suzuki gsxr 600 K4
Banned User
quote:Op maandag 19 december 2005 10:02 schreef T-Bird. het volgende:
Ik vraag me af of het te maken heeft dat een motor maar één koplamp heeft,en
dat deze niet of te weinig naar de linkerkant schijnt en dat een afslaander daarom wel 2auto's ziet en de motor niet.
Ik vraag het aan iedereen die dit leest dan kunnen we er misschien iets van leren
en vanuit de motorfabriekanten er met behulp van verlichting iets aan doen.
quote:Op maandag 19 december 2005 10:02 schreef T-Bird. het volgende:
Hé man,
Je hebt ondanks je verwondingen echt ontzettend veel mazzel gehad,
en dat je weer opstapt bewijst dat je het motorvirus wel héél erg te pakken heb.
Heb je achteraf enig idee waarom die auto jou over het hoofd heeft gezien,
je bent al de zoveelste die op die manier plat gereden wordt.
Ik vraag me af of het te maken heeft dat een motor maar één koplamp heeft,en
dat deze niet of te weinig naar de linkerkant schijnt en dat een afslaander daarom wel 2auto's ziet en de motor niet.
Ik vraag het aan iedereen die dit leest dan kunnen we er misschien iets van leren
en vanuit de motorfabriekanten er met behulp van verlichting iets aan doen.
Héé veel sterkte en in de toekomst veilige motorkilometers.![]()
![]()
![]()
Fred.
http://www.headsub.com
quote:Op maandag 19 december 2005 11:10 schreef mazzacane het volgende:
[...]
Volgens oom agent (wat trouwens heel netjes was, ze zijn nadat ik uit het ziekenhuis was bij mij thuis gekomen om te vertellen wat er allemaal precies gebeurd was...) was het een echt "motor" ongeval, het gebeurt idd regelmatig dat zo'n automobilist je blijkbaar niet ziet, kan het zelf amper voorstellen, aangezien de afstand tussen mij en de auto voor mij dus volgens de getuige verklaring 25 meter was... Wat ik eerder denk (en dit is eigenlijk wel heel erg gemeen, maar goed...) is dat de automobilist dacht...;"ik heb tijd genoeg om even over te steken", of hij heeft maar 1 keer gekeken en zag toen 2 wagens en heeft gewoon zitten aftellen...1 auto...2 auto...en nu ik! naja, ik weet niet of het aan de motorrijder ligt die aan het verkeer deelneemt (of de motor zelf...) of aan de positie van de auto of aan de automobilist... Wat ik wel weet is dat de automobilist nalatigheid is verweten door de rechter en dat was (en is) voor mij erg belangrijk omdat je toch iedere keer weer twijfelt of je wel/niet iets verkeerds gedaan hebt...
quote:Op maandag 19 december 2005 11:27 schreef MrHawkeye het volgende:
Niet om je af te zeiken maar zat je toevallig dan niet in zn dooie hoek?
suzuki gsxr 600 K4
quote:Op maandag 19 december 2005 12:05 schreef T-Bird. het volgende:
PS ik rijdt ook in een VW(golf)maar of dat er nou wat mee te maken heeft![]()
![]()
![]()
http://www.headsub.com
quote:Op maandag 19 december 2005 11:37 schreef mazzacane het volgende:
daar heb je helemaal gelijk in, is best wel beangstigend dat je lichaam aan de ene kant gewoon "tere pudding" is maar aan de andere kant ook verbazingwekkend herstellende vermogens heeften wat betreft de hoek, ja, er is er maar eentje die dat kan zeggen, en dat is die jetta bestuurder, nu ja, die had dus al gezegd dat ie mij niet zag... wat ik nu doe is wat meer afstand houden, maar teveel is dan ook niet goed, want dan denken ze helemaal dat ze wel ff tussendoor kunnen
![]()
en ff gas geven idd, goede tip, vooral met m'n nieuwe die horen ze wel!![]()
het blijft alles bij elkaar toch maar een welles/nietes spelletje, alleen blijft het wel verrekte irritant dat de Jetta bestuurder de volgende dag gewoon naar z'n werk kan en ik voorlopig nog niet klaar ben (en ja, daar baal ik wel eens van ja)
geen id
quote:Op maandag 19 december 2005 12:05 schreef T-Bird. het volgende:
Ik denk toch dat je het met je koplamp moet regelen,
bv flink hoog afstellen zodat je in een automobilist zijn ogen schijnt,
dan registreerd die pudding daarboven een motor misschien wel.Het valt mij in de auto iig wel méér op voor en/of achter me.
En idd aan zo'n ongeval ken je geen schuld hebben(of je moet een Ducati stealth hebben)![]()
Het beste is als je een auto ziet die af wil slaan,dat je er op moet rekenen dat hij jou niet ziet,maar het blijft linke soep en één van de linkste situaties.
