Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 16

Voorkeur voor het ritje van KPL & Z1000 girl

  • 6 of 7 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 of 14 mei

    Stemmen: 2 22,2%
  • 20 of 21 mei

    Stemmen: 6 66,7%
  • 27 of 28 mei

    Stemmen: 1 11,1%
  • 3 of 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 of 11 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 of 18 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 of 25 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
vet hé :9~ :9~ :9~ :9~


op de foto komt ie niet zo mooi uit helaas :N :N

nu 3 weken wachten op de yoshi's ;(
 
je zit ook iets verder naar achteren, je kan de steps nog verder naar achteren zetten, maar dat is teveel van het goede, ben niet zo groot 1.78m, dus dit is prima zo, schakelpookje is ook super!!
 
ik wil een alarm zetten op de Z, is dit wat?

(Afbeelding)

welk alarm hebben anderen ? Jessy, heb jij deze ook?
Van deze weet ik niets. Wel weet ik dat in de motorwereld veel gebruik wordt gemaakt van Spyball, een SCM goedgekeurd alarm. Heb ik ook (eerst op m'n ZX9R en toen ik de Z kocht heb ik er daar ook direct een op laten zetten, dus nu ruim 2,5 jaar geleden).
Werkt goed. Ik kan de motor rustig een week laten staan en dan is de accu niet leeg.
Het enige is dat ik de ene keer de motor behoorlijk moet bewegen voor het alarm afgaat en de andere keer is het voldoende om ertegenaan te stoten. Maar het werkt wel altijd. Wel heel belangrijk is waar je het kastje met sirene plaatst. Het dievengilde weet nl. dat je door Purschuim erop te spuiten, het geluid zover smoort dat het bijna niet meer te horen is. (En hier verraad ik niets mee want de jongetjes en meisjes die niet met hun vingers van een ander zijn/haar spullen af kunnen blijven weten dit allang). :( De enige vereiste die voor sommige verzekeringsmij.-en van belang is, is dat een alarm SCM goedgekeurd moet zijn.
 
Nog steeds te koop voor Z750

Arrow Race-Tech Titanium slip-on demper met verwijderbare decibelkiller in perfecte nieuwstaat.
nieuwprijs: 670€
nu: 380€ :9~

Ideaal voor onder de kerstboom... :+

arrow2.jpg


arrow1.jpg
 
hee jason,

tof spulletje ziet er gelikt uit.

wordt er nog gereden van het weekend ?(als het droog is)

hoor het wel.

gegroet Zetters

ChriZZ the realZ
 
Nog steeds te koop voor Z750

Arrow Race-Tech Titanium slip-on demper met verwijderbare decibelkiller in perfecte nieuwstaat.
nieuwprijs: 670€
nu: 380€ :9~

Ideaal voor onder de kerstboom... :+

http://users.skynet.be/denderke/MOTOR-FORUM/arrow2.jpg ((Afbeelding))

http://users.skynet.be/denderke/MOTOR-FORUM/arrow1.jpg ((Afbeelding))

is het mschien een idee om hem bij te koop aangeboden te zetten op m-f.
de mensen die hier komen hebben over het algemeen al een zet.
het zal dus een toevals treffer zijn als je het zetje op dit topic kwijt raakt.
op het te koop aangeboden rubriek komen ook de mensen die opzoek zijn naar iets anders.

voor de rest veel succes gewenst met de verkoop.
 
-O-

sms: nee
bellen: nee
mail: nee

-O-

Lekker is dat :N

Maar wat vind je van mijn kerstmutsen *O* *O* *O*
Grappige kerstmutsen... *D

Heb even beetje dipje gehad afgelopen dagen, dus ben je helaas beetje vergeten... ben je nog wakker? Gooi ff je msn aan dan... ;)


-O-

Hij zit alleen te dromen over zijn nieuwe zwarte Zedje denk ik :P Wie kan hem ongelijk geven *D Misschien mag ik wel een rondje rijden als ik mijn rijbewijs heb :9~
Rondje rijden? Waarop? O-)

:+ :+


moet je wel erg lief voor'm zijn denk ik.
:^


Gewoon de sleutels jatten })





:+
Da's niet lief... B|


:+ :+
 
is het mschien een idee om hem bij te koop aangeboden te zetten op m-f.
de mensen die hier komen hebben over het algemeen al een zet.
het zal dus een toevals treffer zijn als je het zetje op dit topic kwijt raakt.
op het te koop aangeboden rubriek komen ook de mensen die opzoek zijn naar iets anders.

voor de rest veel succes gewenst met de verkoop.

Daar staat hij al te koop.

En deze post gaat over de uitlaat en die kan ik best verkopen aan iemand die inderdaad WEL al een z heeft... Ik vrees dat iemand zonder z er echt niet veel kan mee aanvangen. En al helemaal niet iemand ZONDER motor... |(
 
Laatst bewerkt:
Grappige kerstmutsen... *D

Heb even beetje dipje gehad afgelopen dagen, dus ben je helaas beetje vergeten... ben je nog wakker? Gooi ff je msn aan dan... ;)Rondje rijden? Waarop? O-)

:+ :+:^Da's niet lief... B|


:+ :+

Ik gooi msn niet open :N sorry -O- Ik ga tv kijken en dan :z anders overleef ik morgen niet ;) Ik heb je emeeladres nog, meel je morgen op je werk :P als mijn teamlijdster niet op mijn vingers kijkt :P We mogen niet eens meer eten aan het buro B| belachelijk gewoon -O-

Maar dan zaten we samen in een dip |( (keb je toch niet aangestoken he :o ) Ik krijg trouwens weer van die vage sms'jes :P |( -O-
 
Ik gooi msn niet open :N sorry -O- Ik ga tv kijken en dan :z anders overleef ik morgen niet ;) Ik heb je emeeladres nog, meel je morgen op je werk :P als mijn teamlijdster niet op mijn vingers kijkt :P We mogen niet eens meer eten aan het buro B| belachelijk gewoon -O-

Maar dan zaten we samen in een dip |( (keb je toch niet aangestoken he :o ) Ik krijg trouwens weer van die vage sms'jes :P |( -O-
Oke, mail me morgen maar... ;)

Je had me niet aangestoken met dat dipje hoor... werk gerelateerd... komt morgen wel over de email... of anders zondag... :+

smsjes? hmmm... lekker... :X


ik vermoed dat je dat rondje nu wel op je buik kan schrijven.
hmmm... tenzij ze heel lief gaat doen... O-)
 
hallllloooooooooo
ik heb een vraagie!!!
wat is nou het verschil tussen de pirelli diablo en de diablo strada

mmmmmmmzzzzzzzzll
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan