Nevada

Paul Siemons

Rookie
31 okt 2005
10
0
Antwerpen
Hallo,

Ben van plan om me begin volgend jaar een Guzzi Nevada aan te schaffen; zijn er onder de forumleden die er een bezitten?

Ervaringen pro en contra altijd welkom.


Mvg,

Paul Siemons
 
nevada-classic-lg.jpg


zoiets???
 
ik vind guzzi's er over het algemeen niet uitzien maaar ik heb vanmiddag even een guzzi v50 nato teruggebracht naar een maatje van me.
ik moet zeggen dat ik daar best wel lol mee gehad heb dat viel me 100 procent mee
 
Een aantal jaren geleden een gezien op een beurs er was er een in 350CC en 750CC. Het lijkt mij de low budget uitgave van een guzzi. De remschijven waren electrolytisch verzinkt wat hem tegen roest beschermd zolang je er niet mee hebt geremd. uitlaten van normaal staal ipv rvs van de huidige Guzzi. Elk detail heeft een wat goedkope uitstraling in afwerking. Ik heb de folder bewaard.
Boring 80 slag 74 mm 48 Pk ofwel 30 kw de 750 natuurlijk. Koppel 59 Nm. Dubbele remschijf voor.

Was in die tijd (1999) weg van de Centauro. Die is het uiteindelijk toch niet geworden. E.e.a door de vele niet zo goed afgewerkte details. Een van de dingen ,alle slangen hebben electr.verzinkt stalen eindstukken die opgeknepen worden. Die gaan gegarandaard roesten.

Gr,
Henk
 
Toen ik samen met mijn madame op zoek was naar een passsende motor voor haar, hebben we efkes gedacht aan een Guzzi Nevada, schoon machien, voldoende vermogen etc ... maar na wat zitten op een nevada op een beurs bleek: amper geschikt van grootte voor haar 1m78 maar TE klein mijn 1m87, dus ECHT TE klein kwa afmetingen. California was dan weer net iets te groot (madame was beginner). Uiteindelijk werd het een diversion600 (en da past bij mijn d900). Jammer voor de Nevada.
Maar kijk nes naar de Guzzi breva 750, die was WEL groot genoeg, en is ook schoon om zien ...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan