quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:59 schreef Bas Biaggi het volgende:
Klopt ja, Wat ik vooral aan max goed vind, is dat hij veel doet voor mensen die het minder hebben. Vaak voetbalt hij voor liefdadigheid, om geld op te halen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:07 schreef GuZ het volgende:
[...]
hij en vele andere.... doet hij zoveel meer dan die andere?
ach, boeit me ook wenag, anders zou ik moeder theresa wel aanmoedigen langs de atletiekbaan....
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:36 schreef @rno#rr het volgende:
Ik werd zo verdrietig van de mensen die zo weinig respect hebben voor 1 van de beste Coureurs van de laatste 10 jaar....en buiten dan ook nog een goed mens die zijn bekendheid en roem gebruikt om mensen te helpen die minder geluk hebben in het leven, Max,Mad max...de Romeinse Keizer is iemand die respect verdiend.
Daarom nu een topic voor diegene die wel respect hebben voor Max,die niet zijn beste seizoen doormaakt maar wat mij betreft nog lang niet afgeschreven is!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:35 schreef @rno#rr het volgende:
Toen ik 14,15 was....was Max mijn held, ik was aan t sparen voor mijn eerste brommer,droomde ervan om zelf ooit te gaan racen en had mijn kamer vol hangen met posters van Max...op de 1 of andere manier doet t een beetje pijn als ze m afkraken....en dat verdiend tie niet vind ik, is heel makkelijk vanuit je stoel achter je pc om dat te doen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:05 schreef Mad-Max het volgende:
Ik vind hem ook nog steeds een Top coureur! Hij is erg gefrustreerd momenteel ja, maar voor mij blijft die toch wel een van de beste en kijk ik heus niet raar op als die ineens wat minder presteerd. Helaas dat het nu allemaal zo moet gaan. Het doet ook wel een beetje pijn ja als die zo wordt afgekraakt.. Maarja, eens kijken hoe de toekomst eruit ziet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:14 schreef Frosty het volgende:
Ik blijf 'm iig top vinden, ben er al jaren fan van en zal dat ook nog wel ff blijven. Hij is zeker een van de beste coureurs van de laatste 10 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
(Afbeelding)

quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:14 schreef @rno#rr het volgende:
[...]
Dit topic was niet voor jou bedoeld Gus, ksssssssst
quote:Was (en ben nog steeds) een groot fan van Biaggi. Maakt me eigenlijk niet uit voor welk merk dat ie rijd, is gewoon zijn rijstijl die me aanspreekt (vind ik van Gibernau ook eigenlijk)
Is idd jammer dat men hem zo afkraakt.... En zeg nou eerlijk.... als je 5e bent in het WK, doe je het dan zo slecht??

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3