het grote Ebay Tip Topic

...euh ik ben 1000-en plaatjes kwijt...blijkbaar (alsmede wat belastingaangiften e.d.)... waaronder die van die HD snowdevil... ;(
Sorry!
full

in aanbouw....
 
...HD sneeuwskooter 2004/2005, sportster snowdevil...
Zweeds handwerk!

(Afbeelding)

Meer plaatjes op verzoek...

Handschakel, springer.... heel slecht in het bochten werk... een echte chopper! :)

Voord geintereseerde......... in de europese easyrider van februari nummer 02/2006 staat een heel artikel over dit geval. Gemaakt voor de zweedse variant van biker build off volgens het artikel........
:]
 
Ik moet een voorvork plus voorvelg versturen naar Engeland. Heeft iemand id met welke maatschappij ik het pakketje het beste zo goedkoop mogelijk kan versturen (wel verzekerd) ????

ik schat dat het spul bijelkaar ongv. een 35kg weegt.
 
Ik moet een voorvork plus voorvelg versturen naar Engeland. Heeft iemand id met welke maatschappij ik het pakketje het beste zo goedkoop mogelijk kan versturen (wel verzekerd) ????

ik schat dat het spul bijelkaar ongv. een 35kg weegt.
DHL en TPG moet je niet nemen, kutservice en duur.

Ik zou UPS nemen.
 
Voord geintereseerde......... in de europese easyrider van februari nummer 02/2006 staat een heel artikel over dit geval. Gemaakt voor de zweedse variant van biker build off volgens het artikel........
:]

Monster garage... was 1 van de eerste programma's die ik hier op TV zag, met dit bouwsel... jammer dat ze daarna verder alleen auto's deden (+ de motor, speedway chopper, die vorig jaar in Nortälje iets won...), maar wel gave auto's... zie:
http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=10119
kijk bij AVSNITT... amfiebil was ook gaaf!..fuck alles was gaaf!..alleen deel 1 heb ik nooit gezien. Maaruh genoeg offtopic geouwehoer van mijn kant....
 
Terug
Bovenaan Onderaan