Chopper apparal & merch.; waar t-shirts kopen?

Jeronimo

Die hard MF'er
30 mei 2002
449
4
Stein (L)
Heya,
Dankzij de biker build-off serie ben ik bekend geworden met diverse bouwers in de states. Mijn favo builder is toch nog altijd Russell Mitchell van Exile Cycles. Nou zou ik graag een shirtje van de beste man willen scoren en die heb ik dan ook op verschillende sites gevonden. Buddy 'Indian Garry' is (hoe kan het ook anders) fanaat van Indian Larry geworden en hij zou dan ook graag van dit wijlen heerschap een mooi t-shirt willen hebben.
Mijn vraag is dan ook eigenlijk globaal alsook specifiek: waar kopen jullie je chopper/biker apparal en/of merchandise?
Even terzijde: ik zweef hier in NL tussen XL & 2XL wat betreft maat, dus ik neem aan dat dit gewoon US-maat XL is? 'IG' is smaller en behoeft normaliter maat S, maar dat vind ik bijna niet in de diverse lijstjes. Bovendien zou de Amerikaanse equivalent weleens groter kunnen uitvallen, of is dat kul?
Ik hoop dat jullie me kunnen/willen helpen.
Zo, dan ga ik nu naar de Mac voor een mannenburger...
Greetz, J.
 
Deze moet je toch ook kennen, Max?

http://www.tinypenis.co.uk/


al was het alleen maar om de naam......., je bent toch behoorlijk afgevallen, hoorde ik?
'Tuurlijk ken ik die ( "can't believe it's not butter" _O- is de bekendste denk ik ;) )

Maatje van me rijdt met TP-Racing op z'n kuip, was dus gelijk de lul "Tiny Penis" racing, was van één van z'n Nederlands sponsors _O-

Eeeeh, door dat afvallen lijkt'ie juist groter hoor :X O-)

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan