Mega meeting vanuit het mooie Amersfoort..

superindo

MF veteraan
23 mei 2004
1.011
0
Amersfoort
Het is weer bijna zover....., ik stel voor dat we elkaar om een uurtje of half elf treffen bij de MacD in Amersfoort Noord. Tot dan! :W

De mensen die vanuit amersfoort rijden zijn:

1: Superindo (als ie weer een motor heeft.. :X )
2: Redline Rider
3: the_bladerunner
4: the_greeneye (met de auto en de kleine geloof ik.. *O* )
5: Basje
6: TwistErtje650
7: Peewee R1
8: Speedfreak-ralphie
9: Motorfreakje
10: Z 1000 Muis
11: Flaurik
12: Roderickdepineut
13: Gert-Jan H
14: Mr Green
15: ZX10-Mace
16: Donny Brasco
17: JK
18: SVPowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
19: ..........
 
Laatst bewerkt:
Heb ons wel aangemeld voor MM maar ga er vanuit dat we er niet bij zijn...

andere bezigheden *D

full
 
Misschien dat het Amsterdam (MFA) clubje daar ook weer langs kan crossen om jullie weer op te halen...moeten jullie nie weer eerder vertrekken.. ;)
 
ALS!! Ik ga kom ik ook wel via de Mac!! A'foort Noord *D
 
Komen jullie eigenlijk allemaal uit Amersfoort, of meer uit de buurt? Anders misschien wel ene keertje leuk om te meeten. Ik woon nog lief bij papa en mama thuis, in kattenbroek op de Amerikaring :+ . Jullie dan?
 
Komen jullie eigenlijk allemaal uit Amersfoort, of meer uit de buurt? Anders misschien wel ene keertje leuk om te meeten. Ik woon nog lief bij papa en mama thuis, in kattenbroek op de Amerikaring :+ . Jullie dan?

Amerikaring, das lekker uit de garage komen als het een beetje glad is :+
Kom er nog weleens met bedrijfskoekblik...
 
Komen jullie eigenlijk allemaal uit Amersfoort, of meer uit de buurt? Anders misschien wel ene keertje leuk om te meeten. Ik woon nog lief bij papa en mama thuis, in kattenbroek op de Amerikaring :+ . Jullie dan?
Ik woon ook in A'foort Noord!
 
Amerikaring, das lekker uit de garage komen als het een beetje glad is :+
Kom er nog weleens met bedrijfskoekblik...

Hoeft het niet eens glad voor te zijn... Mag de motor niet in de garage starten, dus mag altijd fijn een stukje omhoog duwen. Het is dan wel "maar" een 600 cc van 185 kilo, maar schuin bergop zonder aanloop is dat toch een redelijke vorm van ochtendgymnastiek ;) .
 
Hoeft het niet eens glad voor te zijn... Mag de motor niet in de garage starten, dus mag altijd fijn een stukje omhoog duwen. Het is dan wel "maar" een 600 cc van 185 kilo, maar schuin bergop zonder aanloop is dat toch een redelijke vorm van ochtendgymnastiek ;) .



Hm, start je hem toch voor de garage :Y
 
joooo je kan mij er ook weer bij zetten Zal wel kunnen!!hoop ik en anders maar weer ff tijd vrij maken was laatst jaar ook gezellie helemaal toen oom agent me waarschuwde door mijn wheely maar daardoor wel op de MM bulletcam haha dus maar weer aanwezig !!
en blade je kan die kleine toch vast rijles geven haha!!!! :]
 
joooo je kan mij er ook weer bij zetten Zal wel kunnen!!hoop ik en anders maar weer ff tijd vrij maken was laatst jaar ook gezellie helemaal toen oom agent me waarschuwde door mijn wheely maar daardoor wel op de MM bulletcam haha dus maar weer aanwezig !!
en blade je kan die kleine toch vast rijles geven haha!!!! :]
je staat erbij!
 
Terug
Bovenaan Onderaan