het grote Ebay Tip Topic

Willen jullie niet zo zitten zeikstralen over Slow aub!
Ik ben geen filantropische instelling!
Waar jullie dat idee vandaan halen dat Slow er warm bij zit...???
Ik werk 3x harder als Knukkel en ik heb 3x minder motoren op mijn naam.
Ik heb geen vrouw met een topbaan bij Daf alleen maar een huis met hypotheek en toprente.
Ik heb geen prijswinnende custom oldschool evosportster en een 4daagse werkweek zodat ik 1 dag kan besteden aan hobbyen aan een nieuw project met spiksplinter nieuw panblok.

So, give it up, let it go, f*ck off!

ps: Marcel, sorry kan ik die laatste 6 termijnen voor die Primobelt nog 2 maanden uitstellen? Mijn nieuwe ziektekostenverzekering valt wat tegen.
 
Ben je overgens nog eens bij bikehospital geweest voor dat 21" wiel? Die had je daar toch besteld ofzo?
Ik was er net nog even maar er staat nu een spul binnen dat wil je allemaal niet weten.
1 Violator op de dyna bank, een kick ass nieuw blok voor een Buellracer en, en...
Welcome to the candyshop.
 
Willen jullie niet zo zitten zeikstralen over Slow aub!
Ik ben geen filantropische instelling!
Waar jullie dat idee vandaan halen dat Slow er warm bij zit...???
Ik werk 3x harder als Knukkel en ik heb 3x minder motoren op mijn naam.
Ik heb geen vrouw met een topbaan bij Daf alleen maar een huis met hypotheek en toprente.
Ik heb geen prijswinnende custom oldschool evosportster en een 4daagse werkweek zodat ik 1 dag kan besteden aan hobbyen aan een nieuw project met spiksplinter nieuw panblok.

So, give it up, let it go, f*ck off!

ps: Marcel, sorry kan ik die laatste 6 termijnen voor die Primobelt nog 2 maanden uitstellen? Mijn nieuwe ziektekostenverzekering valt wat tegen.

Geen Bonus ? Geen 13e maand ? Geen smeergeld ? Geen zwartgeld ? Geen belastingmeevaller ? Geen oompje ? Geen geregistreerd partnerschap met Pitbuell ? Geen Jeep op marktplaats ? Geen crackhoer in het zuiden ? Jaloers ?
Get a real job.




bobber te koop
 
is op zich niet heel duur voor die motor, op een paar details na vinnik hem wel okee..

alleen als je elke morgen een kwartier eerder op moet staan om je hok aan te hengsten ben je het ding gauw zat denk ik...

(dit ding ziet er sowieso beter uit als die Banaan van B. zelf, lijn etc. van de motor is okee maar het spuitwerk vernökt het hele ding totaal)
 
Laatst bewerkt:
weet niet of het pijnlijk is maar het is mijn idee....

en ik ben echt geen geel hater, ik heb zeker 10/12 jaar al mijn motoren geel gespoten, tot frame en wielen toe, maar bij dit ding lijkt het echt helegaar nergens op...

Misschien vind B em inderdaad wel fantastisch... dat mag ik tenminste hopen (anders is er iets flink verkeerd gegaan tijdens het spuiten)

Ik vind het ook 3x niks zo... en dat ligt niet alleen aan het geel...
 
is dat die Cor die altijd met Beer is ?
Geen idee, niemand is altijd met Beer.


is op zich niet heel duur voor die motor, op een paar details na vinnik hem wel okee..

alleen als je elke morgen een kwartier eerder op moet staan om je hok aan te hengsten ben je het ding gauw zat denk ik...

(dit ding ziet er sowieso beter uit als die Banaan van B. zelf, lijn etc. van de motor is okee maar het spuitwerk vernökt het hele ding totaal)

Vijf minuten eerder is al genoeg hoor.
Spuitwerk/kleur zal mijn keuze niet zijn, maar echt vernökt vind ik het zeker niet. maar als jij altijd alles al geel hebt gespoten begrijp ik de aversie wel
 
dat geel is het geloof ik nog niet eens zozeer, maar die kinderlijke goudenprutteltroep eroverheen............ ;(

die hele motor straalt agressie uit en dan komt ie met die vingerverf designs aan kakken die eerder op het raam van de peuterspeelzaal horen, zunde...
 
gelukkig wel ja

hij doet tenminste wel gewoon zijn eigen zin....

(maar ik denk dat het ding volgend winter een ander kleurtje krijgt, wat jij Case :) )

Dach het niet. Hij is er erg tevreden mee en gaat voorlopig heel veel rijden.
Voor alleen een andere kleur gaat ie hem zeker niet uit elkaar halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan