Iemand foto's van de shovel van Bill Dodge

Gixxer Fighter

MF veteraan
11 mrt 2003
14.253
0
Randje achterhoek - Zutphen
In de bigtwin heeft een tijdje terug een reportage gestaan over een shovel, gebouwd door Bill Dodge....

Apehanger, coole paint....

Iemand hier toevallig veeeeeeeeeeeeeeeel foto's van :?

Vind het namelijk een super vet ding... en een cool voorbeeld :X voor mijn eigen hardtail...
 
In de bigtwin heeft een tijdje terug een reportage gestaan over een shovel, gebouwd door Bill Dodge....

Apehanger, coole paint....

Iemand hier toevallig veeeeeeeeeeeeeeeel foto's van :?

Vind het namelijk een super vet ding... en een cool voorbeeld :X voor mijn eigen hardtail...

scannen00013xv.jpg
.


VanBa
 
Laatst bewerkt:
beste mensen,

deze fotshoot met bill dodge is gedaan door onze eigen flyin dutchman aka tilly. Bij hem moet je dus zijn voor meer fotoos en info over deze bike. Tilly kent bill persoonlijk.

:]
 
beste mensen,

deze fotshoot met bill dodge is gedaan door onze eigen flyin dutchman aka tilly. Bij hem moet je dus zijn voor meer fotoos en info over deze bike. Tilly kent bill persoonlijk.

:]

I know...
Alleen ik heb geen mailadres van FD en kan em dus niet bereiken...

Mocht iemand het adres wel hebben, wil je em dan even attenderen op dit topic ??
 
beste mensen,

deze fotshoot met bill dodge is gedaan door onze eigen flyin dutchman aka tilly. Bij hem moet je dus zijn voor meer fotoos en info over deze bike. Tilly kent bill persoonlijk.

:]




Van Diest! Hoe ist!

'K ken Bill niet echt persoonlijk.. Hij was altijd wel erg relaxed moet 'k zeggen, maar na wat ik heb gehoord wat er allemaal is gebeurd nadat hij bij WCC buiten is gewerkt is ie bij mij behoorlijk in aanzien gedaald.
-O- -O- -O-

Hier wat plaatjes....


By the way, Knukkel... Da's ook unne Pro Clutch wanne..??

bill25fu.jpg


bill16pk.jpg


bill37ii.jpg


bill48fr.jpg
 
Gaaf, gaver, gaafst!
Jammer dat het voor de man anders is geëndigd, dan misschien zelf gewenst,
doet allemaal niets af aan die bike en mooie foto's van Dutchman.

Mijn dank, zijn plaatsjes!! :9~
 
Bekende oplossing voor het kraantje op de tank... :X

Ik zou trouwens niet graag misgrijpen als ik zou willen schakelen...
 
Laatst bewerkt:
Van Diest! Hoe ist!

'K ken Bill niet echt persoonlijk.. Hij was altijd wel erg relaxed moet 'k zeggen, maar na wat ik heb gehoord wat er allemaal is gebeurd nadat hij bij WCC buiten is gewerkt is ie bij mij behoorlijk in aanzien gedaald.
-O- -O- -O-

Hier wat plaatjes....


By the way, Knukkel... Da's ook unne Pro Clutch wanne..??

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Tnx..

Het ging mij niet om Bill Dodge maar om die fiets :9~ :9~

maare, ik wil niet zeuren/ontvreden overkomen... heb je er nog meer :?
vind het echt een super fiets..
 
hoe zit het nou dan ?

ik zie een line lock in de achterrem maar ik zie nergens het bedien knoppie van dat ding ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan