FAZER rijders.... vertel het hier deel 2

Wat rijd je liever?

  • Honda

    Stemmen: 0 0,0%
  • Yamaha Fazer

    Stemmen: 8 47,1%
  • Harley

    Stemmen: 0 0,0%
  • Suzuki

    Stemmen: 0 0,0%
  • BMW

    Stemmen: 8 47,1%
  • :+

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.

SecOp

MF veteraan
18 jan 2004
11.700
30
Nijmegen
Het oude topic vind je hier.

De beginpost van het vorige topic (door Breezer013):

Vertel hier wat je kwijt wil over de Yamaha Fazer:
-foto's van je eigen of andere fazers
-bevindingen
-vragen
-accessoires
-meer over je eigen fazer
-etc.

Deze post is (C) Texan :P

De Fazermeetings:
1. De 1ste Fazermeeting
2. De 2de Fazermeeting
3. De 3de Fazermeeting
4. De 4de Fazermeeting
5. De 5de Fazermeeting
6. De 6de Fazermeeting
7. De 7de Fazermeeting => 9 April 2006


De Fazers van het MF:

Appeltje
fazer1.jpg


Artharpe
full


Aussi
fz60em.jpg


Biking
er2.jpg


CharleyChui
full


Chiti (Deze Fazer is te koop :o )
full


Damted
img_3847.jpg


Duncan
fazerbelly.JPG


Ellis
Fazer.klein.30-10.JPG


Dropje73
full


el-nino
full


-=Fair=-
full


FaToPi
willem.jpg


Fazerchicky
full


[Fazerman]
SMALL.jpg


FZ6 Fazer!
full


Gebrabbel
full


Hrimgrimnir
full


Impuls
full


JackH
Fazer5.jpg

Kaasszje
Stoppie_laag.p.jpg


Keen
img0826small3hc.jpg


mxtr
mf584.jpg


Next!
fazer1.jpg


Ollie
full


Painter
full


Rebbel
full


Roberto Jacketti
Roberto_Jacketti.JPG


Rode Duivel
full


Scallie
full


SilverShadow
silver2-s.jpg


Shimmy Locoto
full


Skip69
Gaat weer BMW rijden....... ;) .

Spider
full


Tamiya
31613502629.jpg


Texan :W
DSC_3349_resize.JPG


Twobrothers
full


Vindtieleuk
full


vriendappelmoes
Foto=7YVRQWZF
 
Laatst bewerkt:
Heyz nummer 2 alweer *O*

moet ik nou alweer me fazer showen...denk dat die wel genoeg langs is geweest in t fazer topic...in vele verschillende vormen zelfs whahaahah
 
Hey nieuw topic! Die van mij komt er ook aan... als ik het voor elkaar krijg met dat @#&*% internet
 
Zal ik dan maar beginnen met wat mogelijk de mijne wordt :+ .

Het wordt deze:

(Afbeelding)

Of toch deze :?

(Afbeelding)

Ik blijf het toch veel geld vinden, zo'n FZ1. En ik zocht een motor met ABS en die is er nu (en nog wel de opvolger van m'n vorige liefde).
Ik zou toch voor deze gaan :P :
full

Is een hoop geld (en moet je wel hebben), maar dan heb je wel een mooie 1000cc.
 
Ik zou toch voor deze gaan :P :
(Afbeelding)
Is een hoop geld (en moet je wel hebben), maar dan heb je wel een mooie 1000cc.
Tja, maar heb ik het er voor over? En dan heb ik nog geen ABS |( .
En ik blijf erbij dat +/- 100pk voldoende is. Maar goed, het is en blijft echt een prachtige motor. Maar ja, m'n verstand zegt.....

Eigenlijk ben ik gewoon een oude zeur die geen besluit kan nemen }) :Z . Hart vs. verstand... als ik nou gewoon één van de twee uitschakel :+ .
 
Laatst bewerkt:
jeuh, deel 2
:+

zie sig

@Texan, wil je perse bij een Yamaha blijven dan?
(kan me natuurlijk enigzins wel wat bij voorstellen) O-)
 
Omdat de FZ1 toch wel heel mooi is :Y
:Y

En da's het probleem. 100PK is voldoende, maar de FZ1 is echt :9~ . Financieel is ook geen probleem, dus daar hoef ik het ook niet voor te laten. Maar ik vind het een boel centjes :+ , en ik heb nog andere hobby's ook :P .

