VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog wat anders,

zou ook graag een keer naar de tt van Man gaan. maar dit jaar lukt het me niet. misschien een idee dat een in veendaal te bespreken om met een clupie te gaan lijkt me nog leuker *O* *O* *O* :Y :Y :Y :]

kijk wel uit naar mooi weer en 7mei. kon het zaterdag niet laten. en nu is het nog erger maar staat weer blinkendschoon aan de druppelaar en de schat is verwarmt weggezet :Y

groeten allemaal



Tsja die van mij moet blijven zwoegen in de kou.........
*O*
 
Nog wat anders,

zou ook graag een keer naar de tt van Man gaan. maar dit jaar lukt het me niet. misschien een idee dat een in veendaal te bespreken om met een clupie te gaan lijkt me nog leuker *O* *O* *O* :Y :Y :Y :]

kijk wel uit naar mooi weer en 7mei. kon het zaterdag niet laten. en nu is het nog erger maar staat weer blinkendschoon aan de druppelaar en de schat is verwarmt weggezet :Y

groeten allemaal
*O*

Ik ben nu bezig met het regelen, ga met 2 vrienden, maar als er nog meer mensen zijn die misschien interesse hebben? Met meer mensen een cottage huren is goedkoper dus ;)
 
Hoi mugen,

wanneer is de tt van man eigenlijk?
8-)

misschien kan ik dan toch mee als het een beetje gunstig valt (zou ook nog graag naar 24 uur van le mans gaan)

:W :W
 
Hoi mugen,

wanneer is de tt van man eigenlijk?
8-)

misschien kan ik dan toch mee als het een beetje gunstig valt (zou ook nog graag naar 24 uur van le mans gaan)

:W :W
Hier kan je eigenlijk alle info vinden, maar het is zo'n beetje van: eerste trainingsdag op 31 Mei en 9 Juni de laatste race dag.
Wij reserveren 1 t/m 10 Juni ervoor en willen dan dus ongeveer vertrekken, dan kom je de 2de/3de trainingsdag aan (ligt een beetje aan de tijd dat je gaat) en de dag erop dan de eerste echte race dag en dan de laatste race dag/dag erna naar huis (valt in het weekend :) )

Mocht je overigens serieuze interesse hebben, laat dan ff snel via mail weten (staat in mijn profiel), want morgenavond gaan we bespreken wanneer we precies vertrekken, welke accomodatie etc! :] Dan kan ik het alvast in de groep gooien en eventueel (als dat nodig is) rekening houden met planning. ;)
 
full







even wat sfeerpics :}
 
Wel met remklauwvet doen? i.v.m aantasting keringen.
Wordt wat zenuwachtig moet een intervieuw geven voor de kikxstart.Fotoos zijn al gemaakt.
Toch maar weer mooi dat de sp topic wederom een mijlpaal heeft bereikt.
Groet @ndré
full

he castrol-sp-2,

mischien eens tijd je remklauwen schoonmaken met reiniger. gewoon losmaken een paar keer in je remhandel knijpen zodat de cups ghedeeltelijk eruit komen en inspuiten, laten in werken en schoonvegen. weer terug duwen en remblokken monteren en klauwen weer monteren. en..... misschien andere remblokken (geen imitatie onbekend merk)? ;( :(

verder groeten :W *O* :]
 
Wel met remklauwvet doen? i.v.m aantasting keringen.
Wordt wat zenuwachtig moet een intervieuw geven voor de kikxstart.Fotoos zijn al gemaakt.
Toch maar weer mooi dat de sp topic wederom een mijlpaal heeft bereikt.
Groet @ndré (Afbeelding)

Ben benieuwd wanneer sta je erin??

ik ben lid van het blad en wacht gespannen af

Greetz Remko
 
Is echt leuk dat je in zo,n blad kom .
Laat je even weten wanneer je er in sta.
Dan koop ik hem ook vind ik echt leuk.
Ik heb zelf ook een sp1 maar heb hem nog maar net.
Heb er net 300 km meegereden.
Nu moet ik wachten op mooi weer.
Moet nu leren rijden op een sp voor de verandering.
Kom van een suzuki 750 af.
is heel wat anders dit.
Als jullie info hebben wat ik er allemaal aan moet doen hoor ik het graag.
full
 
Is echt leuk dat je in zo,n blad kom .
Laat je even weten wanneer je er in sta.
Dan koop ik hem ook vind ik echt leuk.
Ik heb zelf ook een sp1 maar heb hem nog maar net.
Heb er net 300 km meegereden.
Nu moet ik wachten op mooi weer.
Moet nu leren rijden op een sp voor de verandering.
Kom van een suzuki 750 af.
is heel wat anders dit.
Als jullie info hebben wat ik er allemaal aan moet doen hoor ik het graag.
(Afbeelding)
Iig die AMSTEL laten staan als je wilt gaan rijden :+ :+ gefeli met je goede aanschaf *O*
 
Amstel laten we wel staan als we op pad gaan.
Maar als we terug komen dan wel.
Heb er al wel andere uitlaten ondergezet.
Leovinci dempers klinken erg goed.
Ze zeggen dat er een stuurdemper op moet>
Een powercomander moet er nog op,gaat die zuiniger lopen zeggen ze.
Moet nog wel wat aan gebeuren.
Dus nog heel wat te doen.
 
Wel met remklauwvet doen? i.v.m aantasting keringen.
Wordt wat zenuwachtig moet een intervieuw geven voor de kikxstart.Fotoos zijn al gemaakt.
Toch maar weer mooi dat de sp topic wederom een mijlpaal heeft bereikt.
Groet @ndré (Afbeelding)
Kijk die Kickstart wil ik ook wel eventjes inzien als jij erin komt met je mooie lambo-vtr ;)
 
Kun jij anders die rar file's naar me mailen a.u.b.
Ik kom er zelf niet uit met die nieuwsgroepen download actie???
@pmugen mail ff voor mijn mega e-mail account!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan