Biker Build Off (new series - your call)

Jeronimo

Die hard MF'er
30 mei 2002
449
4
Stein (L)
Door een bevriende Chopperbouwer in Chicago werd ik gewezen op deze link. Blijkbaar gaat er dus wederom een serie 'geschoten' worden en wij kunnen mede bepalen wie het tegen wie moet gaan opnemen.
Anyway, ik ga dus voor Russell Mitchell vs. Paul Cox / Keino, omdat ik weleens wil zien hoe de laatste twee het erfgoed van Indian Larry beheren en omdat Russell Mitchell heerlijk arrogant is en zo mooie televisie maakt. Wat is jullie keuze en waarom?
 
Hah!! Lachuh!!


Ik heb gekozen voor Cole Foster tegen Shinya Kimura..

Cole Foster is inmiddels een vrij goede vriend/kennis van me geworden (ben bezig om mooi artikel over hem te schrijven), en ik weet dat hij één van de "rulers" is wat juiste stijl en attitude betreft. Het lijkt mij bijzonder interessant om hem eens tegen Shinya bezig te zien, want die man wordt, in mijn ogen, echt onderschat.




Andere interessante kandidaten:

- Chica
- Paul Cox / Keino
- Eric Gorges
- Matt Hotch
 
Door een bevriende Chopperbouwer in Chicago werd ik gewezen op deze link. Blijkbaar gaat er dus wederom een serie 'geschoten' worden en wij kunnen mede bepalen wie het tegen wie moet gaan opnemen.
Anyway, ik ga dus voor Russell Mitchell vs. Paul Cox / Keino, omdat ik weleens wil zien hoe de laatste twee het erfgoed van Indian Larry beheren en omdat Russell Mitchell heerlijk arrogant is en zo mooie televisie maakt. Wat is jullie keuze en waarom?


Zero vs Chica :Y
 
Yes, Zero - Chica...dan kijken wie van de 2 zich het meest kan beheersen om net niet een "overdone" fiets neer te zetten.. :X
 
'K heb er nog een paar ingeschoten... Alsof het iets uitmaakt. :X :X :X


Eric Gorges - Hank Young

Matt Hotch - Roland Sands

Chica - Paul Cox/Keino

:) :) :)
 
Yes, Zero - Chica...dan kijken wie van de 2 zich het meest kan beheersen om net niet een "overdone" fiets neer te zetten.. :X


Denk dat Zero daar niet veel moeite mee zal hebben.

Het tankje van Chica's "Unicorn" vond ik al een beetje TE!
 
Ik wil Paul Cox/Keino zowieso zien. Hun vakmanschap en bescheidenheid zijn een voorbeeld voor elke bouwer. Dat gecombineerd met een Robert Pradke paintjob wordt gewoon een mooie fiets.

En ik wil Billy Lane eigenlijk wel eens op z'n bek zien gaan. Volgens mij is het succes hem een beetje naar z'n hoofd gestegen.
 
Ik wil Paul Cox/Keino zowieso zien. Hun vakmanschap en bescheidenheid zijn een voorbeeld voor elke bouwer. Dat gecombineerd met een Robert Pradke paintjob wordt gewoon een mooie fiets.

En ik wil Billy Lane eigenlijk wel eens op z'n bek zien gaan. Volgens mij is het succes hem een beetje naar z'n hoofd gestegen.


True.
 
Chica - Paul Cox/Keino

DE keuze van mijn tipgever. Leuk detail: hij doet zaken met Russell Mitchell, die dus niet blij zal zijn met zijn keuze...

@Slow: inderdaad -> ego-battle, haha. Ik ben momenteel (pas) de serie aan het bekijken (heb een stuk of tien van de 26 afleveringen gezien) vanwege een drukke periode. Ik ben erg onder de indruk van de aflevering Indian Larry - Mondo Pouras, ondanks het feit dat ik het nieuws erachter natuurlijk al lang wist. Tot nu toe is dat ook mijn favoriete aflevering, tesamen met Russell Mitchell vs. Detroit Brothers. "Never Mind The British" op dat T-shirt... _O-
 
Klaro! Indian Larry Rules.

In tegen stelling to heer Knuk zie ik liever Russel op z'n bek gaan. Niet zomaar een BBO verliezen maar echt onderuit. Helaas hebben we hier niet Build or Bust. Daar schijnt hij echt een dog te zijn.

O, en Knukkel, Bad boy Billy gaat niet onderuit. Hij is Ruler numero dos!
 
weet je wat mij gaaf lijkt:een euroversie
L&L versus ehm eh hogfarm
waltz versus violator
dannyf versus j schoofs
sps versus w&w gladbach

eh zijn geen choppers maar het is wel een idee :norman hyde versus numero tre
mecatwin versus raask.

ben benieuwd wat er gebeurd als ze de keutels tegenover j james zetten
 
Klaro! Indian Larry Rules.

O, en Knukkel, Bad boy Billy gaat niet onderuit. Hij is Ruler numero dos!

Hij heeft al verloren van Indian Larry en met de IL mania in de US denk ik niet dat er ook maar iemand wint van Keino/Paul.

waar maken we ons druk over hè... ;)
 
Hey FD,

Email me effe.
Heb nog pics voor je van je favorite J-Pan.
Ben al m'n email adressen kwijt door een disc crash :(

Hé! Er zijn meer mensen die dat de beste fiets van 2005 vonden hoor!

Ik heb ook zero-salinas boyz gestemd. Met voorsprong de beste bouwers in mijn optiek. Met name Kimura. Waarom staat Johnny Chop er trouwens niet tussen?
 
weet je wat mij gaaf lijkt:een euroversie
L&L versus ehm eh hogfarm
waltz versus violator
dannyf versus j schoofs
sps versus w&w gladbach

eh zijn geen choppers maar het is wel een idee :norman hyde versus numero tre
mecatwin versus raask.

ben benieuwd wat er gebeurd als ze de keutels tegenover j james zetten

Bike Hospital vs Knukkel
BBO masters@work edition

<sponsored message>
 
Ik vind mat hotch toch echt wel vette gelikte motors maken!!! Chica is ook een goeie, maar daar telt mee dat ik hem persoonlijk heb ontmoet en hij ook in het echt een bescheiden en vriendelijke man is die nooit te beroerd is om een babbeltje te maken als je langs komt bij zijn shop in Huntington beach. Die old skool choppers van Mondo vind ik niks. Die motors die joe martin maakt zijn dan wel weer vet. En ook al is Billy Lane af en toe een blaaskaak, die psycobilly cadillac van hem met dat doorkijk achterwieltje is toch ook wel een ruler zie www.choppersinc.com. Indian larry had naast leuke motors ook een interesante persoonlijkheid en dat telt ook mee. Je laat ook je tattoo niet zomaar zetten door een lul van een vent maar door iemand die ook persoonlijk aanstaat en niet alleen omdat hij mooi werk levert. Hetzelfde geld bij mij en motor bouwers.
 
Je laat ook je tattoo niet zomaar zetten door een lul van een vent maar door iemand die ook persoonlijk aanstaat en niet alleen omdat hij mooi werk levert.

;)

full
 
heeft geen zin.
serie is vooralsnog alleen in de USA te zien.
er komt vast wel weer een setje dvd's deze kant op tzt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan