VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
@donny: ik heb die rarfiles niet meer helaas :N , een kennis van me heeft het op dvd gezet vandaar

@patrick: me remko bedoelde hij mij :Y ;)
 
Donny ik zal die jongen eens mailen misschien heeft ie ze nog....

laat het je zsm weten


Tsja Lone Rider naam zegt het al hahahaha ;) _O-
 
hallo vinnie, ziet er top uit, ook je knipperlichten. je kunt ook de knipperlichten in je spiegels monteren :Y

ga binnen kort daar voor kijken. even het adres opzoeken(dacht bergen op zoom)

Men zegt dat uitlaten sp-1 niet op sp-2 passen anders nog paar ovale titanium lasers deeptone te koop eur 300.

Zal toch eens navragen waar het probleem zit als het er is.

En wat betreft een dure hobby: je bent van de straat en blijft monogaam *O* :Y 8-) :]

Daarbij welk vouwtje is niet blij als je met een glimlach van oor tot oor thuis komt!!!!!!!!!! 8-) :Y :} :} :} :} O-)
 
@Vinnie: Als je er nog een Edwards look van wil maken heb ik nog wel een stikkersetje liggen voor je ;)
(Afbeelding)

Persoonlijk hou ik niet zo van de reclame- en stickerdozen. Geef mij maar simpel en eenvoud. De echte kenner herkent toch wel een goede machiene (met of zonder stickers)! :] en die stickers laten iemand echt niet beter of harder rijden.

Begrijp me goed; kheb niks op jou motor aan te merken, en waardeer dat je aan me denkt! Merci!
 
@raven:

Als het goed is komt mijn ruitje zo binnen..........

Kan die andere er eindelijk van af, irriteer me al maanden aan die remvloeistof spetters :( :( :(
 
Ik persoonlijk vind deze versie en die eronder staat echt helemaal niks :N
Vind ik de castrol, de gewone rooie, de gewone witte etc veeeel mooier :+ :}

AMEN :} :} :} :}

Ben ik het helemaal mee eens.........
 
Als het via mail kan graag anders hoop ik dat iemand mij verder wil helpen met de SP films.
Greetzz Don
He Donny,

aangezien de rar files niet meer beschikbaar zijn... wat wel kan bv is via msn binnenhalen (echter geen idee hoe lang zoiets zou duren ;-))....
Via mail is het onmogelijk omdat je dan dezelfde bestandsindeling moet maken als de origineel gepostte film.. (anders sluiten de rar-bestanden niet meer op elkaar aan) :N

Dus enige optie is helemaal opnieuw te doen, dus of een repost van de film (echter denk ik dat het met mijn upload-snelheid wel een paar dagen duurt voordat het erop staat -O- .. maar mocht er echt interesse voor zijn, dan kan ik dat wel een keer doen als uitzondering! *D Dan hebben we weer een blije SP-rijder en kunnen we elkaar mooi helpen! ;)
 
hallo vinnie, ziet er top uit, ook je knipperlichten. je kunt ook de knipperlichten in je spiegels monteren :Y

ga binnen kort daar voor kijken. even het adres opzoeken(dacht bergen op zoom)

Men zegt dat uitlaten sp-1 niet op sp-2 passen anders nog paar ovale titanium lasers deeptone te koop eur 300.

Zal toch eens navragen waar het probleem zit als het er is.

En wat betreft een dure hobby: je bent van de straat en blijft monogaam *O* :Y 8-) :]

Daarbij welk vouwtje is niet blij als je met een glimlach van oor tot oor thuis komt!!!!!!!!!! 8-) :Y :} :} :} :} O-)
Laser Deeptone titanium voor een SP1???
Ik ga morgen kijken voor ronde (of toch ovale? kon ik niet zien op de foto) carbon laser highmounts... ook voor 300€... vond de schade aan mijn eigen pijpen toch te groot om er mee door te rijden :X
 
Kon het filmpje al 8-) 8-)

Maar evengoed blijfy het mooi om te zien

Thnx Bert :} :} :}
 
weet iemand waar ik de stickers nummer 2 kan bestellen van Colin Edwards?

full
 
Laser Deeptone titanium voor een SP1???
Ik ga morgen kijken voor ronde (of toch ovale? kon ik niet zien op de foto) carbon laser highmounts... ook voor 300€... vond de schade aan mijn eigen pijpen toch te groot om er mee door te rijden :X

carbon wordt op dit forum niet aangeraden... de ploffen van de vtr zijn zo heftig, dat de carbn er van splijt :? .....(ook maar gelezen dus geen eigen ervaring mee.)
 
carbon wordt op dit forum niet aangeraden... de ploffen van de vtr zijn zo heftig, dat de carbn er van splijt :? .....(ook maar gelezen dus geen eigen ervaring mee.)
He Vinnie,

dat weet ik echter krijg je dat in principe alleen als je demping ook te ver versleten is... dan wordt het carbon te heet, gaat ook uitdrogen en dan kan het fout gaan. Maar ik heb ook al carbon! ;) *D

Als voorbeeld dat het wel degelijk toepasbaar is op de VTR: kijk eens naar die Colin Edwards racer ;)
 
carbon wordt op dit forum niet aangeraden... de ploffen van de vtr zijn zo heftig, dat de carbn er van splijt :? .....(ook maar gelezen dus geen eigen ervaring mee.)

Ik rijd onderhand al meer dan twee jaar met carbon Akrapovics, no problem :)
(ongeveer 20.000 km)

Ik weet niet hoe het met andere merken zit, heb ook ooit een heeeeeeele mooie SP2 in Castrol uitvoering met titanium-carbon akrapovic systeem zien staan (en zien/horen rijden) zag er ook nog goed uit :)
 
carbon wordt op dit forum niet aangeraden... de ploffen van de vtr zijn zo heftig, dat de carbn er van splijt :? .....(ook maar gelezen dus geen eigen ervaring mee.)


carbon geen probleem .een vriend rijd al jaren Leo Vinci"s geen probleem ze verbranden niet, worden niet dikker, en bij het neerkomen Na een Wheelie komen er klappen uit dat gaat nergens meer over maar ze blijven heel en gaan niet stuk

dat probleem was geloof ik ,alleen bij de eerste serie carbon dempers van LASER
 
carbon geen probleem .een vriend rijd al jaren Leo Vinci"s geen probleem ze verbranden niet, worden niet dikker, en bij het neerkomen Na een Wheelie komen er klappen uit dat gaat nergens meer over maar ze blijven heel en gaan niet stuk

dat probleem was geloof ik ,alleen bij de eerste serie carbon dempers van LASER
Kan ook, maar ik heb ook altijd begrepen en dat klinkt ook heel logisch... dat als de demping van binnen (dat glaswolachtige spul) erg op is, dat het dan wel sneller kan gebeuren... maar het hoeft zowieso niet te gebeuren...

Ik heb deze fiets nog geen jaar, ongeveer 8-10000km mee gereden nu en ook geen last van iets... (ik heb dus laser hotcam carbon pijpen!) :}
check them out:
full
8-)
 
Vanwege de kou maar in de serre gaan prutsen. Remmen, koppeling, olie en filter. En, dat is de vraag, ik wil de vorkolie vervangen. Ik denk, ik krik de zaak op, dan kan ik de poten er mooi uithalen (ik zie geen boutje om de olie af te laten). Maar als ik de krik onder het carter zet, gaat de achterkant omhoog ipv het voorwiel! Dat schiet dus niet op.
Hoe los ik dat nou op? Kan ik bijv. dat potje, waar de knop voor de ingaande demping op zit, van de vork af schroeven, en daarmee de vorkolie aftappen? (het wphb gaat uit van 'de vork eruit'). Bedankt voor tips!
motorserre.jpg
 
hallo hakman,

om de voorkant los te krijgen help een de krik meer naar voren te zetten (heb je natuurlijk al geprobeerd) en er een stuk vloer deel tussen je carter en je krik te doen (beschadig je je carter niet en het draagvlak wordt groter en stabieler. zorg wel dat je de achter kan goed vast zet
:Y 8-)

is anders wel lullig als ie om valt :( |( :r ;(

Zo heb ik dat indertijd gedaan

goeten en succes :Y *O* *O* :] 8-) :+ *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan