Okay... Vibes & Hardcore Chopper...... Wie wil

'Flyin' Dutchman

MF veteraan
9 sep 2004
1.126
0
'K ga morgen bestellen...

Nieuwe Vibes $ 14,95

HCC #17 $ 18,95


Komt shipping bij vanuit LA, die we dan kunnen splitten... Houdt effe in de gaten dat ik die mags hier dan nog wel moet opsturen naar degene die ze besteld hebben.

Ik hoor het wel.

M.
 
Kees, kan ik die dan ff lenen van je?
})

hcc graag FD.

Ik ben nog steeds opzoek naar dice issue 1&2.
Heb alle gangbare kanalen geprobeerd maar tevergeefs.
FD nog een alternatief? Iemand?
 
Laatst bewerkt:
Dusss,

Dat ziet er uit als:

4x HCC (Case, Slow, Hacksaw, Ed)
1x vibes (Hacksaw)

En ik neem er zelf ook van beide één..


Dman geen interesse.....?????


'K heb 'm al gemailed om te kijken of ie er nog zoveel in stock heeft... I'll keep you posted.

M.





P.s. DicE 1... Slow, check Ebay af en toe eens.. Ik heb nog een extra exemplaar. 'K ben al magazine verzamelaar vanaf m'n 10e, en ik weet dat sommige "nr.1" custom mags na verloop van tijd erg veel geld op kunnen brengen. DicE doet dat waarschijnlijk ook. kijk ook maar eens naar de nummers 1 van Ol Skool Rods (waarvan 'k er 3 heb!! ) en Hot Rod Deluxe.
M'n DicE 1 heeft nog een heel weekend te koopp gelegen op SINS in Antwerpen, toen had ik nog niet echt de drang om 'm te bewaren. :X

'K zal Dean eens vragen of ie er nog één voor je heeft.


Nog een keer in de edit mode... Hebben jullie gezien dat één HCC magazine bij de Magazine Man 34 POND (!!!!!) kost.. :r :r :r
 
Laatst bewerkt:
Dusss,

Dat ziet er uit als:

4x HCC (Case, Slow, Hacksaw, Ed)
1x vibes (Hacksaw)

En ik neem er zelf ook van beide één..


Dman geen interesse.....?????



'K heb 'm al gemailed om te kijken of ie er nog zoveel in stock heeft... I'll keep you posted.

M.





P.s. DicE 1... Slow, check Ebay af en toe eens.. Ik heb nog een extra exemplaar. 'K ben al magazine verzamelaar vanaf m'n 10e, en ik weet dat sommige "nr.1" custom mags na verloop van tijd erg veel geld op kunnen brengen. DicE doet dat waarschijnlijk ook. kijk ook maar eens naar de nummers 1 van Ol Skool Rods (waarvan 'k er 3 heb!! ) en Hot Rod Deluxe.
M'n DicE 1 heeft nog een heel weekend te koopp gelegen op SINS in Antwerpen, toen had ik nog niet echt de drang om 'm te bewaren. :X

'K zal Dean eens vragen of ie er nog één voor je heeft.


Nog een keer in de edit mode... Hebben jullie gezien dat één HCC magazine bij de Magazine Man 34 POND (!!!!!) kost.. :r :r :r


Ben zelf nog in onderhandeling
Post van Frans Chopper-Bouwer in topic 'Wat is jouw favorite biker magazine??'

Heb je de foto nog ontvangen?

Hier een link naar de Hot Rod 2005 show
http://www.deucecoupe.net/bluesbb+thread.top+5+thr+48+sty+1+num+l999.htm
 
Dusss...
P.s. DicE 1... Slow, check Ebay af en toe eens.. Ik heb nog een extra exemplaar. 'K ben al magazine verzamelaar vanaf m'n 10e, en ik weet dat sommige "nr.1" custom mags na verloop van tijd erg veel geld op kunnen brengen. DicE doet dat waarschijnlijk ook. kijk ook maar eens naar de nummers 1 van Ol Skool Rods (waarvan 'k er 3 heb!! ) en Hot Rod Deluxe.
M'n DicE 1 heeft nog een heel weekend te koopp gelegen op SINS in Antwerpen, toen had ik nog niet echt de drang om 'm te bewaren. :X

'K zal Dean eens vragen of ie er nog één voor je heeft.


Nog een keer in de edit mode... Hebben jullie gezien dat één HCC magazine bij de Magazine Man 34 POND (!!!!!) kost.. :r :r :r

Thanks FD,
Ik wil er natuurlijk gewoon voor betalen. Mail me anders maar ff als je'm kwijt wilt of iets van Dean hoort.
 
laat je weten maurice hoeveel en waar dat geld heen moet?



Komt goed... Effe wachten tot ze hier zijn.

Die Jappen zijn echt relaxed.
M'n creditcard was in "overload mode" gegaan. Vanwege het Pan frame, andere HD onderdelen, etc. was m'n limiet bereikt.
Ik zei tegen Eddie dat ik nog niet kon betalen en effe enkele dagen moest wachten. "No problem" zei hij... Hij stuurt ze toch vandaag op en ziet het geld wel komen. Hah!!
 
Heb die foto gehad ja... Super! heb 'm op m'n weblogje gezet..


FD hou je slap bij de hand

Hierbij nog een pixie uit m'n archief.

jaPan.jpg
:9~
 
Mooi man!

is 't nou toch een 19" voor in, of maken ze die K180's ook in 21"..??











'K ga zometeen m'n blok, bak, achterwiel, etc. ophalen!!! *O* *O* *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan