Bobjob

punt 1, ik bedoelde oerman's brommer, niet die van oe.

punt 2, ik rook niet meer

punt 3, ik heb geen verstand van knipperlichten (als ik het al had zou ik het nog niet toegeven hier maar goed) dus kun je beter ff Jeroen vragen of Bennie ofzo denk ik...
 
.... en aangezien de laatste keer dat ik me daar aan waagde mijn fiets in een grijs/zwarte rookwolk veranderde, lijkt het me niet verstandig dit zelf maar weer eens te proberen.

Ik wacht wel tot mijn 'stroommannetje' weer terug is van z'n zoveelste tropische bestemming van dit jaar.

:N :] :N -O-
 
.... en aangezien de laatste keer dat ik me daar aan waagde mijn fiets in een grijs/zwarte rookwolk veranderde, lijkt het me niet verstandig dit zelf maar weer eens te proberen.

Ik wacht wel tot mijn 'stroommannetje' weer terug is van z'n zoveelste tropische bestemming van dit jaar.

:N :] :N -O-
les 1, electra aanleggen met DE ACCU POLEN LOS @!@#%#^%^&@# B|

les 2, niets testen buiten de zekeringen om zoals ik jullie altijd zie doen als je niet heel ZEKER WEET DAT ALLES GOED ZIT@!@#%#^%^&@# B|

les 3, als je totaal geen idee hebt wat je in godsnaam aan het doen bent, LATEN DOEN @!@#%#^%^&@# B|

bottomline, gewoon niet monteren wat je toch niet snapt en ook niet gebruikt en ook niet mee gezien wilt worden,zoals knippers...
 
yeah, kheb weer een zadel gescoord *D

full
 
Het ik heb nog een leuke tank in de aanbieding voor de fanatieke bouwers onder jullie (mooie projecten trouwens)
Het is een kort breed tankje voorzien van links en rechts een tankdop waarvan een ook echt funktioneel is. Dit type tank heeft een naam maar die ben ik ff kwijt.
Als je toevallig zoiets zoekt maak ik wel een foto voor je en stuur ik hem wel per mail. met de prijs komt het wel goed.

Succes met de projecten, leuk om te volgen!
 
ik heb geen flauw idee wat voor een tank je bedoeld.
Misschien is het handiger als je hier een foto plaatst.
Ik ben nog wel op zoek naar een leuke tank.

grtz Cooperboy
 
Het ik heb nog een leuke tank in de aanbieding voor de fanatieke bouwers onder jullie (mooie projecten trouwens)
Het is een kort breed tankje voorzien van links en rechts een tankdop waarvan een ook echt funktioneel is. Dit type tank heeft een naam maar die ben ik ff kwijt.
Als je toevallig zoiets zoekt maak ik wel een foto voor je en stuur ik hem wel per mail. met de prijs komt het wel goed.

Succes met de projecten, leuk om te volgen!


Bedoel je een mustang tank?
zoiets dus?
full
 
@ rusky: wij hebben wel interesse in die benzinekraan!

(die tank hebben we al)

Zitten er op die tank ook twee dopjes onderaan om een verbindingsslangetje tussen de linker en de rechterhelft te maken?Heb je die slangetjes + de aansluiting eventueel ook nog?


Foto=OKSPDVW7
 
@ rusky: wij hebben wel interesse in die benzinekraan!

(die tank hebben we al)

Zitten er op die tank ook twee dopjes onderaan om een verbindingsslangetje tussen de linker en de rechterhelft te maken?Heb je die slangetjes + de aansluiting eventueel ook nog?


(Afbeelding)

er horen iets van boutjes in ofzo, (Die ik ook niet heb) maar je kan er indraaien wat je wilt natuurlijk. Maar die kraan blijft waar die zit!! zijn wel verkrijgbaar via Highway hawk ofzo... en die boutjes of dopjes ook
Heb je dat echt nodig dan??
 
nou, zonder benzinekraanje wordt het toch wat lastiger en met dat andere slangetje erin kom je wat verder op 1 tank. Het is nog niet echt direct aan de orde, dus we zijn nog rustig aan het rondkijken wat we kunnen vinden.
 
Het is toch 1 tank, 1 ruimte zegmaar?
als ie begint te sputteren, de motor op 1 kant leggen en weer doorknallen toch??!
 
Het is toch 1 tank, 1 ruimte zegmaar?
als ie begint te sputteren, de motor op 1 kant leggen en weer doorknallen toch??!


Als jij het zegt :) . Dit is ons eertse projectje, dus nog nooit met zo'n tank gereden, het leek ons dat het er niet voor niets zit, maar wat je zegt was wel ons back-up plan.
 
die tank die ik hier heb is gewoon 1 ruimte, en dus 1 kraantje!
zo diep is de tunnel niet daggik...
wil t een bietje vlotten met t project verder??
 
projectje gaat lekker hoor:

Foto=4FP8YLHM


Foto=GSDEH6M7


zo gat ie nu. We gaan eens kijken hoe het gata zonder slangetje, kan altijd nog.
 
Het is zo'n zelfde tank als hierboven inderdaad (die roodbruine) maar zonder kraantje geloof ik. Ik moet em nog wel ergens hebben hoor maar ik ben in 2002 gestopt met mijn harley en heb een gsx 1400 gekocht en toen heb ik de hele handel aan onderdelen eigenlijk min of meer weggeven. Doordat ik toch altijd wel iets met eigenbouw zal blijven hebben, en zeker met bobbers, las ik dit topic en moest ik ineens aan mijn tankje denken dat ik nog op zolder heb liggen.
 
die shocks zijn van een Suzuki Savage, hebben we lang naar gezocht, zijn bijna onvindbaar.

Tank + spatborden gaan bodeaux roodworden (misschien) de rest zwart. We moeten nog aardig wat doen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan