V-Rod

Arrow

MF'er
19 okt 2005
42
0
Hallo forummers, ik ben benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die een HD V-ROD rijden of willen gaan kopen of geïnteresseerd zijn. ik rijdt zelf ook een V-ROD :] dus laat maar komen die reacties!
 
voordat we de waterkoelerpiloot helemaal affakkelen, Arrow, doe es een foto van die Rod zodat we echt kunnen oordelen ... (of is ie bog stock ?)
 
Ikvindt dat die V-rod wel iets heeft en dat je er wel iets mooi van kan maken (is mischien om dat ik belg ben? :+ ) Het spijtigen is dat door die injectie het unieke Harley geluid weg is :(


V-Rod-Collector-3.jpg
 
is er eigenlijk al en bijnaam voor dat ding.
ik bedoel knucklehead/panhead/shovelhead/blockhead/fathead das duidelijk.
maar eh hoe noem je zo'n ding.........waterhoofd?????
 
volgens mij wordt ie inderdaad waterhead genoemd,

Ik heb een keer ergens in een of ander boekje een (flink verbouwde) V-Rod gezien die ik wel aardig vond, was net als deze zwarte hierboven ook in dragracestijl opgebouwd, die vond ik wel vet, maar verder heb ik nog nooit ene mooie gezien.


alleen weet ik niet meer waar ik die foto heb gezien
 
ik had begrepen dat je door de injectie altijd in hogere toeren moet laten draaien en dat daardoor de klappen sneller opelkaar volgen? Zal ik het mis begrepen hebben! Maar wil nog steeds een lans breken voor de V- rod! Is mischien iets minder Harley dan de rest maar er zijn motoren die er veel erger uitzien
 
ik had begrepen dat je door de injectie altijd in hogere toeren moet laten draaien en dat daardoor de klappen sneller opelkaar volgen? Zal ik het mis begrepen hebben! Maar wil nog steeds een lans breken voor de V- rod! Is mischien iets minder Harley dan de rest maar er zijn motoren die er veel erger uitzien
vergelijk een TC of V-rod nou niet met een 1200 pan of shovel die lopen gewoon
het mooist rond.
Let vooral niet op de types die hun EVO of TC 700 tpm laten draaien, dat
is alleen goed voor mijn handel.
een carb model EVO of TC moet gewoon 900tpm draaien en voor een injectie
is dat ook geen probleem
 
vergelijk een TC of V-rod nou niet met een 1200 pan of shovel die lopen gewoon
het mooist rond.
Let vooral niet op de types die hun EVO of TC 700 tpm laten draaien, dat
is alleen goed voor mijn handel.
een carb model EVO of TC moet gewoon 900tpm draaien en voor een injectie
is dat ook geen probleem
Juist Pit, en bekijk een V-Rod gewoon niet als een Harley..that's it.. })

(Als dat blok nu geleidelijk alle andere 45 graders gaat vervangen..dan hebben we pas een probleem natuurlijk... ;) )
 
Ik lees het wel, geen eigenaars aanwezig, maar gespreks stof des te meer als je het balletje V-Rod opgooit ;) tsja of je hem nu mooi vindt of niet het blijft voor harley een revolutionaire motor 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan