van supersport naar superlaag

biker_choco

MF'er
15 mei 2003
68
0
enkhuizen
groeten uit west-friesland.

tijdje nix gepost, nu toch maar weer eens.
ben op 8 oktober heel officieel overgestapt van fzr1000 naar een chopper
1200 sportster blok, 12" overstocks, enz.
full


laat eens een reactie horen...
 
nah, zolang mijn dochter nog achterop wil laat ik m zitten al vind ik m zonder mooier.

en die fzr is nu heeel erg stuk hoor ;-)
 
Gaaf dingetje. Gefeliciteerd. :]

mischien alleen op de een of andere manier de voorkant van het frame iets laten zakken, zodat de onderlijn van het frame wat meer horizontaal staat ?
 
staat op verlanglijst, 6graden balhoofdplaten.... en ander zadel, en en

maar ga voorlopig alle gebreken eerst eruit rijden...
 
je schrijf van supersport naar superlaag , ja dat is waar maar in je hoofd ben je nu superslim dat je die overgang hebt gedaan .

ikzelf ben van de volgende supersport motoren (rgv250 ; fzr1000 ; gsxr1100W ; r1; hayabusa en gsxr1000 overgestapt naar de (intruder m800)wel lang genoeg overnagedacht maar zonderspijt en ik ken er nog die dat gedaan hebben ,natuurlijk ieder zijn keuze ,ik heb mij ook goed geammuseerd op die bikes
maar nu is het tijd voor op een ander manier te genieten ,
full
 
haha helemaal goed ja :-) That's me....

en met de overstap naar deze fiets conformeer ik me aan bepaalde clubqualificaties.... er komt tzt ECHT wel weer een supersport voor erbij....
het rubber schuift waar het spannend wordt !!
 
goede keus, mooie fiets :}
Zou misschien mooi zijn als de vork iets meer onderuit ligt, en dat chroom op de fenderstuds zwart spuiten :P
 
Volgens mij heb ik Biker_Choco 10 jaar geleden eens op een Roadrunners vloottreffen ontmoet. (en sta je bij RMC show het verkeer wel een te regelen)
 
:^ Motor helt wat mij betreft nog iets te ver naar achter, verder niks mis mee

6gr balhoofdplaten zitten in de verlanglijst, om dat frame wat meer recht te krijgen... maar sint zal me zo vlak na de aanschaf wel nx meer geven :9
en die fenderstruts worden mettertijd ook anders....

De uitlaten liggen al klaar om gestraald te worden, en dan gaan ze ECHT zwart.
 
Volgens mij heb ik Biker_Choco 10 jaar geleden eens op een Roadrunners vloottreffen ontmoet. (en sta je bij RMC show het verkeer wel een te regelen)

klopt, en schuldig.... in het echte leven heet ik idd Choco :Y

maarre... kom jij zo weinig mensen tegen (lijkt me sterk) of blijft een naam als Choco zo erg hangen na 10 jaar?
 
klopt, en schuldig.... in het echte leven heet ik idd Choco :Y
maarre... kom jij zo weinig mensen tegen (lijkt me sterk) of blijft een naam als Choco zo erg hangen na 10 jaar?
Ik kom inderdaad weinig mensen tegen, die onder de 1.63 (?) zijn, donkere huidskleur hebben, zichzelf Choco noemen, en tijdens een bikertreffen zich te buiten gaan aan chocomel.
Anderzijds zal jij mij niet herinneren (?)... blanke huid, een eindje de hoogte in, en gaat zich te buiten aan bier op een bikertreffen. Of wel ?
 
ook ik ben overgestapt van sport naar cruiser. namelijk van een honda cbr600f2 naar een suzuki marauder. Op dit moment ligt hij helemaal uit elkaar voor een nieuw kleurtje!! ik heb er ook geen moment spijt van dat ik ben overgestapt, maar zou soms wel eens willen dat ik ze allebei in de garage had staan
 
haha helemaal goed ja :-) That's me....

en met de overstap naar deze fiets conformeer ik me aan bepaalde clubqualificaties.... er komt tzt ECHT wel weer een supersport voor erbij....
het rubber schuift waar het spannend wordt !!
Is dat echt de reden dat je zo'n mega overstap maakt? :?
En dan strax; een sjopper om naar de club te gaan en een supersport voor het leuke?
 
Is dat echt de reden dat je zo'n mega overstap maakt? :?
En dan strax; een sjopper om naar de club te gaan en een supersport voor het leuke?

vraag2: ja
vraag1: welnee, wilde ooit wel eens een chopper (nee, geen custom, een Chopper) en kon een hele leuke deal krijgen aan die harley... en die fzr had toch al heeeel groot (lees: rollend chassis revisie) onderhoud nodig, dus moest al erg veel geld in anders...
en als mijn portemonnee weer wat minder buikpijn heeft komt er eem leuk sportertje bij 8-)
 
Hey Choco.
Ken je me nog? Ik als ex Gringo.
Bart uit Medemblik. Ik heb vorig jaar net anders om gedaan.
Van een chopper naar een supersport. Hahahaha grappig wel.
Maar een chopper blijft ook in mijn hart zitten hoor. Eerst hier nog een tijdje
op scheuren, dan als ik het weer zat ben weer een chopper aanschaffen en of verbouwen.

see jou...

Bart
 
Terug
Bovenaan Onderaan