het grote Ebay Tip Topic

oh ja, en ik ben niet Korpulent....

(Afbeelding)

hooguit iets gezet.......

Zatte Kale Heaumeau

full
 
Slow, voor die helm mag je me noemen hoe je ook maar wil man, men heel leven lang nog..!!! Mooi !!! :9~ Bral heeft ooit zo te zien een helm afgeslikt..??!
 
Slow, voor die helm mag je me noemen hoe je ook maar wil man, men heel leven lang nog..!!! Mooi !!! :9~ Bral heeft ooit zo te zien een helm afgeslikt..??!

Wellicht heb je nog een antiek bandje staan die we met bijbetaling van Uw kant kunnen ruilen... ;)
 
"He cautions the purchaser to RESPECT THEIR LOCAL MC by making certain that these colors are being purchased as a extremely rare collectable and that they not be worn or used in public by the new owner to mislead anyone to believe he or she are actual members. He suggest that they be framed or hung in the new owners den, garage, clubhouse, ect."

Geweldig collectorsitem....... _O-

Wat een vreemd verhaal.
 
"He cautions the purchaser to RESPECT THEIR LOCAL MC by making certain that these colors are being purchased as a extremely rare collectable and that they not be worn or used in public by the new owner to mislead anyone to believe he or she are actual members. He suggest that they be framed or hung in the new owners den, garage, clubhouse, ect."

Geweldig collectorsitem....... _O-

Wat een vreemd verhaal.
je zou het maar wat graag willen hebben , of niet ?
 
De vraag is eigl. hoe Knuk aan deze veiling komt.
Heeft hij er specefiek naar gezocht of is hij er per ongeluk opgestuit terwijl hij op zoek was naar een afgedragen Sinners jacket?
 
De vraag is eigl. hoe Knuk aan deze veiling komt.
Heeft hij er specefiek naar gezocht of is hij er per ongeluk opgestuit terwijl hij op zoek was naar een afgedragen Sinners jacket?
is dit ineens het grote "wannabee 1%er topic" geworden.... _O-
 
De vraag is eigl. hoe Knuk aan deze veiling komt.
Heeft hij er specefiek naar gezocht of is hij er per ongeluk opgestuit terwijl hij op zoek was naar een afgedragen Sinners jacket?

Ik lees ook andere forums (Backtalk in dit geval), ik zag de link, dacht aan jouw en postte hem hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan