quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:15 schreef doov het volgende:
Ga hier maar eens kijken
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:52 schreef jb37 het volgende:
Als je er zelf een hebt dan weet je toch wel hoe zo'n ding er uit ziet?![]()
K 1200 GT/ 728 i EXE
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:36 schreef john shaft het volgende:
1150 RT is echt een wereldfiets, alleen jammer dat er een boxermotor in hangt. Schudden en trillen of het een uit het lood staande wasmachine is. En dan zeggen ze nog dat het veel minder is dan bij vorige modellen. Olieverbuik waar menig oliebollenbakker zich diep voor zou schamen. Bij stilstaand gasgeven gaat 'ie bewegen! Is het karakter van de motor zeggen diehard liefhebbers. Me zolen! Is techniek van voor WO II!
Maar ook fenomenale remmen, sturen als scheermes, ongelofelijk zitcomfort, verbruik van 1:20 mogelijk en wat mij betreft een imponerend uiterlijk. Kortom, ik ben er nog niet helemaal aan gewend.
Kijk al rijkhalzend uit naar de nieuwe K 1200 GT. Het beste van 2 werelden:
Japanse 4 cylinder lijn motor in Duitse uitvoering.
Happy miles in 2006!
![]()

Zoals de boxer thuis klinkt, k
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:23 schreef brisk het volgende:
Tja, vorig jaar nog even in september naar de zwitserse alpen gereden met m'n maat.
Geweldige wegen lekker rustig met je beste maat (mijn 1150) op weg.
Ik ben er nog draaierig van, in amper een week tijd ruim 3000KM onder het zadel laten doorrollen.
Grt W
Lid BMW Club Nederland
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:13 schreef Pale Rider het volgende:
Hier dan maar de eerste foto in een topic dat over foto's zou gaan.
Sinds enkele weken ben ik de trotse eigenaar van een 1150RT. De motor was technisch volgens het boekje onderhouden, maar uiterlijk verwaarloost. Hieraan was echter een scherpe prijs gekoppeld![]()
Na de nodige uren wassen en poetsen en het vervangen van de nodige verroeste bouten ziet de motor er al weer heel behoorlijk uit. Als het wat warmer wordt moet de kuip nog een keer goed in de was worden gezet, de uitlaat gepolijst en de vorkbrug gespoten worden en dan is tie dik voor elkaar![]()
Kan het grote toeren beginnen![]()
Tom.
(Afbeelding)
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:18 schreef Helios het volgende:
Heb jij tips en/of trucs om de velgen weer loepzuiver te krijgen?

quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:08 schreef Goudlokje het volgende:
[...]
Die (BMW) toermotor komt er ooit wel
![]()
Lid BMW Club Nederland
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:25 schreef Pale Rider het volgende:
[...]
Mijn velgen zagen er niet uit toen ik de motor kocht. Eerst o.a. S100 spulletjes en WD40 geprobeerd. Ging redelijk, maar was nog niet top. Uiteindelijk is het mij met 'Clean wheels' van 'Auto Glym' gelukt om de wielen weer in nieuwstaat te brengen. Is vermoedelijk wel een redelijk agressief goedje, maar volgens de gebruiksaanwijzing kan het geen kwaad als je het regelmatig gebruikt. Mag alleen niet te lang inwerken, dus 1 wiel tegelijk behandelen. Even laten inwerken en met een zachte borstel bewerken, afspoelen met water en je weet niet wat je ziet. Ik heb het product gekocht in de autohandel.
Tom.
(Afbeelding)
K 1200 GT/ 728 i EXE
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef john shaft het volgende:
Na een dag als vandaag ziet m'n motor er niet echt schoon meer uit.
js
![]()

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3