Nederlands/Belgische VX800 bijeenkomst

Welke dag heeft je voorkeur voor de VX800 bijeenkomst?

  • zaterdag 22 april

    Stemmen: 10 71,4%
  • zaterdag 13 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • zaterdag 20 mei

    Stemmen: 1 7,1%
  • zaterdag 10 juni

    Stemmen: 1 7,1%
  • zondag 23 april

    Stemmen: 2 14,3%
  • zondag 14 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 21 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 11 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Asjemenou

MF'er
11 mrt 2004
196
2
Apeldoorn
Hallo mede-VXers,

De laatste tijd zie ik toch zo af en toe weer wat enthousiaste discussies van VX800 rijders voorbij komen op dit forum. Een aantal van jullie ken ik al via de mail maar wordt het niet eens tijd dat we elkaar in het echt gaan ontmoeten?

Wat ik voor ogen heb is een Nederlands/Belgische VX800 bijeenkomst. Dus een verzamelpunt in Belgie en een verzamelpunt in Nederland en dat de twee groepen daarna naar een centraal punt rijden waar we elkaar allemaal kunnen ontmoeten. Exacte lokaties heb ik nog niet over nagedacht, eerste maar eens kijken of er animo is en waar de mensen die interesse hebben eigenlijk wonen.

Het Nederlandse deel wil ik zelf wel organiseren, maar voor het Belgische deel zou het fijn zijn als een Belgische VX'er daar bij zou willen helpen. Any volunteers?

Ik heb de vakantiekalenders van beide landen al bestudeerd en als we een bijeenkomst buiten de vakanties om willen plooien, dan komen de data zoals genoemd in de poll in aanmerking.

Dus: heb je een VX800 en lijkt het je leuk om mee te gaan? Vul de poll in en post een mailtje op het forum!

Groet,

Asjemenou


Wie gaan er eventueel mee:

1) Asjemenou, NL
2) Nakedbiker, B
3) Monobeserk, NL
4) Metaldiamond, B
5) es_bart, B
6) Barnog, NL
7) fi, B
8) Adriano, NL
9) Makaki, NL
10) daddie, B
11) pmj, NL
12) Cor, NL

Kijk ook op http://vx800.coolcastle.com
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me ook leuk een VX meeting! Zeker als het lekker weer is!

Ik heb net m'n tweede ritje gemaakt op m'n VX vind hem echt heel relaxed rijden.
Van lage tot redelijk hoge toeren goed veel trekkracht.

Ik lees wel wat het wordt en waar etc.

PS die van mij komt volgens mij uit Belgie landcode E6 en een sticker op het spatbord met een belgisch klinkende plaatsnaam
 
Hoeveel belgen zijn er eigenlijk onder de VX'ers?

Ik, en ik dacht metaldiamond ook, nog iemand?

Minimaal 3. es_bart komt ook uit België. Jullie zijn op dit moment in de meerderheid voor de bijeenkomst. Alleen maar gunstig: de lunch is bij jullie veel beter dan bij ons. :9
 
Als mijn VX het doet (heb ze nog steeds niet) kom ik langs. Oh en ik kom uit Nederland.
Het datum 22 april is net zo goed als de overige dagen.
 
Wie van de belgen gaat de route uitstippelen naar het meeting-punt? Ik wil wel eens een namiddagje of dergelijks in een gezellig cafétje of dergelijks met wat kaarten of dergelijks (mss een laptop met route66 ofzo, iemand??) een route uitstippelen met een andere belgische VX'er. ;)

laat maar iets weten belgen :]
 
Wie van de belgen gaat de route uitstippelen naar het meeting-punt? Ik wil wel eens een namiddagje of dergelijks in een gezellig cafétje of dergelijks met wat kaarten of dergelijks (mss een laptop met route66 ofzo, iemand??) een route uitstippelen met een andere belgische VX'er. ;)

laat maar iets weten belgen :]

Als ik zie waar de aanmeldingen tot nu toe vandaan komen zou mijn eerste gok zijn om een meeting-punt te kiezen in de driehoek Antwerpen-Mol-Zundert. Als de Belgische VXers in elk geval een leuke stek uitkiezen om gezellig met elkaar te kunnen lunchen dan richt ik me op dat punt om een mooie route vanuit Nederland daar naartoe te plotten. Vanuit Belgie kan ik ook wel iets verzinnen met behulp van Garmin Mapsource, maar ik ken de omgeving niet dus het is waarschijnlijk handiger/leuker/beter als de Belgen dat voor zichzelf uitzoeken. Maar waar ik kan wil ik daar best bij ondersteunen natuurlijk.
 
Lijkt me ook wel leuk om eens met een aantal vx'ers samen te komen.
Ik hou het wel in de gaten.
Marc (Dessel-België)
 
ok Antwerpen-Mol-Zundert, ik heb binnen 2 weken en half een week vakantie, ik zal mij dan er eens opgooien om een mooie route te vinden en een goede lunchgelegenheid. Komt voor elkaar, als er Belgen zijn die dan eens mee de route willen proefrijden, laat maar weten.
 
Hallo VXers, ik kom net kijken ivm de VX800 topic en de belgisch/nederlandse meeting, dat lijkt me leuk om te doen. Ik stemde op 10 juni omdat het voetbalseizoen hier dan klaar is en ik voetbal nogal graag. Als anders wordt gestemd kom ik toch wel.
Ben ook naar de meeting in Duitsland geweest (25 juni 2005), dat was 3 dagen (2 overnachtingen), echt de moeite waard en een hele mooie rit daarheen.
Hoop jullie te ontmoeten.
VX800 rood met topkofferrek (foto: klaar voor de trip naar Duitsland).

Bijlage: Duitsland.jpg
 
Kijk ook ons naar het 'VX800 rijders' topic onder Nakedbikes ;)

full
 
ok Antwerpen-Mol-Zundert, ik heb binnen 2 weken en half een week vakantie, ik zal mij dan er eens opgooien om een mooie route te vinden en een goede lunchgelegenheid. Komt voor elkaar, als er Belgen zijn die dan eens mee de route willen proefrijden, laat maar weten.

Op http://vx800.coolcastle.com staat nu een Mapsource afdruk met de lokatie alle deelnemers. Ik zal proberen deze aktueel te houden.
 
Bedankt Nakedbiker voor het plaatsen van mijn foto, ik begin net bij MF en moet nog even uitpuzzelen hoe dat in zijn werk gaat. Er is trouwens een site waar alle foto's van de meeting in Duitsland van 25 juni (wel tijdens de TT v Assen)op staan.
klik op :
Album
 
Laatst bewerkt:
Zeg is het nu de bedoeling dat de belgische VX'ers een toertje maken naar het centrale punt en jullie nederlanders ook. En dat er dan nog een toer samen gereden wordt in de omgeving van het centrale punt, in een lus ofzo. Of snap ik het niet?
 
Zeg is het nu de bedoeling dat de belgische VX'ers een toertje maken naar het centrale punt en jullie nederlanders ook. En dat er dan nog een toer samen gereden wordt in de omgeving van het centrale punt, in een lus ofzo. Of snap ik het niet?

Ja, mijn idee was om voor de Nederlanders een leuke route richting het centrale punt te maken en een Belgische partner in crime te vinden die dat voor de Belgische deelnemers zou willen doen (jij had er al speciaal verlof voor opgenomen heb ik begrepen *O* ). Op het centrale punt ruim de tijd nemen om lekker te lunchen, VX'en te bekijken en elkaar te leren kennen. Een kleine toer rond het centrale punt zou misschien kunnen al wordt het voor sommige mensen dan wel erg veel kilometers als ze daarna ook nog naar huis moeten rijden. Daar twijfel ik nog een beetje over dus. Zelf zou ik de bijeenkomst op zich al heel leuk vinden. Maar als iemand anders nog suggesties heeft: laat van je horen!

Asjemenou
 
Yo de mannen,

Na lang niets van mij te hebben laten horen :z , ben ik er terug !
De VX heeft z'n grote beurt gehad, en is weer in conditie... :]

Wel, Asjemenou... Het begint erop te lijken hé... *O*

Ik denk dat dat wel goed komt, het enige wat we nog moeten zien te forceren is goei weer die dag !! De rest zien we wel ...

Alleeh, tof, tot in d'n draai !
 
Yo de mannen,

Na lang niets van mij te hebben laten horen :z , ben ik er terug !
De VX heeft z'n grote beurt gehad, en is weer in conditie... :]

Wel, Asjemenou... Het begint erop te lijken hé... *O*

Ik denk dat dat wel goed komt, het enige wat we nog moeten zien te forceren is goei weer die dag !! De rest zien we wel ...

Alleeh, tof, tot in d'n draai !

Ha die Bart,

Ja, nu gaat het toch echt gebeuren hoor! *O*

Ik heb afgelopen vrijdag nog op de VX gezeten maar dat was toch een beetje koud op de snelweg. Het was rond het vriespunt maar de gevoelstemperatuur was met 100 km/uur rond de -10, brrrrr. Toch maar eens gaan kijken naar heated grips en/of handkappen.

Maar blijf dit topic goed in de gaten houden! We gaan er een mooie dag van maken!

Groetjes,

Asjemenou
 
Ik heb afgelopen vrijdag nog op de VX gezeten maar dat was toch een beetje koud op de snelweg. Het was rond het vriespunt maar de gevoelstemperatuur was met 100 km/uur rond de -10, brrrrr. Toch maar eens gaan kijken naar heated grips en/of handkappen.

Halo halo, ik rijd nog steeds elke dag op de VX, ook autostrade, en ja hoor het is koud ;) , maar ik raad je aan om geen handvatverwarming te kopen. Als je echt in de winter wilt blijven rijden is dat echt niet goed genoeg. Ik had op men vorige motor handvatverwarming met 5 standen, wel dure grap, maar zelfs op max had ik nog koude handen na een rit op de autostrade. Echt niet warm genoeg. Nu heb ik verwarmde handschoenen van Klan, echt super!! Je kan het makkelijk zelf installeren (tegenover handvatverwarming dat via het contactslot moet gaan, anders loopt je batterij leeg als je het niet afzet) en het is echt niet duur, kheb 139 euro betaald. Je kan de draad ook af de handschoenen doen als je ze gewoon wil dragen. En wordt al warm na een paar seconden. :} :}

Maar nu terug on topic. Om welk uur zouden de Belgische VX'ers verwacht worden aan het meetingpoint. Dan kan ik volgende week aan men route beginnen :Y
 
Halo halo, ik rijd nog steeds elke dag op de VX, ook autostrade, en ja hoor het is koud ;) , maar ik raad je aan om geen handvatverwarming te kopen. Als je echt in de winter wilt blijven rijden is dat echt niet goed genoeg. Ik had op men vorige motor handvatverwarming met 5 standen, wel dure grap, maar zelfs op max had ik nog koude handen na een rit op de autostrade. Echt niet warm genoeg. Nu heb ik verwarmde handschoenen van Klan, echt super!! Je kan het makkelijk zelf installeren (tegenover handvatverwarming dat via het contactslot moet gaan, anders loopt je batterij leeg als je het niet afzet) en het is echt niet duur, kheb 139 euro betaald. Je kan de draad ook af de handschoenen doen als je ze gewoon wil dragen. En wordt al warm na een paar seconden. :} :}

Maar nu terug on topic. Om welk uur zouden de Belgische VX'ers verwacht worden aan het meetingpoint. Dan kan ik volgende week aan men route beginnen :Y


Neem die handschoenen maar mee dan, die wil ik wel eens van dichtbij bekijken! Klinkt als een goede oplossing.

Qua tijd op het meetingpoint zit ik te denken aan "gebruikelijke Belgische lunchtijd minus 1 uur". Beetje vage omschrijving maar ik weet niet precies wat bij jullie een gebruikelijke lunchtijd is, zou wel eens later kunnen zijn dan in Nederland. En dat "minus 1 uur" geeft wat lucht qua aankomsttijd en dan kunnen we alvast even kennismaken en om de motoren heenwandelen. Voordat iedereen goed en wel aan tafel zit, dan is 1 uur speling wel mooi denk ik. Laat je nog even weten op welke tijd en plaats je je gaat richten, dan kan ik vanuit Nederland een mooie route daar naartoe gaan plannen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan