ik wil een 16inch voorwiell in mn trudie.nu!!!

v.andolini

Rookie
20 dec 2005
15
0
oosthuizen
geintje,ff serieus,ik zoek info over t verbouwen van een 1400 intruder,ik wil een "dik" voorwiel hebben,nu19inch,ik wil naar 16inch en low budget,kan een wieltje laten spaken maar? er moet een goedkopere oplossing zijn!naaf is 60 spaaks daar zit ik mee,anders had ik al een harley velgje geregeld,help me!!!
 
Ben hier voor mijn 1400 ook al ff mee bezig.

Enige manier is een velg laten maken. Ga ik volgend jaar doen.

Orginele naaf er weer in en klaar. Schijnt niet eens zo heel duur te zijn.....?
 
Iemand enig idee welk voorbandje het breedst op een 16" x 3,5" velgje past?
 
mijn velg wordt toch zwart dus dat verkleuren boeit me niet zo.

maar klopt die prijs volgens jou niet Danny?
 
Dat was de prijsopgaaf die ik ook kreeg toen ik bij hun om een velg + speken vroeg.

Daar koop je trouwens twee 2e hands HD wielen voor.... maar dat terzijde...

Iemand nog een tip voor de vetste 16" voorband?
 
Voor een set spaken en een na verloop van tijd goudkleurende rvs velg..?
(want je originele naaf gebruik je natuurlijk hé...)
dat klopt danny,maar ik heb nog geen andere oplossing,en biertje hoe breed je kan gaan bij standaard balhoofd is een 140 band maar!! dan moet je wel een ander spatbord en de beugels inkorten,elke zijde een cm. is erg krap maar ja,ik wil wel een harley wiel proberen maar dan zit je met je remschijf,6 gaats en harley 5,en je km kabel enz.WIE helpt ons
:] mzzl.v.a.
 
The Bom zei het al eerder..bel Wim van Maasmotoren, hij kan je gegarandeerd helpen, misschien zelfs 2de hands..tel: 045-5229236 (zeg maar dat ik het gezegd heb.. O-) )
 
dat klopt danny,maar ik heb nog geen andere oplossing,en biertje hoe breed je kan gaan bij standaard balhoofd is een 140 band maar!! dan moet je wel een ander spatbord en de beugels inkorten,elke zijde een cm. is erg krap maar ja,ik wil wel een harley wiel proberen maar dan zit je met je remschijf,6 gaats en harley 5,en je km kabel enz.WIE helpt ons
:] mzzl.v.a.

Bedankt, maar..
Ik heb een breder balhoofd, dus ruimte zat..een spatbord hoeft trouwens ook niet.
Dus wat is dan de breedste band die om een 16" x 3,5" velg past? Wel een voorband uiteraard....
 
volgens mij moet er dan wel een hele hoge band op, anders komt de motor van voren te laag te hangen, of je moet de vorkpoten weer verlengen.....
 
Maas is open van donderdag tm zaterdag,kan het in 3 dagen verdienen
wil ik :Y ook. k bel m morgen,mzzl.
oh,biertje,met een 3inch kan je tot 150 gaan maar 3,5? 170 zou stoer zijn :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan