M-F MegaTour 2006 - the shortcut

Wat wordt het?

  • Vogezen!!!

    Stemmen: 8 38,1%
  • Andere route(s)

    Stemmen: 2 9,5%
  • Gewoon weekend

    Stemmen: 0 0,0%
  • Veel plezier!

    Stemmen: 5 23,8%
  • Ik ben een WATJE!

    Stemmen: 5 23,8%
  • Nóg een keer?

    Stemmen: 1 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Dan klik je op de link, krijg je dit?!?!?

(Afbeelding)

Hmmm, tis me nooit opgevallen dat Loesje groene ogen heeft?
Maar ik denk wel dat zij het is, we hebben vorig jaar de route naar de laatste camping ernstig ingekort :} :}
aba cadabra
Megatour05-296.jpg

voor de liefhebbers
;)
 
tja, goede reden om firefox als web browser te gaan gebruiken.. Hier doet ie het namelijk wel :P :W
_O- _O- Je hebt zelf de foto in cache staan, hierdoor zie je het :o :+ Doe maar je cache en history weggooien, dan zie je het ook niet meer.... :X
Je kan altijd op Loesje clicken nu moet het wel goed gaan 8-)
 
volgens mij gaat het zeker wel gezellig worden met de toer

als je op loesje klikt ... :9~ ziet er goed uit 8-)
nu nog even een fatsoenlijke tent halen en nog wat spulletjes halen ; en dan al een keer kamperen in de achter tuin . hahahhaha })

zo nog even een stukie rijden
:]
 
_O- _O- Je hebt zelf de foto in cache staan, hierdoor zie je het :o :+ Doe maar je cache en history weggooien, dan zie je het ook niet meer.... :X
Je kan altijd op Loesje clicken nu moet het wel goed gaan 8-)

potver..... grmbll.... |(

denk ik ook eens het ei van columbus gevonden te hebben :N

:+
 
Waar ik het even niet meer trok met al dat dode gebakken vlees :(
Je hoeft dit jaar niet zo bang daarvoor te zijn, thans als we dezelfde campings doen als toen. Je kan altijd een "planten" speciaal nemen ;) :Y


/Arckira gaan we naar dezelfde campings? Heb je wel ontbijt geregeld was het niet toen dat de eerste in frankrijk eigenlijk geen ontbijt verzorgde??
 
Je hoeft dit jaar niet zo bang daarvoor te zijn, thans als we dezelfde campings doen als toen. Je kan altijd een "planten" speciaal nemen ;) :Y


/Arckira gaan we naar dezelfde campings? Heb je wel ontbijt geregeld was het niet toen dat de eerste in frankrijk eigenlijk geen ontbijt verzorgde??

hmmm dat was in Deutschland Schwarzwald, maar goed, ga door?
 
Zo..ff bijpraten.. :P

:N

Was 'savonds na een ontspannend dagje sturen *D
8-)
met die enorme BBQ :Y
..blijf ik jammer vinden, die man durfde niet omdat er onweer verwacht werd..tsss, haumaux.. :P
Waar ik het even niet meer trok met al dat dode gebakken vlees :(
Alsof jij daar wat van hebt, d'r ligt regelmatig een dood gebakken varken in je oto.. :X ..iets met Mek dreque ofzow..? :+
Je hoeft dit jaar niet zo bang daarvoor te zijn, thans als we dezelfde campings doen als toen. Je kan altijd een "planten" speciaal nemen ;) :Y


/Arckira gaan we naar dezelfde campings? Heb je wel ontbijt geregeld was het niet toen dat de eerste in frankrijk eigenlijk geen ontbijt verzorgde??
Yep, zelfde campings ;) Voor Frankrijk ga ik wat regelen want Fransen 'et la petit déjeuner'..olala.. O-)
hmmm dat was in Deutschland Schwarzwald, maar goed, ga door?
:N nee, nee ventjûh..hier zit je d'r ff naast :P
Die ligt natuurlijk dit jaar ook weer in het verwachtingspatroon :9~
..échwel! :9~
Beter dood gebakken dan levend gebakken toch 8-)
Yak! :r Heb ik in Thailand gezien..dat hoeft voor mij niet hoor.. :N
Als het maar niet meer beweegt als het op m'n bord ligt :+
_O- ..'thinner'.. ;)
 
hmm duurt nog lang zeg ga denk ik maar eens oefenen met een tent in de achter tuin hahaha....

oja ik kan geen frans hahaha ja kook termen omdat ik kok ben geweest maar dan heb je het ook wel gehad met mijn franse taalkunst hahaha O-) O-)

ga dalijk nog maar eens een stukkie raggen ter ontspanning :Y :Y
 
hmm duurt nog lang zeg ga denk ik maar eens oefenen met een tent in de achter tuin hahaha....

oja ik kan geen frans hahaha ja kook termen omdat ik kok ben geweest maar dan heb je het ook wel gehad met mijn franse taalkunst hahaha O-) O-)

ga dalijk nog maar eens een stukkie raggen ter ontspanning :Y :Y
:o KIJK UIT!!















..voor de wind.. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan