V-Rod

Arrow, als ik zeg "bekijk een V-Rod niet als een Harley " dat is daarom niet negatief bedoeld hé...ik jakker tijdens mijn verblijven in Californie regelmatig ook wel eens op 'n V-Rod, voor mij helemaal niets mis mee maar je mag niet gaan vergelijken met de andere H-D's, dat bedoel ik...
 
Arrow, als ik zeg "bekijk een V-Rod niet als een Harley " dat is daarom niet negatief bedoeld hé...ik jakker tijdens mijn verblijven in Californie regelmatig ook wel eens op 'n V-Rod, voor mij helemaal niets mis mee maar je mag niet gaan vergelijken met de andere H-D's, dat bedoel ik...

Ik weet het de V-ROD is een vreemde eend in de bijt voor HD ;) Wat voor een type rijdt je Danny?
 
ik vond hem even wennen, maar vind de V-Rod wel mooi... :X het is geen Fatboy of Roadking, maar wel een mooie machine. Helaas waren ze (grotendeels) tot deze stap gedwongen door de strenge milieuwetgeving.
 
De meeste fietsen die ik ooit bouwde krijg ik ook regelmatig terug voor eventueel onderhoud, kleine wijzigingen/aanpassingen, spuitwerk touch-up,..het kan gebeuren dat die dingen enkele dagen, weken, of nog wat langer blijven staan bij mij,dus aan variatie en verschillend rijplezier/gedrag heb ik geen tekort.. :X
Ikzelf heb enkele apparaten van mezelf waarvan 2 nog onder constructie(Evo Leadsled, old school chop) Ook (bijna)originele Softails die ooit nog eens onder de zaag moeten, maar die in deze vorm wel bijna dagelijks hun degelijkheid bewijzen door al dan niet nogal "hardhandig" gebruik.. O-) -O-


(en op de vraag van Knogjarn, BMW is niet mijn ding..waarom..beu, weet niet :X )
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het ermee eens dat een v-rod niet te vergelijken valt met een "gewone"harley, maar kijk aub allemaal even op de site van mat hotch www.hotmatchcustomcycles.com klik op bikes en dan op V-LUX dan heb je in mijn ogen toch de mooiste verbouwde v-rod voor je ogen. De bouw ervan in 10 dagen ?! te zien in het 2de seizoen van de biker build off......... Enjoy!

8-)
 
Ik ben het ermee eens dat een v-rod niet te vergelijken valt met een "gewone"harley, maar kijk aub allemaal even op de site van mat hotch www.hotmatchcustomcycles.com klik op bikes en dan op V-LUX dan heb je in mijn ogen toch de mooiste verbouwde v-rod voor je ogen. De bouw ervan in 10 dagen ?! te zien in het 2de seizoen van de biker build off......... Enjoy!

8-)

Tis een soort gestileerd bankstel. Je kunt er alleen op zitten en mooi wezen....
Rijden gaat dus niet! :+ |(
 
He Biertje,

Ooit gehoord van air-ride op je motor......?

Als hij wil gaan rijden drukt hij op de knop (eigenlijk 2, want hij kan de voorvork en de achterbrug apart laten zakken en stijgen) en komt ie op rijd hoogte te staan......

Kijk nog maar eens goed :] :] :] :]
 
vind u?

oordeel zelf het is mss niet echt duidelijk maar de vrod is veel langer, forward controls, 2cylinder...

VmaxBike.JPG

2007_Harley-Davidson_VRSC_NightRodSpecial.jpg
 
Laatst bewerkt:
Was gisteren bij de shop.Kwam iemand een een jaar oude roadking inruilen.Tegen een vrod.
De verkoper zei me dat de roadking op een jaar 3000e minder afschreef dan de roadking.

Je vindt knappe vrods van een paar jaar ouid voor HEEL weinig.Hoe zou dat komen???
ik weet het wel.
 
Was gisteren bij de shop.Kwam iemand een een jaar oude roadking inruilen.Tegen een vrod.
De verkoper zei me dat de roadking op een jaar 3000e minder afschreef dan de roadking.

Je vindt knappe vrods van een paar jaar ouid voor HEEL weinig.Hoe zou dat komen???
ik weet het wel.
ja dat moet je me toch eens uitleggen want als je het mij vraagt is dat gewoon onzin.
 
Was gisteren bij de shop.Kwam iemand een een jaar oude roadking inruilen.Tegen een vrod.
De verkoper zei me dat de roadking op een jaar 3000e minder afschreef dan de roadking.

Je vindt knappe vrods van een paar jaar ouid voor HEEL weinig.Hoe zou dat komen???
ik weet het wel.


Waar vind jij die dan? En wat vind jij weinig?
 
Omdat zevolgens de verkoper veel minder gewild zijn dan de twincams en zo.
er zijn er ook veel minder verkocht. minder gewild heeft niets met prijs te maken IMAO, als ik naar de prijzen kijk in het particuliere segment dan valt die devaluatie heel goed mee. jij doet precies of we hebben het over een supersport...
 
Terug
Bovenaan Onderaan