PS ik rijdt ook in een VW(golf)maar of dat er nou wat mee te maken heeft![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:25 schreef mazzacane het volgende:
Hoi,
Bij deze het verhaal van m'n ongeluk van 21 juni 2005....
ik reed van m'n werk naar huis op een voorrangsweg, er reden 2 auto's voor me, tegenmoetkomende stond een blauwe volkswagen Jetta stil. (ja hoor als ik mocht kiezen was het zeker geen jetta geweest..) Deze Jetta liet de 2 auto's voor me passeren, maar had mij niet gezien.. (achteraf door getuigeverklaringen bleek dat ik voldoende afstand had gehouden en even hard reed als degene voor mij(ongeveer 80km per uur) De Jetta sloeg dus voor zijn doen links af terwijl ik dus rechtdoor ging. Blijkbaar (ik weet er zelf niets meer vanaf...) remde ik toen uit volle macht en kwam de achterkant van m'n motor omhoog (duc 400ss rood) dit alles heeft max. 2 sec. geduurd. Toen klapte ik op de achterportier, en dankzij het feit dat ik dus schuin tegen de wagen aanreed ben ik er overheen gelanceerd (heerlijk woord is dat
) met m'n linkerheup tegen de Jetta, daardoor gebroken en er zit nu een Gamma-Nail in (yep bij de Gamma in de aanbieding..
) en met m'n rechter elleboog op het wegdek beland. deze was dan ook verbrijzeld en het bot stak er aan de andere kant uit
1 spier totaal doormidden en een andere gedeeltelijk...
Tijdens dat ik daar lag heb ik de automobilist verrot staan schelden tijdens het uitschreeuwen van de pijnambulance, ziekenhuis, operatie, nog 1 want spier in m'n arm had het niet gered dus moest eruit.
En toen... toen ging het licht uit...
Door de medici over het hoofd gezien dat ik zwaar gekneusde nieren had waardoor de medicijnen niet uit m'n lichaam konden maar zich opstapelden... Ik wilde dus niet meer zelf ademen (zo noemden ze dat, maar eigenlijk, ik wilde wel, maar m'n lichaam kon niet..) Tijdens m'n rust pauze heb ik 2 dagen aan de nierdialyse gelegen en werd ik na 9 dagen wakker... Echt slapen was het niet, maar meer een soort dromen, de dingen die langs m'n bed gebeurden pikte ik op en vertaalde ik in de meest rare dromen... de eerste dagen was het kritiek, de kans was redelijk aanwezig dat ik dit verhaal hier niet zou kunnen vertellen, maar helaas, is me dus toch wel gelukt
![]()
Toen ik ontwaakte herkende ik in eerste instantie m'n vader niet eens meer, maar ach dat hield ik dus niet erg lang vol, dus nu komt ie nog regelmatig op bezoek om te vertellen dat motorrijden o zo gevaarlijk is...en m'n vriendin die ik een maand voor het ongeval leerde kennen is dus iedere dag op bezoek geweest (zegt ze dan..) maar zonder gein, dat heeft erg veel geholpen...THX! (ja we zijn nog bij elkaar) Eindelijk het ziekenhuis uit na 3 weken (ja, mocht niet, maar lekker toch gedaan
) eenmaal thuis ben ik gestrompeld naar m'n schuur en heb m'n andere motor gestart, gaafste geluid wat ik ooit gehoord heb!! een week later ben ik weer naar m'n schuur gegaan, heb m'n motor proberen te pakken, deze viel om, buurman zag dit, kwam vragen of ie mij kon helpen (graag!) heeft 'm opgetild en zei toen "ik heb respect voor je dat je weer motor wilt rijden" dat was erg cool van hem!! na vijf minuten weer naar huis gereden, deed iets teveel pijn. Nu heb ik dus een nieuwe Duc gekocht Monster 750 city dark en heb ik nog steeds m'n "winter" motor Kawasaki 550 LTD waar ik sinds een maand of twee 3 dagen in de week mee naar het werk rijd en iedere dag over dezelfde weg rijd waar dit alles zijn oorzaak heeft gevonden... bedankt voor het lezen!!!
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:25 schreef mazzacane het volgende:
Hoi,
Bij deze het verhaal van m'n ongeluk van 21 juni 2005....
daardoor gebroken en er zit nu een Gamma-Nail in .....
quote:Op maandag 19 december 2005 14:04 schreef MrHawkeye het volgende:
[...]
Hij veranderde van richting dus het is simpel, hij/zij is 100% schuldig.
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:37 schreef SuperKris het volgende:
[...]
Wow.. das niet miserg eng verhaal man!
IS nu alles wweer 100% met je?
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef mazzacane het volgende:
[...]
(linker been is nu iets korter dan rechter (en ben er niet uit of dit ook voordelen met zich meebrengt eigenlijk....)
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2