overseas shipping

hacksaw-chopperhead

MF veteraan
27 jul 2004
1.377
0
groningen
gaf het al aan in het lampjestopic.
kan iemand mij in boerehollands eens uitleggen hoe dat wrekt met zo'n moneytransfer enzo
een creditcard heb ik niet en wil ik ook niet(zelfbescherming)

ik snap het niet kan ik die gasten niet gewoon geld overmaken van mijn rekening dan?????
 
oetlul, maak gewoon een paypal accountje aan, daat stortje geld heen vanaf je bankrek. als je iets gekocht hebt en klaar........

die ventnmailt jou een invoice als je iets koopt, je doet net of je kunt lezen en doet wat er staat, dan 10 dagen wachten, komt tante pos en klussen maar weer..
 
Zonder credit card is het lastig Hacks.
Als je gewoon van jouw rekening wilt overboeken naar een amerikaan dan betaal je je scheel aan bankkosten.
(en dat is niet een tientje of zo)

Credit card is echt de beste optie en vroeg of laat zal je er aan moeten geloven.
Hell! Zelfs Bral heeft een creditcard tegenwoordig. Wil je zijn nummer?

Paypal is ook een optie mits de verkoper paypal accepteert
 
Aan verkopers zonder PayPal kun ook money transferren vanaf het postkantoor.
Werkt goed, is alleen duur (laatst 9 euro transactiekosten betaald B| )

Paypal is super, kun je ook makkelijk geld ontvangen
 
en denk eraan dat ze "gift" op het pakje zetten, is me nu 1 keer ontkomen en gelijk bingo, 12 euri dokken aan de postbode...

deze week echter een paar schokdempers, "gift" op het pakkie en gewoon afpakken zonder te dokken, wel iets om steeds goed aan te denken......
 
en denk eraan dat ze "gift" op het pakje zetten, is me nu 1 keer ontkomen en gelijk bingo, 12 euri dokken aan de postbode...

deze week echter een paar schokdempers, "gift" op het pakkie en gewoon afpakken zonder te dokken, wel iets om steeds goed aan te denken......

:( grrr, don't remind me!
 
"Second hand" of "Warranty" werkt ook ;)

Heb al diverse nieuwe spullen over laten komen die doorgingen voor 2de hands door bv de carburateurs flink te laten overgieten met benzine zodat ze goed stonken en al 3 keer een stuursysteem met veel vet op de uiteinden en wat zand eroverheen :X :X *O* _O-

PayPal = :} :}
 
PayPal idd :} :}
En anders gewoon telebankieren, zijn idd kosten aan verbonden, maar je kunt ook aanvinken "alle kosten voor ontvanger" }) }) (bij de Rabobank iig wel) :Y
Vraag dan aan de verkoper om: IBAN, naam, en woonplaats want die gegevens heb je nodig. Je eigen IBAN staat op je rekeningafschriften, is je rek nr + int nr van jouw bankfiliaal. Tis maar dat je het weet.
 
PayPal idd :} :}
En anders gewoon telebankieren, zijn idd kosten aan verbonden, maar je kunt ook aanvinken "alle kosten voor ontvanger" }) }) (bij de Rabobank iig wel) ..

En jij denkt dat je dan nog je spullen verstuurd krijgt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan