"TL-1000 rijders deel-5"

wanneer volgende meeting?

  • 1e paasdag?!

    Stemmen: 1 5,9%
  • 2e paasdag?!

    Stemmen: 12 70,6%
  • Ligt an ut weer

    Stemmen: 3 17,6%
  • andere datum!

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.

VASILY

MF veteraan
24 feb 2004
1.861
0
full


Zo dan alweer net voor het nieuwe jaar een deel 5.
willen jullie er een poll in mail me maar ff of plaats in deze topic ff een berichtje en ik plaats zo snel mogelijk een poll.
Gents, doe voorzichtig en deel je ervaringen met je mega brute 2-cillinder hier.
Greetz Vasily :W

zo die er nog even bij:
tl1000 rijders
TL1000-rijders 2
TL1000 rijders - 3
TL-1000 Rijders-4""
 
Laatst bewerkt:
1ste post *O*

Ik heb vandaag stalen remleidingen besteld, ze komen deze week aan en dit weekend ga ik me bezighouden met mijn voorste pinkers en ga ik die uitlaatbochten eens onder handen nemen. Terug in het zwart wel, chromeren is veel te duur voor wat het is. En ik ben niet eens zeker of het wel op iets zou trekken. Foto's volgen wel nog!
 
Ook ik heb nog een nieuw achterlicht liggen met geintergreerde knippers.
Binnenkort ook maar inbouwen en natuurlijk... hier posten en posen. :Y
 
Weet ik ook wel, was alleen weer een excuus voor een poserpic :z


heb jij een wegklapkentekenplaat? {in de fluistermodus vroeg ik dat dus he}
lijkt er in ieder geval wel op.
Greetz Vasily :W

by the weg jouw S is :9~
 
:^

Het lijkt er idd op, maar het is denk ik je kentekenplaatverlichting?
 
nieuwe accu eindelijk binnen en geladen (2e in 4 maanden :( ) dus ik kon eindelijk weer starten.
gelijk weer naar de dealer gezwommen en hem na laten kijken, de pk's die misten waren geen blokbeschadiging gelukkig, maar slechte afstelling.

hij heeft hem ff snel bij gesteld. ik zit weer op 125 pk, met een echte afstelsessie zou dat naar 130 kunnen maar dat kost me nu ff teveel geld. ik heb nog niet kunnen testen of ie nu ook weer staionair loopt, ik had alle stoplichten mee :? en thuis heb ik hem gelijk in de garage gedonderd.
 
Mijn zwarte TL1000s:

full


Hard aan het sparen dus (€€ nog niet toerijkend) :+ : planning volgend jaar zomer :Y
 
mensen... hier een verdrietige ex TLR rijder nu op een gix 1000 k2...

ik heb al enige tijd spijt van de verkoop van mn TLR zwart/zilver (de mooiste).
Ik rij nu een jaartje op de gix1000 K2 (high mount SB2) maar dat is lang niet zo bizar als mn TLRetje ;( ... Nou vond ik vandaag ook nog een paar filmpies van mij en mn TLR :( .. en nu ben ik weer helemaal verkocht!!! dat geluid!! (hotcams ook laser bochten) wat moet ik doen!!! kan ik mn k2 gewoon nog inruilen voor een TLR?? ik krijg bij safe nog 9500 voor mn gix... dus overwaarde... je hebt al een hele mooie TLR voor 8000... ik zei altijd: Een TL1000R rij je niet voor even... maar voor je hele leven!! wat een superfiets was dat..maar ja je wilt tog eens wat anders blijkbaar..

ik hoor t wel...hoe jullie erover denken..

groeten verdrietige Ex TLR rijder... -O-
 
Hahahahahhaaa, erg herkenbaar.
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met een GSXR750 K1 en ben nu weer terug bij de TLR. :Y
Probeer het partikulier te regelen, anders schiet je er echt heel veel bij in.
 
mensen... hier een verdrietige ex TLR rijder nu op een gix 1000 k2...

ik heb al enige tijd spijt van de verkoop van mn TLR zwart/zilver (de mooiste).
Ik rij nu een jaartje op de gix1000 K2 (high mount SB2) maar dat is lang niet zo bizar als mn TLRetje ;( ... Nou vond ik vandaag ook nog een paar filmpies van mij en mn TLR :( .. en nu ben ik weer helemaal verkocht!!! dat geluid!! (hotcams ook laser bochten) wat moet ik doen!!! kan ik mn k2 gewoon nog inruilen voor een TLR?? ik krijg bij safe nog 9500 voor mn gix... dus overwaarde... je hebt al een hele mooie TLR voor 8000... ik zei altijd: Een TL1000R rij je niet voor even... maar voor je hele leven!! wat een superfiets was dat..maar ja je wilt tog eens wat anders blijkbaar..

ik hoor t wel...hoe jullie erover denken..

groeten verdrietige Ex TLR rijder... -O-

juist op tijd..
TLR van Sjakkie
:+
 
sorry... ik wil tog een TLR van dealer... en vergeet niet wat er weer op moet komen... laser van voor tot agter...titanium hotcams en PC3 + BMC luchtfilter.. wil m dit keer naar goes brengen voor afstelling... en mis laten blueprinten maar wat zou dit alles bij elkaar gaan kosten???

ik kreeg trouwens maar 6500 voor mn TLR met 16000 km :( heb toen 4000 moeten bijleggen voor mn gix1000 met 6000km. maar als ik dus weer een tlr koop is t 4000 euro afschrijving in 10 maanden... aankomend seizoen hoop ik weer te knallen op een zwart zilvere TLR... geblueprinted!!!! :9~

ik hoop op jullie troost en reactie... tlr rijders => hooligans 4 life!! :}
 
ik kreeg trouwens maar 6500 voor mn TLR met 16000 km :( heb toen 4000 moeten bijleggen voor mn gix1000 met 6000km. maar als ik dus weer een tlr koop is t 4000 euro afschrijving in 10 maanden...

Been there, done that. B|
Alleen was het bij mij 'maar' 3000euries, aangezien het een 750 was.
 
mensen... hier een verdrietige ex TLR rijder nu op een gix 1000 k2...

ik heb al enige tijd spijt van de verkoop van mn TLR zwart/zilver (de mooiste).
Ik rij nu een jaartje op de gix1000 K2 (high mount SB2) maar dat is lang niet zo bizar als mn TLRetje ;( ... Nou vond ik vandaag ook nog een paar filmpies van mij en mn TLR :( .. en nu ben ik weer helemaal verkocht!!! dat geluid!! (hotcams ook laser bochten) wat moet ik doen!!! kan ik mn k2 gewoon nog inruilen voor een TLR?? ik krijg bij safe nog 9500 voor mn gix... dus overwaarde... je hebt al een hele mooie TLR voor 8000... ik zei altijd: Een TL1000R rij je niet voor even... maar voor je hele leven!! wat een superfiets was dat..maar ja je wilt tog eens wat anders blijkbaar..

ik hoor t wel...hoe jullie erover denken..

groeten verdrietige Ex TLR rijder... -O-


Join the club matey _O-

Kanarie en ik weten precies hoe je je voelt, en Vasily binnekort ook *O* trouwens...
:+

Hier een piccie van mijn R om ons nieuwe topic te vieren :P

full
 
En nog 1

full



Ook tekoop by the way omdat ik volgend jaar circuit plannen heb
:9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan