Wat vinden jullie van me motor

full


Kijkt makkelijker toch?
 
@Dwaal: niets wat matzwart niet kan verhelpen toch?

@topicstarter: Het is een nette fabrieks-af fiets. Veilig, betrouwbaar en modaal..


(+ @knogjärn) Eerst een keer vallen en dan durven hakken en zagen..
 
Afgezien van die erg iel ogende pijpjes is het een nette motor.

Maareh, ik dacht altijd dat die oude Vulcans zulke probleembakken waren, of heb ik het nu helemaal mis.
 
@Dwaal: niets wat matzwart niet kan verhelpen toch?

@topicstarter: Het is een nette fabrieks-af fiets. Veilig, betrouwbaar en modaal..


(+ @knogjärn) Eerst een keer vallen en dan durven hakken en zagen..

Jij snapt het, hahahaha! Of legergroen, dat mag ook. Al ben ik daar niet zo'n fan van. Wat je zegt, het is een mooie fabrieksfiets. En er is iets heel leuks van de maken, dus de basis is ok :) Ik neem echter aan dat de topicstarter voorlopig braaf in het gareel blijft rijden, dus... We moeten nog even geduld hebben voor het _echt_ leuk gaat worden :+
 
jammer van de lage waarderingen... vind ik nogal bekrompen :?

ik vind het een mooi ding, mooie lijn en alles lekker dik. En of hij nou fabrieks-af zo is of zo uit je handen komt maakt niet uit voor de buitenstaander, een mooie fiets is een mooie fiets!
 
Wil je het echt weten???








Nog te lelijk om op te poepen :Y :Y *O* *O* _O- _O-

Kweet niet waar jij normaal op poept, maar ik in ieder geval niet op een motor, vraag me dan ook af hoe jouw motor eruitziet.

Kan me voorstellen dat niet iedereen hem mooi vind, maar moet hij dan zo afgekraakt worden???

Volgens mij hebben we toch allemaal dezelfde passie, en dat is "rijen op die brommer", of het nou een chopper, custom, ofroad, ouwe brik, tour, race of wat voor een dan ook is. Maar blijkbaar begrijp ik het niet goed
'( .

Succes en Grtz, (misschien)

Jozua.
 
Wellicht is ht tijd voor een nieuwe afdeling op MF...

old school en HD shit voor ouwe zeikers die over al het ander niets
positiefs kunnen zeggen.

of iets van die strekking
8-)

wtf is syhoro?
 
Terug
Bovenaan Onderaan