Dit onderwerp is gesloten.
rsv4"black lightning"
rsv4"black lightning"
rsv4"black lightning"

quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:55 schreef X-R@y het volgende:
ik vind die matzwarte voorkant bruut
ik maar eens kijken of ik dat ook zo kan krijgen
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:19 schreef 2-wheel fanatic het volgende:
Hallo MF-collega's
Wegens aankoop SP-1 wil ik graag wat info waar ik op moet letten bij de koop, bijvoorbeeld welke kwalen kun je tegenkomen bij welk bouwjaar, wat zijn de kinderziektes.
Kan me niet voorstellen dat dat een hele waslijst zal worden, want het is tenslotte een Honda.
Rij nu zelf een VTR1000F maar wil nog een sportievere fiets en de SP-1 is en blijft een schoonheid.
Graag jullie reacties![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:51 schreef Cossie het volgende:
kan alleen niet zeggen waarom het zo'n groot verschil was...![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:25 schreef pmugen het volgende:
[...]
Heb je al eens een beetje gezocht op MF?
Verder uiteraard een verstandige keuze!![]()
Verder kan ik je er niet veel over zeggen, wel dit: als hij niet gelijk lekker rijd, niet kopen!Ik heb zelf op zo'n 5 sp's gereden voordat ik er eentje kocht en ik moet zeggen dat de mijne er met kop en schouders boven uit stak qua wegligging.... kan alleen niet zeggen waarom het zo'n groot verschil was...
![]()
VTR 1000 ST-1
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef raven het volgende:
he castrol-sp-2,
mischien eens tijd je remklauwen schoonmaken met reiniger. gewoon losmaken een paar keer in je remhandel knijpen zodat de cups ghedeeltelijk eruit komen en inspuiten, laten in werken en schoonvegen. weer terug duwen en remblokken monteren en klauwen weer monteren. en..... misschien andere remblokken (geen imitatie onbekend merk)?![]()
![]()
verder groeten![]()
![]()
![]()
VTR 1000 ST-1
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2