rebuilt your bike, thats what
quote:Op vrijdag 04 november 2005 16:28 schreef Dave Nada Noppes het volgende:
[...]
Alle kappen gespoten, wielen en frame laten coaten, ander voorspatbord, Zx9r 2003 remklauwen,stalen remleidingen Knippers, nummerplaat bevestiging, traanplaat undertail,
Vele bouten en steps voor goud vervangen, Racegaas, Spoiler achter, Olihns vering voor en achter, oliedirect meter, compleet nieuwe uitlaat sebring voorbochten tussen stuk gebogen harpoon demper, Stabilisator voorvork, Rvs stofzuigerslangen, tailrisers.
Goed onderhoudt voor 107 awpk terwijl fabriek 107 krukpk opgeeft.
Achteruitrijcamara met TFT ter vervanging van spiegels, dit jaar los op motor als proef, deze winter wordt het tft als dashboard weggebouwd).
Veldfles als expansievatje ook van het winter.
Voorpoten polijsten
En alles wat mij te binnen schiet.
Geen streetfighter wel mooi.
Groet Dave Nada
quote:Op vrijdag 04 november 2005 19:47 schreef unlimited het volgende:
[...]
Dat is errrrrug leuk Ron maken we dr een gezellig dagje van
(Afbeelding)
Groet Jos
It never stops
quote:Op vrijdag 04 november 2005 22:21 schreef lucky rikkie het volgende:
[...]
Laat mij ook maar een vrijwilliger zijn![]()
quote:Op vrijdag 04 november 2005 22:25 schreef Kars het volgende:
Als Maarten (GPZ900R) z'n fighter dan ook af heeft, wil hij denk ik ook wel mee.
Hij woont toch in Enschede![]()
[...]
Achteruitrijcamara met TFT ter vervanging van spiegels, dit jaar los op motor als proef, deze winter wordt het tft als dashboard weggebouwd).
[...]
Alle kappen gespoten, wielen en frame laten coaten, ander voorspatbord, Zx9r 2003 remklauwen,stalen remleidingen Knippers, nummerplaat bevestiging, traanplaat undertail,
Vele bouten en steps voor goud vervangen, Racegaas, Spoiler achter, Olihns vering voor en achter, oliedirect meter, compleet nieuwe uitlaat sebring voorbochten tussen stuk gebogen harpoon demper, Stabilisator voorvork, Rvs stofzuigerslangen, tailrisers.
Goed onderhoudt voor 107 awpk terwijl fabriek 107 krukpk opgeeft.
Veldfles als expansievatje ook van het winter.
Voorpoten polijsten
En alles wat mij te binnen schiet.
Geen streetfighter wel mooi.
Groet Dave Nada
quote:Op maandag 07 november 2005 14:14 schreef YZF-PRO1 het volgende:
Hey Dave, TFT schermpje met achteruit kijk camara`s vindt ik zeer interressant.
Heb je dit zelf gebouwd of kun je dit ook kant en klaar kopen?
Is nl ook een idee van mij voor mijn nieuwe project.
Heb het al eens gezien bij de CBX inox, maar die heeft het samen met een bedrijf ontwikkeld.
Ben zeer benieuwd.
Grtjsssssss BOBBL[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 07 november 2005 15:10 schreef Dave Nada Noppes het volgende:
[...]
Zelf bedacht. Gewoon een klein camaratje bijv beveiliging . Pal aansluiting op TFT. Spiegelfunctie en klaar istie. Ik heb het scherm met persplex ingebouwd. Maar had helaas goedkoop scherm iets ligt in val en zag niets meer op het scherm.
Van het winter iets duurder scherm en wordt in de kuip samen met digitale snelheids- en toerenteller ingebouwd.
Groet Dave Nada Die lama-oren in de vorm van spiegels niet mooi vindt.
quote:Op dinsdag 08 november 2005 16:49 schreef streetfighter1216 het volgende:
Ik maak een nieuw dashboard waar alleen het lcd schermpje in komt met de letjes voor knipperlicht etc. en de digitale KM teller komt in de tank![]()
ik heb dit al een jaar liggen maar ben er nog niet aan toe gekomen, nieuwe plaat voor het dashboard heb ik al klaar en een andere tank heb ik ook al liggen.
quote:Op dinsdag 08 november 2005 17:43 schreef Dave Nada Noppes het volgende:
[...]
Idem heb hem al een tijd liggen effe als proef gebruikt deze winter verder inbouwen.
Groet Dave Nada
quote:Op dinsdag 08 november 2005 18:01 schreef streetfighter1216 het volgende:
[...]
ik wil alleen nog zien of ik een ander camera kan vinden zo,n helm cam
quote:Op woensdag 09 november 2005 18:14 schreef street-fighter het volgende:
hij wil een camera voor op zen helm![]()
Gr. Steven![]()
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3