kleurcodes wildstar 1600 two tone green

17 sep 2003
39
0
Riethoven
Weet iemand toevallig de kleurcodes van deze yamaha wildstar in two tone green?
alvast bedankt. (de motor is uit 1999)
full
 
Het is niet mijn motor. Dus op het plaatje kan ik niet kijken. Ik wil mijn motor opnieuw gaan spuiten en deze kleuren vond ik heel mooi. Vandaar dat ik op zoek ben naar de kleurcodes...

Maar deze motor is idd :9~ :}
 
zoek op marktplaats.nl even op advertenties en bel een adverteerder op, misschien wil iemand het wel even opzoeken :) succes!
 
'k heb je vraag op het forum van
wildstarfan.nl gedropt.

als ik wat hoor laat ik 't je weten.
 
Net even gebeld met de dealer. De enige code die ze daar hadden was DNLGM1. Na wat te hebben gegoogled kom ik daarmee alleen op de donker groene kleur. (volgens de omschrijving van japarts "dark grey leaf green metallic 1".) Nu dus nog de lichte kleur achterhalen...
 
DNLGM1/LGNM6 - Color Info (DNLGM1:DARK GRAYISH LEAF GREEN ME 1:0699) - Color Info (LGNM6:LIGHT GREENISH GRAY METALLIC 6:0676)

Deze twee dan wellicht? ;)
 
:} :} :}
Hulde Hulde!!

Mijn dank is overweldigend!!
:} :} :}

Ik denk dat het ik in de kerstvakantie maar eens aan de slag ga... Het schuren is al klaar... Nu dus lak halen en spuiten maar!!
Het resultaat zal ik wel even showen als het klaar is...
 
Waar wil je die lak gaan kopen, een leverancier van autolakken heeft niets aan deze door Yamaha gebruikte kleurcodes, omdat zij werken met RAL-nummers.
Japarts verkoopt bijvoorbeeld lakken aan de hand van de originele codes.
Binnenkort een VT 500 vermomd als Wildstar begrijp ik? :+
 
Ik ben naar een schade herstelbedrijf geweest waar ze ook kleurstalen hadden van alle motormerken en waar ik al deze kleuren ook kon kopen.

Binnenkort een VT 500 vermomd als Wildstar begrijp ik? :+

Mooi toch? ander stuur, forward controls, lagere achterkant en nog wat andere kleine veranderingen heeft ie al. Alleen de kleur was nog zo saai donker rood... :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan