Chroomspuiten kan binnen kort

11 feb 2005
14
0
geldrop
binnen kort over ongvr. 5 weekjes kan een bedrijf in Eindhoven echt chroom spuiten, en dan niet van dat '' leuk geprobeerd chroom''. Maar niet van echt te onderscheiden ik heb het zelf al gezien het mooie is dat het op nagenoeg alle ondergronden kan die nu ook al te spuiten zijn. rood chroom ,goud, black,blauw allemaal mogelijk. Als er interesse is laat ik het adres tegen die tijd nog wel weten. Ik wil wel de eerste zijn Ha ha !

Bijlage: chopper chroom.jpg
 
Zie attachement bij Lonesome Driver.. dat rood "chroom" op het frame tank en spatbord komt me toch al wel vrij bekend voor...
Laten we hopen dat deze nieuwe spuiter het "niet van echt te onderscheiden" kan..
 
Ik moet effe vragen of ik het adres al mag geven ik ken de eigenaar van het bedrijf nl. en weet dat hij bezig is een aparte site te maken, het is namelijk een autoschade/tuning bedrijf en ik weet dus niet of ik het al mag zeggen omdat het apparaat pas net besteld is en uit Amerika moet komen wat tot max 5 weken kan duren . ik heb nog wel 2 foto's van hoe het er uit ziet. Je moet het echt met eigen ogen gaan bekijken zo echt dus.

Bijlage: beeldje.jpg
 
Laatst bewerkt:
full


Dat ziet er erg super uit, ben ook beniewd naar het prijskaartje.
 
Ja mooi he, wacht maar eens tot je het met eigen ogen ziet! En over de prijs ben ik ook benieuwd het schijnt duur spul te zijn. Pin me er niet op vast, maar ik meen dat een tank van een chopper rond de 300 of 400 euro kost? Maar kan ook minder zijn blijft nog even gissen, maar ik ga kijken of hun er al wat van kunnen zeggen.
 
Ja mooi he, wacht maar eens tot je het met eigen ogen ziet! En over de prijs ben ik ook benieuwd het schijnt duur spul te zijn. Pin me er niet op vast, maar ik meen dat een tank van een chopper rond de 300 of 400 euro kost? Maar kan ook minder zijn blijft nog even gissen, maar ik ga kijken of hun er al wat van kunnen zeggen.

maar wat kost het dan om het "gewoon" te verchromen?? is dat veel duurder of maakt dat niet veel uit??
 
Nee dat is niet waar het apparaat van Future paint is niet te vergelijken, het resultaat wel maar de hechting is slecht.


Gewoon verchromen kost waarschijnlijk bijna net zo duur echter kan dat alleen op ijzer en ook hecht op echt chroom bijna niets dus geen biezen of vlammen etc. mogelijk.
 
binnen kort over ongvr. 5 weekjes kan een bedrijf in Eindhoven echt chroom spuiten, en dan niet van dat '' leuk geprobeerd chroom''. Maar niet van echt te onderscheiden ik heb het zelf al gezien het mooie is dat het op nagenoeg alle ondergronden kan die nu ook al te spuiten zijn. rood chroom ,goud, black,blauw allemaal mogelijk. Als er interesse is laat ik het adres tegen die tijd nog wel weten. Ik wil wel de eerste zijn Ha ha !

je spreekt jezelf nogal tegen, ze kunnen het binnekort pas, maar jij hebtt nu al gezien?????

ze kunnen echt chroom spuiten, en later zeg je niet van echt te onderscheiden?(dan is t dus niet echt)
 
MM Coating in Lemmer doet dit al lang.
Ze hebben onder andere de L&L Choppers "Siver Bullet" gespoten.
Het blauwe gedeelte is ook chroom met transparant blauw eroverheen.
Het ziet er werkelijk fantastisch uit, maar is is wel erg gevoelig voor krasjes. Het opbouwen van deze fiets was zenuwslopend, kan ik je vertellen.
full
 
Ja klopt ! Maar volgens mij bestaat dat chroom spuiten al véél langer..maar dan in andere toepassingen zoals binnenhuis acessoires, sierbeeldjes,vazen, tassen (kopjes dus...)ook mountainbikes kan je al heel lang krijgen met een gespoten chroomfinish...of die dingen zijn allemaal gecoat en gebakken volgens een ander procede..
 
Terug
Bovenaan Onderaan