Biker Build Off (new series - your call)

He Gijs,

Ik heb mijn motor in de verbouwing bij Ronnie en hij zit op de buitendijk (zo heet die straat) nummer weet ik niet zo precies in helmond. Vlakbij het industrieterrein bij de badkuip. Maar je moet goed kijken tussen die panden dan zie een je een uithang bord hangen met daarop Iron Pit zo heet zijn shop. Hij heeft daar een loods gehuurt en heeft daar ruimte genoeg om aan meerdere verbouwingen tegelijk te werken. Hij doet onderhoud, maar liever verbouwingen cq complete bouw. Ronnie is in deze contreijen echt de beste. Hij kan alles zelf in huis draaien frazen lassen englisch wheel etc. alles in huis dus. En daarnaast is hij vriendelijk en niet hoog vd toren zoals sommige mensen in deze scene.......
 
Beste mensen, heb trouwens de nieuwe veronica gids doorgespit en daarin woord aangegeven dat de biker build off serie vanaf volgende week op woensdags hier in Nl uitgezonden gaat worden........ Heb zelf de dvd's, maar voor de mensen die nieuwsgierig zijn geworden..... Kijken dan.
 
Yep, de eerste airing is op Woensdag 28 december a.s. om 18u00 en het heeft er de schijn van dat het een wekelijks programma wordt.
 
Lachen, ik heb net via een Producer Submission Form "European Biker Build Off" voorgesteld met Krugger, Walz en Violator als de hoofdrolspelers a-la WBBO...
Ben benieuwd of ik reactie krijg.
 
hm ben benieuwd wat daar uitkomt
zal wel een serie worden met alleen omhooggevallen bedrijven als viool_later
walshardekern,donderfiets en hoe heetie ook alweer oja fred kotsding eh kodlin.

denk dat "kleinere"bderijfjes als L&L en aqg bijvoorbeeld niet eens in aanmerking komen ivm naamsbekendheid
 
@ Danny F.: Mooi om te horen dat er al contact is geweest; waar rook is, is vuur...
@ H.S.C.H.: For the record; waarom vind je dat omhooggevallen bedrijven? Alleen omdat ze schandalig veel geld vragen voor een bike of omdat je ze echt smerig design hebt bij elkaar zien choppen?
 
@ Danny F.: Mooi om te horen dat er al contact is geweest; waar rook is, is vuur...
@ H.S.C.H.: For the record; waarom vind je dat omhooggevallen bedrijven? Alleen omdat ze schandalig veel geld vragen voor een bike of omdat je ze echt smerig design hebt bij elkaar zien choppen?
je hebt zelf al een antwoordt gegeven dacht ik zo
 
Nice work Danny!





BBO op Veronica... betekend dat dat straks iedere jan-doedel een "bad motherfucker chopper" wil..? Gaan alle "Von Dutch fashion victims" nu motorrijden..? Gaan de prijzen op Marktplaats nu ook verdubbelen, worden ze zoals op Ebay..? Kan ik straks m'n peanut tanks verkopen voor 500 euro per stuk...?? Hahahaaaaaahh!! Alle ellende die zich in de States voordoet gaat nu hier beginnen. I can't wait.
 
F.D., "nice work" you say..? voor Krugger bedoel je toch hé..??
Of had je me ergens verkeerd begrepen of was het een antw op een eerdere post..?
 
Laatst bewerkt:
He Tilly,

Was vergeten te vermelden dat het gewoon uitgezonden gaat worden op discovery europe en niet op de zender veronica, ben toevallig lid van veronicamagazine vandaar.....
 
Nice work Danny!





BBO op Veronica... betekend dat dat straks iedere jan-doedel een "bad motherfucker chopper" wil..? Gaan alle "Von Dutch fashion victims" nu motorrijden..? Gaan de prijzen op Marktplaats nu ook verdubbelen, worden ze zoals op Ebay..? Kan ik straks m'n peanut tanks verkopen voor 500 euro per stuk...?? Hahahaaaaaahh!! Alle ellende die zich in de States voordoet gaat nu hier beginnen. I can't wait.


Fuck he..ik wacht nog effe met m'n peanut tank door te zagen
:9
 
He Gijs,

Ik heb mijn motor in de verbouwing bij Ronnie en hij zit op de buitendijk (zo heet die straat) nummer weet ik niet zo precies in helmond. Vlakbij het industrieterrein bij de badkuip. Maar je moet goed kijken tussen die panden dan zie een je een uithang bord hangen met daarop Iron Pit zo heet zijn shop. Hij heeft daar een loods gehuurt en heeft daar ruimte genoeg om aan meerdere verbouwingen tegelijk te werken. Hij doet onderhoud, maar liever verbouwingen cq complete bouw. Ronnie is in deze contreijen echt de beste. Hij kan alles zelf in huis draaien frazen lassen englisch wheel etc. alles in huis dus. En daarnaast is hij vriendelijk en niet hoog vd toren zoals sommige mensen in deze scene.......


ik ken ronnie niet persoonlijk, maar hij heeft bij t zelfde bedrijf gewerkt als waar ik voor werk, alleen ik werk bij technische dienst, en hij bij protobouw, (totdat hij naar (ik dacht australie) ging.
Heb m vaak voorbij zien komen op zn superpan, en heel veel (alleen maar goede dingen) over hem gehoord!
 
He Gijs,

http://www.dbbp.com/

Kijk anders even op deze site staan fotoos op van de opening van Ronnie's zaak.
sta er zelf ook op, diegene met dat zwarte tshirt en witte longsleeve eronder, lang blond haar....

ga eens kijken!
 
Komt nog, als het goed is een tribute aflevering van Indian larry gaandeweg de serie..... echt een interesante manh en leven dat hij heeft geleid.
 
Dag Oma, gelukkig nieuw jaar!

Nieuws van big bear choppers...

QUOTE
We will be building a bike in a Build Off against Metry Custom Cycles. Filming starts early February and judging will be held at Bruce Rossmeyer's Daytona HD on March 9th during Daytona Bike Week. Airdates to be determined. Come back for updates and photos as it happens
UNQUOTE

Ziet er naar uit dat BBO weer nieuwe bouwers heeft aangeschreven.
www.bigbearchoppers.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan