fixing the shadow

Net de world's fastest Indian gezien.

Lijkt me een aardige goser :Y


















full
 
ik heb mijn race dvd's binnen... vanavond genieten.
Frenske, overmorgen snailmail.
full
 
Dat hoop ik wel. Ik laat het je weten zodra ik ze gezien heb.

Yep, 't was cool.
Jammer dat ze toen der tijd geen digitale camera's en sony handycams hadden...
Ze waren iig wel net zo gek als sommige van ons hier nu zijn.
(ik noem geen naknukkelmen)
 
Van de week een stukkie naar Clint Eastwood zitten kijken in Anywich way you can (of loose...)

Met daarin de onovertroffen Outlow gang The Black Widdows _O-

Geweldig! Die President op een viercylinder 70's chop. Groot hakenkruis en SS tekens op zijn vest :?

Left turn Clyde!! :}
 
Van de week een stukkie naar Clint Eastwood zitten kijken in Anywich way you can (of loose...)

Met daarin de onovertroffen Outlow gang The Black Widdows _O-

Geweldig! Die President op een viercylinder 70's chop. Groot hakenkruis en SS tekens op zijn vest :?

Left turn Clyde!! :}

Vinde gij da ok ene mooie film..........?

Ik ook hoor heb al zovaak gezien maar blijft me boeien. Heeft ook een 2de deel...... Helaas is die app net na de opnames overleden
'(

Clint en Clyde rulen
 
ik heb mijn dvd vandaag regiovrij gemaakt, en bestel fixing the shadow de amerikaanse uitgave wel want hier in nederland is die niet meer.
 
Hmmmm, ziet er een beetje uit als Freddy Mercury on steroids.

Als je weet wie chopper is dan praat je wel anders en mag je blij zijn dat je die opmerking niet maakt tegen hem zelf........ een zwaar gestoorde psychopaat die je omlegt omdat ie daar zin in heeft of omdat je verkeerd naar hem kijkt. Echt bestaand iemand dus... wel rare en heftige film
8-)
 
"You and me" met (en van) David Carridane..(1976 ofzo)3 bikers, 2 met hardtail Pan en één Sporty Chop raken in een gevecht in een bar, ze moeten splitsen, David (Zeto) leert een jongetje kennen, een jaar of tien, en neemt hem mee across some states enzo..(nee, geen Belgen ding.. :( )
Mellow, maar leuk bij een glas of meerdere Jack D...Whatever...
 
Terug
Bovenaan Onderaan