Yamaha R5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijs Vijs

MF veteraan
28 dec 2005
7.238
1.677
Dit is hem dan!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/297900/faacbbff0c52ad2651ac343090989d44 (yamaha R5.jpg)​
 
kijkt wat makkelijker :+

full
 
Het brommertje is vandaag al voor 60 procent uitelkaar gesleuteld. Je wilt niet weten wat je allemaal tegen komt!
Daar zit nog wel ff werk aan. De buddy moet of overnieuw overtrokken worden of ik moet een andere op de kop zien te tikken. De kabelboom verdient het predikaat: Kunt U nog elektrisch breien...brei dan mee!
 
He, jaccobird, ik dacht al, dat je gevlogen was. Wacht ut af in spanning, wil graag je R5 eens in levende lijve aanschouwen! :} :}
 
en nog eentje...
full






en waarom deze nou opeens kleiner is??? Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren!
 
Laatst bewerkt:
Frame is nu helemaal kaal!Er is het nodige verbogen, ze hebben er toch een keer mee ondersteboven gelegen.
Cylinderkoppen gelicht. Ziet er vooralsnog netjes uit. :) Zal weer piccies zetten als ik ga opbouwen. Moet eerst frame laten poedercoaten, dan zie ik wel weer verder! :W :W :W
 
Effe een update: frame nu geheel leeg, alleen blok er nog uit. Ligt al los. Gaat straks op de werkbank. Laat ik nog liggen, eerst voorvork eruit en dan frame laten poedercoaten. Iemand ervaring met die firma uit nijkerk? Weet de naam ff niet. Hoor ut wel.
full
:+
 
Dank, kan als ik 80 word altijd nog achter de geraniums gaan zitten! :P :P :P
 
Er bestaat ook nog zo'n soort ding met de naam R1, maar die is dus nog ouder. Die zou ik voor de grap wel willen hebben om eens wat R1 treffens mee af te rijden :+ .


Voor de liefhebbers de enige echte oer R1, toen ze eenmaal de zuigers 4x op en neer lieten gaan voor hetzelfde resultaat, was het mooi er wel vanaf.

Leuk is dat de meeste van de huidige R1 bezitters niet eens weten dat de enige echte R1 een fiets uit 1967 is. *D *D


ym50_doc-05-yr1.jpg
 
yes, man, en zo'n ding is nu goud waard. Daar reed je in die jaren elke engelse twin mee zoek!
Dat waren nog eens tijden!!! :} :} :} :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan