Mijn ma haar moto

cb4ever

Die hard MF'er
28 nov 2005
709
15
beveren-leie
Hoi iedereen,

Ik rij met een Honda CB 350 four uit 74 MAAR mijn mo'eder heeft een Yamaha dragstar 650, vorig jaar gekocht en al 1500 km mee gedaan, enorm weinig maar voor een vrouw ;)
Ik heb daar ook al mee gereden is eeel leuk om mee te rijdn alst mooi weer is en om te croezen maar is niet zo echt mijn ding. mijn ma amuseert haar kostelijk met dat masjien, iedere keer na haar rit gewassen (ik mag dat natuurlijk doen...) en ik moet toegeven voor een vrouw en mijn ma te zijn rijdt die zeer goed! wel te traag naar mijn goeste })
groetjes
kristof
ik heb willen foto op zetten maar die is te groot, zal dan keer kijken voor foto maar ghet is een grijze dragstar van 2004
 
Met croezen bedoel ik rondtoeren, op het gemak aan een mooi tempo rijden langs de binnenbaantjes
 
open je foto in paint, klik op afbeeldingen, open hellen en strekken en verander de percentages.
naar bijvoorbeelt 70% in horizontaal en verticaal.
opslaan als en je kunt posten. O-)
 
Hoi iedereen,

Ik rij met een Honda CB 350 four uit 74 MAAR mijn mo'eder heeft een Yamaha dragstar 650, vorig jaar gekocht en al 1500 km mee gedaan, enorm weinig maar voor een vrouw ;)

Wat maakt dat nou uit? :?

Lijkt me eerder aan het type motor liggen dan aan de sexe van de berijder eerlijk gezegd ...

[me]Pommel ziet weinig dragstar-achtige fietsen voor woonwerkgebruik[/me]
 
full
 
maar ik weet ook wel dat er veel mensen van verscheidene sexe met zon moto kunnen rijden maar die bak weegt 350 kg voor een vrouw die nog nooit met een moto gereden heeft... :) ik wil nu niet misprijzend spreken over vrouwen met een shopper, zeker niet maar ik vind het stoer van mijn ma :)
groetjes
 
maar ik weet ook wel dat er veel mensen van verscheidene sexe met zon moto kunnen rijden maar die bak weegt 350 kg voor een vrouw die nog nooit met een moto gereden heeft... :) ik wil nu niet misprijzend spreken over vrouwen met een shopper, zeker niet maar ik vind het stoer van mijn ma :)
groetjes

350 kilo???????? Is dat met of zonder moeder? :?
 
Het rijklare gewicht van een Dragstar 650 is 215 kilo, dus dat van mams moet dan ongeveer 135 kilo zijn................laat maar die foto. ;)
 
Het rijklare gewicht van een Dragstar 650 is 215 kilo, dus dat van mams moet dan ongeveer 135 kilo zijn................laat maar die foto. ;)
zal wel typisch fout zijn dat het aantal kilogrammen ergens op het frame staat, wat betekend maximaal toelaatbaar totaal gewicht ;)

(Ik heb heel vroeger ook gedacht dat m'n 400tje zowat 300kg woog :X )
 
Het rijklare gewicht van een Dragstar 650 is 215 kilo, dus dat van mams moet dan ongeveer 135 kilo zijn................laat maar die foto. ;)
van de week dat stuk op Discovery nog gezien, over die `feeders` ?

dan valt 135 kilo nog wel mee _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan