Bobjob

oerman

Die hard MF'er
14 dec 2005
761
0
belgie
Na een kleine rustpauze en wat feestdagen zal ik er vandaag eens terug aan beginnen aan men project.
Dit is een nieuw topic omdat ik al 14 dagen niets meer gepost had vandaar.
Omdat iedereen fotos leuk vind zal ik er regelmatig posten.
Ben nog opzoek naar een ford-A lamp voor een eerlijk prijsje...
Zie foto maar dan met STOP ook in chrome
full
 
Wanneer heb je hem nodig?
Ik heb een nieuwe liggen en die gaat waarschijnlijk in de verkoop, maar dat hang af van een ander lampie... Over een maandje of 2 weet ik dat pas.

Check anders www.taillightking.com
 
Hey knukkel wat had je van prijs in gedachte?
Ik ben ook nog op zoek naar van die tape die ze rond het stuur doen,ik kon hem vroeger bij de fietsenmaker krijgen maar hij kan er ook niet meer aangeraken.
 
Hey knukkel wat had je van prijs in gedachte?
Ik ben ook nog op zoek naar van die tape die ze rond het stuur doen,ik kon hem vroeger bij de fietsenmaker krijgen maar hij kan er ook niet meer aangeraken.

Ik heb $45 plus shipping betaald. Hij zit nog in de verpakking, dus dat zou ook de verkoopprijs zijn... Als ik er echt vanaf moet laat ik het nog ff weten.
Tape misschien bij sportwinkels? (honkbalnuppel?)
 
Laatst bewerkt:
Hey knukkel wat had je van prijs in gedachte?
Ik ben ook nog op zoek naar van die tape die ze rond het stuur doen,ik kon hem vroeger bij de fietsenmaker krijgen maar hij kan er ook niet meer aangeraken.


Hey,

Kijk voor het tape ff bij een boten- of watersportshop.
Ik hoorde toevallig van de week van iemand dat het daar te koop is.

VanBa
 
ik had het voor die guzzi ook bij de zeilboot boer gekocht omdat de fietsenmaker het niet meer had....

die zeilers draaien het om hun roer blijkbaar....zeilbobbers ofzo...
 
F..k weer te laat dus,dan zal het iets anders worden, denk dat ik zelf maar eens een one off lampje ga maken :9
 
Haha ooit ben ik nog bij het leger geweest en heb er nog een souvenier van dat nu gaat gebruikt worden als lamphuisje
full
 
Het was wel koud in de schuur vandaag maar heb toch maar verder gedaan aan men bobjob. Heb de tweede uitlaat verder afgewerkt zodat ik hem morgen kan spuiten met hittebestendige verf. Daarna nog een zadelplaat gemaakt want vond het solozadel dat ik had toch niet echt naar men zin.
De plaat moet nog wel wat gebogen worden.
 
kga vrijdag eens kijken om de zadel te laten bekleden in van dat dik tuigleer.
Iemand een idee welke kleur ik zou nemen?
De motor wordt matzwart met rode velgen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan