VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Ja ik vind hem ook helemaal top die Repsol-uitvoering.


[me]2-wheel fanatic krijgt binnenkort BMC sportluchtfilters om de SP1 beter te laten ademen.
[/me]



Trouwens op E-bay staat een carbonnen air-intake voor de SP1 die meer liters lucht kan inademen. Kost 200 eurootjes :P
 
Kunnen we niet beter een nieuwe topic openen en de bestaande topic IV laten sluiten door de moderators. Want hij werkt helemaal niet |(
 
De rode lijn is zonder filters en pc :? Want daar zit niet zoveel verschil in als de blauwe met filters en pc :?

De rode lijn is een oude test met alleen bos dempers. Met de powercommader is er niet veel meer vermogen bijgekomen. Maar ik heb nu hetzelde vermogen maar dan met veel minder brandstof verbruik. Jammer dat ik daar geen print van heb mee gekregen. |( . Ik kom er donderdag weer en dan zal ik een exemplaar vragen.

De groeten
 
Kunnen we niet beter een nieuwe topic openen en de bestaande topic IV laten sluiten door de moderators. Want hij werkt helemaal niet |(

Dan moet er eigelijk wel een mooie startpagina gemaakt worden.
Wie is daar goed in. Een pagina met foto's van de SP1en en 2en met de namen van de mf'ers erbij ofzo......... *D

Een dan moemen we het deel 4 en half......... :9
 
Voor de liefhebbers, het werkplaatshandboek SP1-2 is te downloaden, Raven heeft 'm getest en het is gelukt. Instructie:

* gebruik Internet Explorer, geen andere browser;
* gebruikersnaam is MF, wachtwoord is VTRSP (let op, alles hoofdletters)
* adres: ftp://woongroep.QplusO.nl

Bestand kopiëren naar een map op je eigen PC, gewoon zoals je in Windows Verkenner doet. Succes! (er staan ook een aantal SP testen in, onder de map SPtest) *O*
 
@ Hakman: Thanks man, ben druk bezig met kopiëren.



Wie zijn er allemaal voor om deel 4 te laten sluiten door de moderators. Het is gewoon één grote puinzooi die niet werkt :? Kunnen we toch gewoon een nieuwe opstarten. Wat denken jullie ervan?
 
@ Hakman: Thanks man, ben druk bezig met kopiëren.



Wie zijn er allemaal voor om deel 4 te laten sluiten door de moderators. Het is gewoon één grote puinzooi die niet werkt :? Kunnen we toch gewoon een nieuwe opstarten. Wat denken jullie ervan?



dat vind ik een goed idee
krijg telkens de zelfde mail binnen
laa maar horen waar we naar toe moeten groeten jacco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan