Bobjob

Vandeweek in panne gevallen! Oorzaak was een afgebroken massakabel |(
Effe er een nieuw oogje aan gesoldeerd en het was gemaakt, dacht ik!
Gisteren toerke doen met menne maat wat gebeurd er? inderdaad opnieuw hetzelfde probleem!
Wie o wie weet hier een oplossing voor?
Superlijm ;)
 
ik heb zelf een massakabel gemaakt van spul wat ze gebruiken voor high end audio, van die hele dikke soepele kabel, 2 gouden ogen eraan, helemaal bling, voor 8 euri...
 
probleem met de massakabel is opgelost })
Heb de rubbers op mijn vork ook vervangen door andere en staat veel mooier nu,ook nog een s&s filter gemonteerd die ik gescoord had op vehikel :]

full
 
die van crimescene zijn dan weer wel met filter maar gelijk ook groter en maar te zwijgen van de prijs |(
 
en die van s&s is mischien wel wat groot maar toch beter dan die chrome broodtrommel die er standaard op staat O-)
 
ja, en het is ook veel geld.....

dat geiteding van mij kwam uit de oud ijzerbak bij de hd boer,
ff poedercoaten en klaar, voor nog geen tientje


poeder.jpg
 
Met in het achterhoofd dat ik 30mei naar zweden vertrek (met motor) wil ik ofwel een sissybar maken oftewel een bagagerekje voor boven de koplamp, maar dan wel verwijderbaar op een simpele manier.
Iemand ideeén?
 
get back oma!

Zo vandaag een kleine rondrit gedaan,200km.
Vertelt er één van die gasten van de organisatie dat er achteraf een bikeshow is en dat ik zeker moet deelnemen, dat heb ik dan maar gedaan en nu komt het beste : in de klasse HD op de eerste plaats OERMAN! })

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan