VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand nog waar ik makkelijk aan een nieuwe koppelingshendel kan komen? Ik kan er 1 via internet bestellen, maar dan zijn de verzendkosten nog duurder dan de hendel?
Misschien dat ze die bij een Honda dealer ook verkopen?
Niemand die me hier iets over kan vertellen?
Ik kan namelijk tot nu toe alleen bij die site die hendel vinden....

alleen vind die verzendkosten zo zonde |(
 
Over mooie kontjes gesproken *O* *O*

wholegroup01.jpg
 
Thanks, carbon, das ook nog wel apart! Althans carbon look!
8-)
Ik heb geboden... morgen loopt de advertentie af dus dat komt ook goed uit! :}
Is een stuk goedkoper... moest in nederland 1 alu koppelingshendel kopen voor 13,45, maar met 11 eurie verzendkosten. Deze heb ik nu een bod van 19,50 op en 4,90 verzendkosten, maar dan wel zowel rem -als koppelingshendel. :]
 
Laatst bewerkt:
hallo pmugen,

Quote:
Op vrijdag 03 februari 2006 21:07 schreef sportbillie het volgende:
Over mooie kontjes gesproken

(Afbeelding)

Jazeker .... is er op www.ebay.de zoiets te koop effe zoeken onde sp1, sp 1, sp2 en sp 2(let op met spatie en zonder tussen de 1 en de 2)

als je een beetje de tijd neemt en het is nog geen motor seizoen (voor de meesten) dan is er voor een redelijke prijs wel iets te regelen,

greetz :W *O* :] 8-)
 
Vanmiddag in Hengelo op de stand van Oost Motor uit Rijssen, de 2005 kleur van de SP2 nl geheel zwart met antracietkl.Wing,excl.voor de Honda select dealers,vond hem supermooi voor de prijs van €13.999,= *O* *O* *O*
 
hallo allemaal
ik hen een mjk motorpak gekocht, nu ben ik opzoek naar wat emblemem van sp1 enzo
Wie kan mij aan wat emblemem helpen.
ik zoek zoiets als honda en sp1 die er op gezet kunnen worden.
Laat maar horen wie er wat heb en vanaf wil natuurlijk
groeten jacco
 
hallo pmugen,

Quote:
Op vrijdag 03 februari 2006 21:07 schreef sportbillie het volgende:
Over mooie kontjes gesproken

(Afbeelding)

Jazeker .... is er op www.ebay.de zoiets te koop effe zoeken onde sp1, sp 1, sp2 en sp 2(let op met spatie en zonder tussen de 1 en de 2)

als je een beetje de tijd neemt en het is nog geen motor seizoen (voor de meesten) dan is er voor een redelijke prijs wel iets te regelen,

greetz :W *O* :] 8-)
hahaha, raven: heb je wel goed naar die foto gekeken? ;) dit waren letterlijke kontjes! :9 Ik heb zelf al een aangepaste kont op de sp! *D
 
hallo allemaal
ik hen een mjk motorpak gekocht, nu ben ik opzoek naar wat emblemem van sp1 enzo
Wie kan mij aan wat emblemem helpen.
ik zoek zoiets als honda en sp1 die er op gezet kunnen worden.
Laat maar horen wie er wat heb en vanaf wil natuurlijk
groeten jacco

Helaas Jacco, als ik die had... dan zou ik ze zelf willen gebruiken! :Y maar ik heb er ook al wel eens naar gezocht... helaas niks gevonden :N :N
 
Ik heb de doekoe niet, maar ben ook erg tevreden met de SP1...
Maar Repsol: je wil eigenlijk stiekem toch de SP2? Of blijf je bij de fireblade?
 
We zullen eens goed gaan zoeken naar die dingen.
Als ik iets gevonden heb hoor je het ook van me.
Ga ook wel even op de beurs kijken.
En ik heb ook het nummer van mjk,die zullen het ook wel kunnen leveren.
Zal morgen wel eens kijken,dan hoor je het van me.
 
Thanks, carbon, das ook nog wel apart! Althans carbon look!
8-)
Ik heb geboden... morgen loopt de advertentie af dus dat komt ook goed uit! :}
Is een stuk goedkoper... moest in nederland 1 alu koppelingshendel kopen voor 13,45, maar met 11 eurie verzendkosten. Deze heb ik nu een bod van 19,50 op en 4,90 verzendkosten, maar dan wel zowel rem -als koppelingshendel. :]

ik heb deze ook besteld bij deze meneer maar ze paste voor geen meter .......
Was uiteindelijk dus weggegooid geld......

Hopelijk passen die van jou beter
 
ik heb deze ook besteld bij deze meneer maar ze paste voor geen meter .......
Was uiteindelijk dus weggegooid geld......

Hopelijk passen die van jou beter
hmmm |( das niet zo mooi... maar ze zijn dus voor sp1 en sp2... dus die zouden in principe hetzelfde zijn... dan ben ik bang dat het bij mij ook niet past -O-
Heb jij ze nog?
 
Ik heb de doekoe niet, maar ben ook erg tevreden met de SP1...
Maar Repsol: je wil eigenlijk stiekem toch de SP2? Of blijf je bij de fireblade?
Heel eerlijk gezegd mis ik m,n vorige fiets echt wel,was na eerst een SP1 te hebben gehad,een witte SP2 met Laser hotcams,die fireblade rijd weleens waar super,maar mist gewoonweg de "EMOTIE"wat het rijden betreft,had hier over met die verkoper van Oost dan ook een zeer geamuseerd gesprek over,waarin hij hetzelfde verklaarde,firebl.rijd gewoon te uitgebalanceerd.
M,n vrouw zei net na m,n relaas te hebben aangehoord,dat ruil je hem toch gewoon in voor die SP2,ik zei daarop nee,maar stelde voor om hem gewoon d'r bij te kopen :Y :P ;)
 
hello boyzzzzz,

gaan jullie nog naar de beurs in utrecht en welke dag?

misschien leuk elkaar ook daar eens te ontmoeten? :Y :Y :Y :] 8-) :W *O*
 
hmmm |( das niet zo mooi... maar ze zijn dus voor sp1 en sp2... dus die zouden in principe hetzelfde zijn... dan ben ik bang dat het bij mij ook niet past -O-
Heb jij ze nog?

De kant van de koppeling paste wel en de kant van de voorrem paste niet,
Ik heb ze weggegooid.De verkoper zei dat ie nooit problemen had met levering
en dat ik de eerste was waar ze niet paste :( :( en hij nam ze niet retour.
Als je de mogelijkheid heb koop ze gewoon in nederland bij een onderdelenshop.

Succes ermee
 
Heel eerlijk gezegd mis ik m,n vorige fiets echt wel,was na eerst een SP1 te hebben gehad,een witte SP2 met Laser hotcams,die fireblade rijd weleens waar super,maar mist gewoonweg de "EMOTIE"wat het rijden betreft,had hier over met die verkoper van Oost dan ook een zeer geamuseerd gesprek over,waarin hij hetzelfde verklaarde,firebl.rijd gewoon te uitgebalanceerd.
M,n vrouw zei net na m,n relaas te hebben aangehoord,dat ruil je hem toch gewoon in voor die SP2,ik zei daarop nee,maar stelde voor om hem gewoon d'r bij te kopen :Y :P ;)

ERBIJ?? :o wat ben ik jaloers! :}
Ik vind die sp2 met zwart-grijs samen met mijn rode sp1 de mooiste! :Y :Y
Rood blijft toch wel mijn kleur voor een motor, maar die is ook erg lekker! :9~
Maar ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt... heb hiervoor een cbr600f gehad, prima motor, maar er mist wel iets tov de sp1! ;) Met die cbr kon je eigenlijk geen fout maken :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan