Dit onderwerp is gesloten.

quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Red69 het volgende:
Welke is nu deel 4? of is deel 5 alvast aangemaakt?????
PANIEK
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef BlitzeR1 het volgende:
[...]
Huh![]()
Heb 't al gezien, Yihaa wilde zoooooo graag het topic openen![]()
![]()
= CBR1000RR '05 =
quote:Hey ben nu eindelijk terug en dit keer (hopelijk) om te blijven
Na een hoop problemen op allerlei vlak lijkt nu alles stilaan terug in zijn normale plooi te vallen.
Mijn motor is ondertussen terug van de dealer en is wat bijgepimpt, enkel het monozitje moet er nog op.
Ben verder nog aant twijfelen om de achterbrug ook zwart te laten maken en om een andere kuip (originele of poly) te kopen en deze te laten spuiten zoals mijn 600rr was (vind ik nog steeds een héééééél mooi kleurschema.
We zien wel, doet alavst goed hier nog eens te posten
greetz
kriz
= CBR1000RR '05 =
quote:Door MaRRioBlade op 11-01-2006 16:50
ik merk er geen hol van alleen in mn al zo lege portemonaie
Door tbeelen op 11-01-2006 16:58
Tank het af en toe wel eens. Kwa vermogen merk je er niks van, maar volgens de vele recenties is het wel goed om af en toe te tanken, omdat het je motor mooi schoon houd/maakt van binnen!
Door Onewheel op 11-01-2006 17:20
Ik rij het alleen in het buitenland als ik flink ga gassen of in de heuvels ga spelen...maar daar heb je een octaangehalte van 100 geloof ik....
in nederland tank ik het zelden tot nooit....
Door Red69 op 11-01-2006 21:05
Meer geld kwijt en hij liep er niet beter van. Hele sheets bijgehouden, niet merkbaar resultaat! Geld in je zak houden dus!
= CBR1000RR '05 =
quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:53 schreef Kriz het volgende:
goeiemorgen![]()
heb ik net een hoop foto's zitten posten krijg ik bij de laatste melding dat het topic niet meer actief is![]()
![]()
![]()
nu blijkt dit weer actief te zijn![]()
dan volgen de foto's waarschijnlijk later op de dag wel
maar heren, als jullie aan een 5° deel willen geraken zouden jullie wel stilaan moeten gaan opstaan![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:58 schreef Hannus het volgende:
[...]
ik heb ze nog wel gezien, je bent weer lekker bezig, KrizMoet je alles nog monteren? Ik ken iemand met heel goed, en nog weinig gebruikt, gereedschap...
![]()
quote:
= CBR1000RR '05 =
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:11 schreef BlitzeR1 het volgende:
[...]
Arme drommelMaar in jouw topic stonden de mooiste foto's hoor!
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:47 schreef Kriz het volgende:
de ori, is die deftig voor iemand van ± 90-100 kg ?)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:01 schreef Mischa Kluin het volgende:
[...]
Originele is prima voor een lichtgewicht van 95kg![]()
waar kon je die voorvork ook alweer kopen ....
Ok. 95kg is te zwaar, zowel in het dagelijks leven als op de CBRDie is afgeregeld op 80kg. Wordt dan sowieso andere veren. Lowspeed demping is goed aan te passen (zeker als je de rubber stopringen verwijdert -niet legaal!) maar hispeed (shim stack) zal wel aangepast moeten worden.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:01 schreef Mischa Kluin het volgende:
[...]
Originele is prima voor een lichtgewicht van 95kg![]()
waar kon je die voorvork ook alweer kopen ....
Ok. 95kg is te zwaar, zowel in het dagelijks leven als op de CBRDie is afgeregeld op 80kg. Wordt dan sowieso andere veren. Lowspeed demping is goed aan te passen (zeker als je de rubber stopringen verwijdert -niet legaal!) maar hispeed (shim stack) zal wel aangepast moeten worden.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1