AMD Pro-show world championship

Hmmm, Viridian 3'e (had ik hoger getipt), gaat nog wel hoge cijfers halen straks.

full
 
De uitslag is als volgt: Nummers 1-2-3 waren gelijk aan vorig jaar: 1 Goldammer – 2 Independent Cycles en 3 Krugger
Piet van Violator heeft het uiteindelijk op zaterdagochtend toch gehaald in Vegas te komen met de fiets en hij is 8ste geworden van de 200 fietsen.
 
Typisch dat die uitslag precies hetzelfde is, maar het blijft een jury"sport" natuurlijk.
Wel knap dat Violator 8e is geworden !

En die eerste plaats ! Geweldig :}
Trots zijn we op ook op Krugger.

25614535895.jpg
 
Wat is dat voor blok?
Lijkt wel een geblazen evo waar ze 1 pit vanaf hebben geloopt.
 
hoe langer ik er naar kijk, hoe zekerder ik weet dat je dit nooit aan kan trappen en dat het dus een show only ding is.......

zal ook wel voor AMD Pro-show world championship, is eigenlijk wel logisch misschien.....
 
Nou zit ik niet zo in de compressoren, maar klopt 120.000 toeren wel?
Lijkt me nogal veel voor een mechanische compressor die wordt angedreven door een 1 pitter die op 5000 (?) toeren draait.
 
Nou zit ik niet zo in de compressoren, maar klopt 120.000 toeren wel?
Lijkt me nogal veel voor een mechanische compressor die wordt angedreven door een 1 pitter die op 5000 (?) toeren draait.
zo te zien is het gewoon een uitlaatgasturbo en dan is 120k rpm heel normaal....

edit/laat maar, ik zie nu de aandrijfriem inderdaad ook zitten/edit
 
ik ontdek 2 opkomende nieuwigheden als ik zo es wat door die foto´s blader..

de omgewisselde koppen :

v10.jpg


en de "doorgesleten, oud lijkende, verf" look :

v08.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ligt het nu alleen aan mij of aan het lens-type waarmee die shot genomen is...
of is dat voorspatbord van die rechtse grijze fiets nu écht schuin afgeflext..??
O-) :X
zonder je te willen beledigen ofzo maar hebben ze oogartsen in de Belg ?

dan motte daar toch es hen jong... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan