Lekker weertje :) (met piccies)

Op zondag 06 oktober 2002 21:05 schreef Redgixx het volgende:Porky, was dit nou de temperatuur waar de Metzelers het laten afweten of mag het kouder zijn???
Ze doen het nog wel goed,maar dan moet je wel constant gassen en dat gaat daar niet.Wel op het circuit.
A.s. vrijdag moet ik weer op Assen rijden,maar dan is het 11 graden in de middag!Dat doe ik dus niet.Trainen met 6 graden of zo om 9uur,brrrr ja daaaaag.
 
wel een uniek stelletje motorrijders, Maximum, DutchChili, Porky, TommyFumy [SV650?] en wie was die man met de Busa? :?

Too much for me.... :}

Stoppies, Wheelies, ff wennen heren, maar leuk om paar rondjes achteraan te rijden :z :z

[me]silversurfer die graag zijn ZX9 nog even heel houdt[/me]

[me]TommyFumi geeft Silversurfer groot gelijk ;)
[/me]


Motorrijden is pas leuk als je ook weer vrolijk thuiskomt....
 
Hoef ik dan zeker geen antwoord op te verwachten?

Zondag valt ook weer af, week later is de Rai, godver, de eerste keer is het bijna weer November!
 
Hee Dutchie,

Vraagje, hoe maak je die foto's? Kun jij eens een foto hier plaatsen van hoe jij de camera geplaatst hebt en hoe jij hem afdrukt? Druk je op de camera zelf of heb je een afstandsbediening. Of nog makkelijker, heb je een digitale videocamera op de tank staan waar je achteraf de foto's vanaf haalt.

Tnxs!
 
Hoef ik dan zeker geen antwoord op te verwachten?

Zondag valt ook weer af, week later is de Rai, godver, de eerste keer is het bijna weer November!

Oh jee, als het goed is zullen er deze winter vast wel wat van deze 'knalmiddagjes' voorkomen. Bij een graadje of 5 en een lekker zonnetje is het best te doen. :]
 
Hey Kjeld! Hoe lang douche jij man? Kom je net weer aanrijden als ik weg moet :( .

Volgende keer beter heheh. Heb me wel weer even vermaakt!
 
Oh jee, als het goed is zullen er deze winter vast wel wat van deze 'knalmiddagjes' voorkomen. Bij een graadje of 5 en een lekker zonnetje is het best te doen. :]
Moet er wel toevallig net iemand zijn die dan zijn camera meeneemt...

Maar ik klink alweer te negatief, en dat was de bedoeling niet. We zien wel gewoon.
 
dat wéét ik. Daar gaat het dus niet om. Ik wil gewoon eens een camera buitenom voorbijsjezen... 8-)
 
Op maandag 07 oktober 2002 13:00 schreef Dikke vinger het volgende:
dat wéét ik. Daar gaat het dus niet om. Ik wil gewoon eens een camera buitenom voorbijsjezen... 8-)

Dan moet je eerst vragen of we wat langzamer willen rijden

;) :+
 
Hey Kjeld! Hoe lang douche jij man? Kom je net weer aanrijden als ik weg moet :( .

Volgende keer beter heheh. Heb me wel weer even vermaakt!
Tsja, geen vriendin en toch behoeften..... :9

Over de camera bevestiging: ja, het is dus een videocamera (Sony DCR TRV235E). Daarna kan ik op mijn gemakkie framepjes eruit knippen.

En ja, er komt idd vast nog wel een moooie zonnige winterdag......en dan maar hopen dat de camera het blijft doen bij die temperaturen.

Oh, buitenom voorbij?? Ik wist wel dat mensen rare dingen gaan doen als er een camera in de buurt is, maar dat ze het ook al van te voren gaan plannen wist ik niet niet :+
 
Op maandag 07 oktober 2002 16:58 schreef DutchChili het volgende:Tsja, geen vriendin en toch behoeften..... :9
Ik wist wel dat mensen rare dingen gaan doen als er een camera in de buurt is.
Is dat een hint,geen vriendin? :9
Ehh,bedoel je mij,gekke dingen.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan