Megameeting vanuit Zeeland.

He, Ouweman
Kijk ook even in de topic Megameetng vanuit brabant/ Den Bosch.
Daar staan volgens mij ook bekende van jou bij met verzamelpunt MAC Roosendaal
Moet je even op de eerste pagina kijken.

Groeten,
Gerrie
 
Zal ik ook even kijken dan, want hier schiet het niet echt op :P
 
Vanuit het ZMVC (www.zmvc.nl) gaan er nog wel naar toe. Maar dat is nog niet allemaal besproken, wellicht dat als de datum wat dichterbij komt erwat meer over gepraat zal worden ;)
 
Denk dat ik dit ook wel op mijn verlanglijst kan zetten moet even kijken hoe het uitkomt met school :)

anders kan je mij ook wel mee rekenen :)
 
Waar gaan we eigenlijk afspreken?

is nog wel vroeg omdaar nu over te beginnen maar dan kan je er alvast over na denken *D
 
Boulevard is voor mij goed hoor.. :Y
Noem maar een tijd en ik sta er :]

euhm ja lijkt me goed komen jullie ook nog naar de mac in goes? want maat van me komt door de tunnel en om nou eerst naar boule te gaan ? is mac goes misschien iets handiger?
 
Ik kom zeker ook. ik ga oko vanaf de boule. maar hoelaat?? PS: ik weet niet hoever venendaal is, maar ik moet dus wel om de 150km tanken :+ HET nadeel van een 2-takt komt weer eens naar boven :P . Mijne is dan als het goed is helemaal klaar. en dat belooft wat! custom is the only way!
 
euhm ja lijkt me goed komen jullie ook nog naar de mac in goes? want maat van me komt door de tunnel en om nou eerst naar boule te gaan ? is mac goes misschien iets handiger?
ja lijkt me ook handig
 
misschien een aantal plekken door zeeland? dus vanaf boule naar middelburg tankstation (bijv) naar goes mac naar roosendaal naar bergen op zoom.

het is een ideetje
 
misschien een aantal plekken door zeeland? dus vanaf boule naar middelburg tankstation (bijv) naar goes mac naar roosendaal naar bergen op zoom.

het is een ideetje

lijkt me goed,
neem me navigatie mee :) super relaxed.

alleen nog een sigaretten aansluiting maken voor de stroom voorziening
 
misschien een aantal plekken door zeeland? dus vanaf boule naar middelburg tankstation (bijv) naar goes mac naar roosendaal naar bergen op zoom.

het is een ideetje
eh... effe voor de navigatiehelden... Roosendaal komt na Bergen op Zoom als je vauit Zeeland rijdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan