Heeft iemand ervaring met deze website

S_Y_L_81

MF'er
25 nov 2005
69
0
Hier en daar
Gegroet allen,

Heeft iemand ervaring met deze website www.ronsong.org Dat de prijzen ongelooflijk zijn weet ik al en dat het ruikt naar fraude weet ik ook al, ik zoek iemand die echt een motorfiets besteld heeft of van plan is dit te doen.

Groeten,
ve-fke
 
Laatst bewerkt:
Het leukste is wanneer zo'n link een bepaald soort WMF bestand bevat :Y
 
een 999r is rond de 30000 euro als ik het niet mis heb. hier staat ie voor 15000. gaat er nu een lichtje branden?
 
je kan je geld net zo goed in de plomp gooien, dan ben je het ook kwijt.
full
 
intressant.

kijken of ie hapt als ik de geintresseerde lul uit ga hangen en 5 ducs wil kopen :)
 
whahahaha 4360 euri voor een nieuwe 2005 Fazer 1000 _O- das nog minder dan de inruilwaarde van mijn vorige Fazer 1000 met bijna 80.000 km op de teller
 
Gegroet allen,

Heeft iemand ervaring met deze website www.ronsong.org Dat de prijzen ongelooflijk zijn weet ik al en dat het ruikt naar fraude weet ik ook al, ik zoek iemand die echt een motorfiets besteld heeft of van plan is dit te doen. Dus iemand die echt ervaringen met deze website gehad geeft.

Groeten,
ve-fke

Denk je echt als er werkelijk iemand stom genoeg was geweest om zich daar te laten naaien, dat hier nog durfde te melden? |(
 
Als je in de buurt bent, moet je niet aarzelen om even langs te gaan. Maar op die site is nergens een adres te vinden, alleen een kaartje van een stukje engeland waar een kruisje opstaat. :?

En waarom zijn er nergens prijzen in engelse ponden te vinden, volgens mij moeten de prijzen in nigeriaanse naira's vermeld worden.
 
hey duc.die 900r kost of kan nooit geen 30 000€ kostten zoals jij zegt.
Kameraad verlede week gekocht nieuwe 22.000€,
Ik denk dat de prijzen erop gelapt zijn. :W
 
uhh, prijzen zijn wel laag, maar zou dat ook niet te maken kunnen hebben met het ontbreken van BPM & BTW? Of prijzen in VS lager..?

t lijkt me iig niet het schoolvoorbeeld van nigeriaanse zwendel zoals meestal word vertoond..

afwezigheid van adres ed. is natuurlijk niet helemaal zuiver, maar om nu te zeggen dat het er vanaf druipt..? (prijzen zijn btw zowel in dollars als in euri's.. wie zij ponden? )

voor de rest lijkt de werkplaats in verschillende foto's niet op elkaar (rood, blauw, wit..)

eind-conclusie na evaluatie: lijkt me toch geen zuivere koffie..
 
uhh, prijzen zijn wel laag, maar zou dat ook niet te maken kunnen hebben met het ontbreken van BPM & BTW? Of prijzen in VS lager..?

t lijkt me iig niet het schoolvoorbeeld van nigeriaanse zwendel zoals meestal word vertoond..

afwezigheid van adres ed. is natuurlijk niet helemaal zuiver, maar om nu te zeggen dat het er vanaf druipt..? (prijzen zijn btw zowel in dollars als in euri's.. wie zij ponden? )

voor de rest lijkt de werkplaats in verschillende foto's niet op elkaar (rood, blauw, wit..)

eind-conclusie na evaluatie: lijkt me toch geen zuivere koffie..

Ik had het over ponden, omdat mijn topografische kennis niet mijn sterkste punt is :X
Maar ik heb al even een e-mailtje gestuurd omdat ik wel belang heb bij een zx10 voor 6500 euro inclusief shipping en tax O-)
 
Ik had het over ponden, omdat mijn topografische kennis niet mijn sterkste punt is :X
Maar ik heb al even een e-mailtje gestuurd omdat ik wel belang heb bij een zx10 voor 6500 euro inclusief shipping en tax O-)

:P

tja, incl. shipping & tax is het niet echt realistisch.. :+

vraag me wel af of hoe het prijsniveau in de VS is..? (BPM en BTW scheelt toch ook x duizend euro.. of is dat n hele gekke gedachte..?)
 
Het blijft raar dat de zaak op hat kaartje in Maine zit, maar de registrant van de site aan de andere kant van het land in Californie zit met een postbus. Tevens raar dat er nergens op de site een adres van de zaak te vinden is.

Registrant Name: Anthony Giliberti
Registrant Organization: Private Registration US
Registrant Street1: P O Box 99800
Registrant Street2:
Registrant Street3:
Registrant City: EmeryVille
Registrant State/Province: CA
Registrant Postal Code: 94662
Registrant Country: US

Jammer toch dat er aan die verdacht lage motorprijzen altijd een luchtje zit. Waarom kan nou nooit eens iemand een mooie motor op een onverdachte wijze voor de helft van de prijs aanbieden, inclusief alle belastingen en verzendkosten. Jammer, jammer, jammer....
 
Even een mooi nieuw e-mail adres aangemaakt, en het volgende mailtje verstuurd.
Ik dacht dat het in engeland was, maar dat zal de verkoper ook wel niet weten, aangezien er europese motoren worden aangeboden zonder reflectors.

The following form submission was sent.

name: mr. Biaggie
email: mr.biaggie@operamail.com
phone:
comments: Hello, I'm interrested in the kawasaki zx10-r you are offering on your website.
Do you send bikes to the Netherlands, and if you do so, how much will it cost, bike+shipping+tax.
And how long it will take to deliver a bike. And what is your adress in England, because i like to visit your shop one time
during my bussinesstrips to the UK.

With best regards mr. M. Biaggie
 
Even een mooi nieuw e-mail adres aangemaakt, en het volgende mailtje verstuurd.
Ik dacht dat het in engeland was, maar dat zal de verkoper ook wel niet weten, aangezien er europese motoren worden aangeboden zonder reflectors.

The following form submission was sent.

name: mr. Biaggie
email: mr.biaggie@operamail.com
phone:
comments: Hello, I'm interrested in the kawasaki zx10-r you are offering on your website.
Do you send bikes to the Netherlands, and if you do so, how much will it cost, bike+shipping+tax.
And how long it will take to deliver a bike. And what is your adress in England, because i like to visit your shop one time
during my bussinesstrips to the UK.

With best regards mr. M. Biaggie


Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.... B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan