Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 16

Voorkeur voor het ritje van KPL & Z1000 girl

  • 6 of 7 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 of 14 mei

    Stemmen: 2 22,2%
  • 20 of 21 mei

    Stemmen: 6 66,7%
  • 27 of 28 mei

    Stemmen: 1 11,1%
  • 3 of 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 of 11 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 of 18 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 of 25 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
die andere is leuker.




die jeugd foto. })
full
 
Pina, je leeft nog!! *O* *O* *O*

@ Motorgup: ben je vanavond nou eens online O-) maar wel voor half 9 he :z :+
Ehmm... nee... nu pas thuis... lichtjesavond in Delft... wel leuke avond... je moet er alleen niet super chagrijnig aan beginnen... maar ik sms/bel/mail je morgen wel... :+
 
Geluksvogel... :+

Maarreh... geniet deze winter nog maar ff van de koffie... van de zomer moet je weer gewoon mee met alle meetings hoor... 8-)
I'm just a lucky bastard!! :Y :Y :Y

Ga er maar van uit dat ik er volgend jaar gewoon vaak bij ben hoor: Lin wil absoluut dat ik m'n leven blijf invullen zoals ik dat wens (ofwel, aan haar ligt het niet als ik 'r niet ben) :]
 
I'm just a lucky bastard!! :Y :Y :Y

Ga er maar van uit dat ik er volgend jaar gewoon vaak bij ben hoor: Lin wil absoluut dat ik m'n leven blijf invullen zoals ik dat wens (ofwel, aan haar ligt het niet als ik 'r niet ben) :]
Geniet er maar van! :+
En we zien je volgend jaar iig weer... mooi zo... *O* *O*


Oeps, da's een moeilijke: Ik vier m'n triumphs met 'n kwak, en dat vindt zij yammie!! :Y ...... zeker niet 't goeie antwoord? :+
Da's een heel fout antwoord... of denk ik te veel door... :X


:+ :+




Maarreh... iedereen nog fijne avond! :W
Guppie gaat slapen! :Z
Guppie gaat morgen geen leuke dag tegemoet en wil proberen beetje uitgerust te zijn... B|

Trustuh!! :z
 
oh ja... zal morgen ff proberen lijstje samen te stellen in de openingspost van iedereen met plaatje en woonplaats... kan iedereen die voortaan het topic opent dat er in plakken en het bijhouden... lijkt me makkelijker dan weer allerlei dingen buiten MF, en bijhouden kost geen moeite, alleen eerste begin... :+

en nu ben ik echt weg... trustuh! :W
 
dat is 50% oke dan een ander ;) ;) ;)



(Afbeelding)
:} :} :}
Geniet er maar van! :+
En we zien je volgend jaar iig weer... mooi zo... *O* *O*Da's een heel fout antwoord... of denk ik te veel door... :X


:+ :+




Maarreh... iedereen nog fijne avond! :W
Guppie gaat slapen! :Z
Guppie gaat morgen geen leuke dag tegemoet en wil proberen beetje uitgerust te zijn... B|

Trustuh!! :z
Yip, tot volgend jaar :W

Nee hoor, 't is precies zoals jij denkt dat 't is denk ik O-)





Jongelui, welterusten, Pina gaat ook maffen
full



Leuk hier weer even geweest te zijn!!
 
heb gisteravond uitgebreid gesproken met vrouwlief, en een weekje motorrijden in het buitenland zit er volgend jaar wel in ! *O*

mss is het nu wel te vroeg om al te gaan plannen, maar als iemand daar mee begint, count me in!

@Pina, alleen overdag kan ik online op het werk :N cu!
 
:( :( :( net laser gebeld voor mijn x-treme pijpjes, wordt pas eind januari. er zit een (pas)fout in de huidige productie |( |( |(

het is maar goed dat het toch geen :] weer meer is -O- B|
 
:( :( :( net laser gebeld voor mijn x-treme pijpjes, wordt pas eind januari. er zit een (pas)fout in de huidige productie |( |( |(

het is maar goed dat het toch geen :] weer meer is -O- B|
Nou ja, beter dat ze het zelf zien dan dat jij het pas zelf opmerkt als ze onder je fiets moeten worden gemonteerd, toch? :+
 
Nou ja, beter dat ze het zelf zien dan dat jij het pas zelf opmerkt als ze onder je fiets moeten worden gemonteerd, toch? :+

tuurlijk, helemaal mee eens......maar dat wachten :X :X :X :X

@Eelco : Geinige dopjes, heb ze laatst gezien bij Horeon Motoren voor 8 euri ofzo. Ik denk alleen dat je ze toch wel na elke 2 ritten ziet veranderen naarde bijvulstand, niet echt toegevoegde waarde voor mij dus.
Maar ik geloof dat Muis ze wel kan gebruiken met zijn lage bandenspanning van laatst O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan