Kawasaki zephyr 550, 750, 1100

Jokawa

Die hard MF'er
3 nov 2005
298
0
Voorburg
He mensen
Zijn er ook motorrijders die op een Kawasaki Zephyr 1100 rijden??
Ik heb er sinds mei dit jaar een en vroeg mij af er nog meer motorrijders zijn die er een hebben voor evt ervaringen uit te wisselen e.d.
Gr. Joop :]
 
full


Tot 2001 had ik ook zo een "beest" *O* *O* Tijdelijk even een tupperware fiets gehad en nu heb ik een hypermoderne zephyr 1100. ;)


(zie plaatje links :9 )
 
ik heb er ook één..

mooi speelgoed maar als ik me echt wil misdragen grijp ik m'n zxr.

full


ondertussen met kofferdragers en koffers
 
Deze dus!!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/275078/4a1a57ed5e52c7764b69305177e158cf (kawa klein.JPG)​
 
DEZE!!??

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/275080/1d4908cdcc564c1cc31c471a4358d5a9 (Kawasaki 1100 klein3.JPG)​
 
Ik ben sinds afgelopen zaterdag ook trotse eigenares van een zephyr, wel een 750 maar voor mij is dat momenteel genoeg. Het is nl mn eerste 'echte' motor.
Ik post wel een fotoke, zo gauw ik kan.
groeten samira :]
 
Hoi Joop,
Mooi, mooi, mooi zo'n 1100!.
Was voor mij een paar jaar geleden te duur voor 'erbij' ;( . Toen maar 'sensible' gekozen voor een hele fraaie (duitse) 750. Toch maar wel een plaatje: ;)
full
 
Ha Joop en andere Zephyr rijders en rijdsters.

Zelf heb ik sinds een jaar een blauwe uit 92, maar nog geen digitale camera.
Na wat gekl..t met een roestige tank en daarna vervuilde carburateurs, heb ik nu veel lol met deze motor. Het is toch wel een sterk beest vergeleken met mijn vorige, een z750 van 1980.

Heb je de Duitse site van de Zephyrclub al gevonden?
www.igzephyr.de
Is erg leerzaam, en je kan nog lachen ook met die gasten daar.

Groeten,
Jos
 
Heeft er iemand ervaringen met Lazer uitlaten onder zijn Zephyr 1100
BVD Joop :} 8-)

Hallo Jopie, lees jij wel ? Nou heb ik je de 14e al verteld dat het "LASER" is.
Neem nou toch gewoon een BSM man! :Y
(zie foto in het andere topic)
 
Heeft er iemand ervaringen met Lazer uitlaten onder zijn Zephyr 1100
BVD Joop :} 8-)


Ik had hem destijds onder mijn zephyr :9 Lekkere sound gaf die. Zeker de oudere kawa's klinken standaard al lekker maar zo een laser maakte het feest echt compleet. Mooie zware niet te irritante brom
 
Terug
Bovenaan Onderaan