Ik ken geen vergelijkbare motor van een ander merk :? Suggesties welkom.
De Aprilia RSV valt af, want die vind ik persoonlijk er niet mooier op geworden.
En een GSX-R 750 is ook :9~ , maar dan koop ik liever de R6 O-) .
 
Heeft een van jullie ervaring met Alpine oordopjes? Ik wil eigenlijk wel iets aan gehoorbescherming doen want ik heb me laten vertellen dat een half uur rijden met 120 km/uur al blijvende oorschade veroorzaakt. Alpine heeft speciale universele oordopjes voor op de motor.

oordopjes.gif

PackShot.jpg
 
Heeft een van jullie ervaring met Alpine oordopjes? Ik wil eigenlijk wel iets aan gehoorbescherming doen want ik heb me laten vertellen dat een half uur rijden met 120 km/uur al blijvende oorschade veroorzaakt. Alpine heeft speciale universele oordopjes voor op de motor.

(Afbeelding)
(Afbeelding)
Ik heb ook zulke (vergelijkende) doppen gehad.

Uiteindelijk:
http://www.gehoorbescherming.info/
(Voor jouw ook nog ontzettend in de buurt!!!!!!!!!!!!! *O* )

Oordoppen op maat voor 60 euro
g-o-e-d-k-o-p-e-r krijg je ze gewoon NIET.
 
Heeft een van jullie ervaring met Alpine oordopjes? Ik wil eigenlijk wel iets aan gehoorbescherming doen want ik heb me laten vertellen dat een half uur rijden met 120 km/uur al blijvende oorschade veroorzaakt. Alpine heeft speciale universele oordopjes voor op de motor.

(Afbeelding)
(Afbeelding)
Geen ervaring, ik heb ottoplastieken (op maat gemaakt). Misschien een iets grotere financiële investering, maar het is wel je gehoor. En ze zitten perfect (althans, de eerste jaren heb ik me laten vertellen).
 
Ik heb standaard bouwmarkt dingetjes. Regelmatig vervangen maar werkt verder prima :)

Edit: foto van mijn Fazer:
31613502629.jpg



Trouwens, wie van de Fazer rijders rijdt door deze winter en wat doe je er tegen om de motor netjes te houden? Ik rijd iig zo veel mogelijk door (fun ritjes) en heb er tot op heden niets aan de motor gedaan om hem te beschermen :X
 
Laatst bewerkt:
yay! ik mag m wéér posten :) me so proud.

Fazertje2.JPG


Fazer.klein.30-10.JPG



btw... ik ga gelijk ff afreageren...

Ik heb een afspraak met Motorport ALMERE gemaakt voor de 'winterbeurt'+ banden monteren (olé! Spanje). Met gratis afhalen/brengen.

Bellen ze me gisteren op... eh... ons busje is stuk, kan je hem zelf brengen. Ik morrel morrel, ok dan, daar gaat het hele idee van ik heb er geen omkijken naar... Vervolgens loop ik naar buiten, begint het me toch te plensen! ik denk f*ck it... dan maar een beetje nat, maar goed tegen de tijd dat ik daar ben helemaal doorweekt (hoera voor mijn waterdichte pak). Komt er zo'n pipo van de werkplaats naar me toe... Ik zeg: wat bied je? toch zeker wel gratis banden monteren? Zegt ie...uh dacht t niet. Doh!...nou hij staat er nu al een dag, heb geen belletje gehad, mijn motor staat daar BUITEN al heel de dag :(

We zullen nog wel zien wat we gaan betalen... vooral als ik 'm morgen moet ophalen! lekkere service weer. Bij dat motorport Almere heb ik al weet ik veel hoeveel duizend euro gespendeerd en er kan nooit een euro korting af... en nee ik ben geen zeeuw :P

Als deze semi grote beurt niet bevalt kom ik daar nooit meer, voor niks niet.

zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan