!!!!gestolen!!!

Hey gast da's knap lullig!

Kan je er ook bij vertellen wanneer en waar ie gejat is dat helpt misschien. Hoop dat je 'm weer terug krijgt!
 
zo'n opvallende motor "moet" gespot worden, zodra er mee gereden wordt ....

zal dus ook wel naar buitenland gaan -O- of gesloopt worden ;(
 
Die heeft Jeroen toch gebouwd? Is'ie niet een tijdje geleden al uit de showroom van One of a Kind geroofd?



[edit] Ja dus.
 
ZONDE :(

Vermoed dat 'ie op verzoek zal zijn gestolen, en dat 'ie inmiddels ergens in het buitenland vertoeft :(
 
vreemd dat zo zo'n ding stelen..kunnen ze toch geen kant mee op..enkel blok en bak dan..(en die forward controls ook dan maar..)een jaar is zowiezo al veeel te lang geleden..als het verzekeringsverhaal ok is dan is de pijn al wat verzacht hé..
Mij hebben ze reeds 2 motors gestolen..zonder diefstal verzekering..waarvan eentje nog niet van mezelf was..
shit happens zeggen ze dan..
 
als jij daar genoegen mee neemt.....
en het motorblok kunnen ze iig in nederland ook niks mee..
de bak is in model gefreest kunnen ze ook niks mee.
wij hadden het gevoel dat het geen h-d kenners waren, anders steel je toch niet Zo'n apart ding.

inbraak is wel zeer profesioneel gebeurt, het alarm is niet eens afgegaan.

Tja, je kunt er ook geen genoegen mee nemen... zou ook mijn eerste reactie zijn..

Probleem is dat je zelf aan het kortste eind trekt als je er geen genoegen mee neemt, de dief word namelijk met een bon naar huis gestuurd en jij word vastgezet vanwege bijvoorbeeld mishandeling (ga ervan uit dat je er niet alleen heen wil om koffie te drinken)

Succes verder....

(en ik snap ook niet dat iemand zo'n ding jat :X ;) )
 
inbraak is wel zeer profesioneel gebeurt, het alarm is niet eens afgegaan.

Maar wel onder het toeziend oog van de overbuurman(nen), toch? En de jongens in het blauw die 'even' op zich lieten wachten, en niet overliepen van enthousiasme om de toegangswegen van & naar Joure te checken, maar eerst even binnen gingen kijken? :N

sux6
 
ik heb die laatste motor wel via-via teruggevonden in Engeland na 3 maanden...
De dader (Belg) heeft zich een half jaar nadien doodgereden mat een Hayabusa..
Zo'n voodoo pop werkt blijkbaar echt.. :X
 
helden in het blauw :( :( :( :(
zeg doe eens iets van een bloknummer publiceren,zal het makkelijkker van worden als je bv een dergelijk blok op faak oid tegenkomt





sommige mensen leven enkel omdat het illegaal is ze af te schieten
 
Wat hoop je ermee te bereiken?
Laat het voor wat het is en wees blij dat de verzekering betaald heeft.

Misschien wil je niet eens weten wie het was.
 
Wat hoop je ermee te bereiken?
Laat het voor wat het is en wees blij dat de verzekering betaald heeft.

Misschien wil je niet eens weten wie het was.

:^

Eigenlijk ben ik het wel met je eens.. kan me alleen voorstellen dat het je zo dwars zit dat je de dader wilt achterhalen.... maar zoals ik al eerder zei daar kun je dan ook weer niet veel mee...
 
Ik zou het igg ook niet zomaar laten rusten. Zeker niet als je de dader weet te vinden, dan zou ik toch zeker even laten weten dat het niet erg verstandig was. Dit uiteraard wel op een verantwoorde tactische manier. Helemaal als je de motor in onderdelen of beschadigt terug krijgt.
 
Ik zou het igg ook niet zomaar laten rusten. Zeker niet als je de dader weet te vinden, dan zou ik toch zeker even laten weten dat het niet erg verstandig was. Dit uiteraard wel op een verantwoorde tactische manier. Helemaal als je de motor in onderdelen of beschadigt terug krijgt.


juist...
 
wat natuurlijk wel weer een stunt is om die vent het leven zo zuur te maken dattie je de machine op z'n blote knieen terugbrengt.
kunt een hoop ongein uithalen hoor
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan