uitlaten DRAGSTAR 1100

grote twee

MF'er
4 aug 2005
35
0
soesterberg
hallo motorfielen.

heb al eerder advies gevraagd voor b.v drag-pipes lekker mooi zwaar geluid ,maar onlangs een maat van me aangehouden en......bekeuring,TEVEEL DECIBELS !AI !

Dus nu ,en ik heb al een site bezocht waar je de uitlaten kan uitboren en hoe dat moet,is de vraag;IS HET NIET MOGELIJK OM B.V 2 9MM GATEN TE BOREN ACHTERIN DE DEMPER?GAAT DIT NIET ROTTEN?MOOI GELUID?ANDERE AFSTELLING?
Trouwens jammer dat het seizoen weer bijna voorbij is he ?
:N :}
 
Hier neem dan gelijk een paar goede fluitjes;

http://www.jekillandhyde.nl/

Ik heb zelf om die boete's te voorkomen, bij intruder gewoon zelf uitlaten gebogen , de flenzen overgezet, matriaal = buis 42 van 4 mm dik, en daarin achterin gewoon twee demontabele dempers gemaakt, werkt prima, en kost weinig

dragpipe2.JPG


Kan bij dat geval van jou ook, maar je kan ook elec J&H nemen, heeft wat een hoog juppengehalte, maar het werkt wel, hoewel de relais er nog wel eens van tussen fluiten.

Dragpipe1.JPG
 
Nee, met dempers erin geven ze geen herrie

Dempers zijn weer twee net passende buisjes van 20 cm ongeveer, in de lengte doormidden geflext, 5 schotten erin gelast met een gat van 18 mm, en vervolgens zooitje weer dichtgelast, gaatje geboord in de buitenkant, en 1 in de uitlaat, en je steekt de demper erin, en schroeft ze gewoon vast, (met M6 draadje getapt)
 
Terug
Bovenaan Onderaan