Project Bladeschennis

AadmanZ

MF veteraan
29 dec 2003
9.134
2
Haarlem
Te koop te koop te koop te koop te koop te koop te koop te koop te koop te koop

Het gaat er niet meer van komen om er van te maken wat ik ooit in mijn hoofd had, ik ga spijt krijgen, maar het is tijd dat er iets anders voor in de plaats komt..

Vraagprijs 17001500
evt (tegen meerprijs) ook nog allerlei onderdelen erbij (originele draadboom, achterwiel, kuip, etc)


  • Bedrading heeft aandacht nodig, hij loopt en start goed, maar de teller deed een beetje vreemd de laatste keer dat ik er mee gereden heb, denk massa probleem. (nieuwe draadboom heb ik, als je terug wil naar origineel)
  • Voor mijn gevoel loopt hij niet altijd even mooi bij hoge toeren, misschien een probleempje met de brandstofpomp.
  • Banden zijn compleet verkeerd voor dit type motor (Pirelli Scorpions)
  • Er zitten hele gare goedkope knipperlichtjes op
  • Er zijn vast nog zat dingen, het blijft een fighter natuurlijk :)




lpv9oQcnK6N6wAVndEfBeUVp-ZxSRb1nTfTrkpFb3xQ=w419-h559-no

P6300658.JPG

P6300656.JPG

P6300649.JPG

P6300648.JPG







Dag heren schadebak opknappers :)

Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en Yamapino geinformeerd dat ik zijn blade ga aanschaffen.. Heb nog gekeken naar een paar goedkopere motoren, maar die waren in dermate veel slechtere staat en niet veel goedkoper dat ik maar heb besloten om een in perfecte staat verkerende blade te gaan omklussen...

Ik hoop dat ik voor de losse delen nog een beetje geld kan vangen, want een fighter heeft toch over het algemeen een lagere verkoopwaarde..

LAAT HET KLUSSEN BEGINNEN!!!

ideetjes:

- 17" voorwiel erin voorwiel geregeld, nog niet gemonteerd gemonteerd
- USD vork erin vork geregeld, nog niet gemonteerd gemonteerd
- R1 achterbrug erin (vind ik gewoon een hele mooie brug) brug is te lang
- Breed stuur, maar proberen om hem zo laag mogelijk te houden om toch nog een beetje sportieve zithouding te creëren (eerste deel check, tweede nog niet) Stokstuur, best wel ok eigenlijk, smoelt goed, zit prima, en ik ga toch voorlopig geen lange afstanden meer rijden.
- 2004 mille kont (of misschien MV, maar dat doet "iedereen" al) dus wel MV alleen nog "even" monteren
compleet kaal buizen subframe
- Een andere bovenkuip in plaats van een stuurkuip of koplamp Zit ik nog steeds aan te denken
- Of natuurlijk gewoon een ronde koplamp (lekker klassiek) die zit er nu dus op nu: ER6-N koplamp


- kleur wordt nog een interne strijd (in mijn hoofd |( )
* Urban camo vind ik erg cool,
* Zwart met vlammen is ook vet
* Gewoon (mat) zwart grijs dus..
* "Matrix" zwart met gifgroen
* Oldskool Honda, zwart met gouden biesjes
* Misschien Alfa grijs (althans zag laatst een 159 rijden in die kleur, was erg cool)

EDIT: haha, die kleur is hij nu bijna..

- En er komt zowiezo ergens een Japanse marine vlag
Nog eens goed over na denken, valt hier op de zaak misschien niet zo goed.
- Uitlaat komt ergens in de loop van het bouwen wel een keer.
Maar er moet nu toch echt wel een keer een fatsoenlijk dempertje op komen

* Underseat 999/749 uitlaat
* Dubbele (RSV mille/SP) uitlaat
* Highmount

* zo'n kleine GP uitlaat (maar dan wel met demper onder het blok tegen de (al te erge) herrie.

Remus Viper, wel aardig, voorbochten nog steeds origineel en lelijk, maar dat komt nog wel eens.

En nee Soef en consorten, het wordt geen duitser }) (stelletje barbaren :X )
En uiteraard ook nog even een fotootje:
full


DSCN0974.JPG

DPP_0007.JPG


30 Juni 2012:

P6300648.JPG
 
Laatst bewerkt:
Succes ermee, de basis is in ieder geval goed!

En ik wist niet dat zwart met gouden biesjes oldskool honda was :P Dan heb ik stiekem toch een goede keus gemaakt :+
 
Succes ermee, de basis is in ieder geval goed!

En ik wist niet dat zwart met gouden biesjes oldskool honda was :P Dan heb ik stiekem toch een goede keus gemaakt :+
Nou ja, dan weet je in elk geval wat ik bedoel, ben ff aan het zoeken naar een plaatje, maar kan zo snel niks vinden, dacht dat die Black bomber zulke kleuren had, maar nee dus..
 
pure bladeschennis... maar wel lekker







sjieke basis nog.
alleen jammer van dat plastic })


SUCCES!
en veel piccies (heb je fzr1000 project ook gevolgd)
 
Thanx, basis is een stuk beter dan die FZR en gebruikt hopelijk ook wat minder olie... Ga deze ook rustig opbouwen stukje voor stukje om te kunnen blijven rijden..
 
minder.... verkrachting van een honda '(

succes met het maken van een mooie orginele streetfighter ;)
 
LAAT HET KLUSSEN BEGINNEN!!!







En nee Soef en consorten, het wordt geen duitser }) (stelletje barbaren :X )

(Afbeelding)
zit die mannen toch niet zo te pesten...ze zijn al met zo'n klein groepje :X
ga dit volgen!een Blade is een mooie basis voor een Fighter...is gemarkeerd...

heb je nog een streef datum dat ie af moet zijn ong....

gr Ron.
 
gelukkig niet nog een duitse poepert erbij. goeie keus om je zitje gewoon een zitje te laten en niet een glijplank.......... :+

ben benieuwd wat het wordt, maak me geeeeek :P
 
zit die mannen toch niet zo te pesten...ze zijn al met zo'n klein groepje :X
ga dit volgen!een Blade is een mooie basis voor een Fighter...is gemarkeerd...

heb je nog een streef datum dat ie af moet zijn ong....

gr Ron.
Nee, heb geen streefdatum, wil er gewoon op blijven rijden en dan stukje bij beetje alles veranderen, dus de eerste foto's zullen straks wel gewoon van een lelijke blade zonder kuipen zijn met wat frutsel werk..
 
Nee, heb geen streefdatum, wil er gewoon op blijven rijden en dan stukje bij beetje alles veranderen, dus de eerste foto's zullen straks wel gewoon van een lelijke blade zonder kuipen zijn met wat frutsel werk..
Oke alles op je gemakje zeg maar..des te mooier kan ie worden..ben benieuwd!
zoiezo altijd leuk om te volgen een nieuw project...

succes!

gr Ron.
 
Hey Aad!
Dus toch maar de knoop doorgehakt joh :) Heel goed heel goed, als je eenmaal een balde hebt wil je niks anders meer :)
Hoop dat je er wat moois van maakt, zal wel goedkomen toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan