Megameeting vanuit Venlo

Waar

  • Scheuten Venlo

    Stemmen: 5 33,3%
  • McDonalds Venray

    Stemmen: 10 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15

Bikefreak

MF veteraan
20 aug 2002
13.095
4.518
Megemateeting Veenendaal 7 mei, aanvang 11:00

Wie rijdt er mee vanuit Venlo?
Op zich was het vorig jaar een verassende rit:
- zeiknat geregend
- Kawa Ger die zijn ZX12R blok opblies

Dit jaar wil ik op tijd zijn zodat we wat meer van de aankomst in Veenendaal meekrijgen.
Vertrek om 9:00 bij Scheuten of (denk nog beter) de McDonalds in Venray. OK?
Zeg maar welke plek.

Eventueel kunnen we ook nog aansluiten bij de groep uit Nijmegen.

Ik hoor het wel.
 
Laatst bewerkt:
hey daar,

Shit, ik heb per ongeluk op de stemknop voor Venlo geklikt, terwijl het Venray moest zijn. Dus nog maar op Venray geklikt....

Anyway, zeker weten dat we (zelf R1 en de vriendin op een R6) meegaan doen we nog niet. Misschien zitten we dan met de bikes ergens op een strakke weg in Zuid-Frankrijk.

Ik weet ook niet wat die mega-meeting inhoudt: alleen maar bijeenkomen op een grote parkeerplaats met wat kramen? Worden er ook ritten gereden? Hoeveel motoren? Alleen sport of van alles wat?

O ja, wij wonen in Horst.

groeten
 
Megemateeting Veenendaal 7 mei, aanvang 11:00

Wie rijdt er mee vanuit Venlo?
Op zich was het vorig jaar een verassende rit:
- zeiknat geregend
- Kawa Ger die zijn ZX12R blok opblies

Dit jaar wil ik op tijd zijn zodat we wat meer van de aankomst in Veenendaal meekrijgen.
Vertrek om 9:00 bij Scheuten of (denk nog beter) de McDonalds in Venray. OK?
Zeg maar welke plek.

Eventueel kunnen we ook nog aansluiten bij de groep uit Nijmegen.

Ik hoor het wel.


Hee bikefreak ik ga zekers mee maakt mij niet uit van waaruit, en dat Kawa Ger zijn blok opblies was niet vorig jaar maar het jaar doorvoor maar zeiknat zijn we vorig jaar wel geworden :Y
 
Hee bikefreak ik ga zekers mee maakt mij niet uit van waaruit, en dat Kawa Ger zijn blok opblies was niet vorig jaar maar het jaar doorvoor maar zeiknat zijn we vorig jaar wel geworden :Y

Die lijst schiet ook niet op hier.
Hoe staat het met Yasser? Of is ie inmiddels motorloos?
En je "racemaatje" Bundy?
Biking (erik) zie ik zelf binnenkort wel weer, die zal ook wel meegaan.
Maar goed, 7 mei is nog ver weg.........
 
ik vertrek vanaf mc donalds venray .om in nijmegen met die jongens van daar samen door te gaan naar venendaal.als er meer zijn die dat ook zouden willen doen hoor {of}zie ik het hier wel.
full
 
Die lijst schiet ook niet op hier.
Hoe staat het met Yasser? Of is ie inmiddels motorloos?
En je "racemaatje" Bundy?
Biking (erik) zie ik zelf binnenkort wel weer, die zal ook wel meegaan.
Maar goed, 7 mei is nog ver weg.........


Hee ik hoor mijn naam 8-) 8-)

De kans is groot dat ik mee ga, alhoewel ik niet weet waarom want zoveel was er niet te doen.
O-) O-) O-)

en Scheuten ligt weer voor })
 
Die lijst schiet ook niet op hier.
Hoe staat het met Yasser? Of is ie inmiddels motorloos?
En je "racemaatje" Bundy?
Biking (erik) zie ik zelf binnenkort wel weer, die zal ook wel meegaan.
Maar goed, 7 mei is nog ver weg.........

He Marcel, nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :} petje af hooor.
ik weet niet zeker of ik wel meegaa 7 mei is nog lang niet. als ik meekan kom ik natuurlijk mee tot gauw...
 
He Marcel, nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :} petje af hooor.
ik weet niet zeker of ik wel meegaa 7 mei is nog lang niet. als ik meekan kom ik natuurlijk mee tot gauw...

he Y.C.R1, heb je geregeld zien posten bij R1 2004/2005/2006. Kom je uit de buurt van Venray / Venlo? Ikke uit Horst.
 
Ik woon ook in Horst! YCR en Tim komen uit regio Venlo/Tegelen/Blerick.

tss! Its a small world after all...

Kom eigenlijk uit Melderslo, maar dat kent normaal geen hond, dus heb ik maar Horst gezegd. Ben trouwens lid van MC Highway. Zitten een stuk of 20 racers bij. Jij zelf ook bij een club of gewoon met een aantal maten?
 
Ik kom uit Tegelen maar ben op zoek naar een leuk cluppie. Is dat MC highway een leuke club? hebben jullie een website of zo.
 
tss! Its a small world after all...

Kom eigenlijk uit Melderslo, maar dat kent normaal geen hond, dus heb ik maar Horst gezegd. Ben trouwens lid van MC Highway. Zitten een stuk of 20 racers bij. Jij zelf ook bij een club of gewoon met een aantal maten?

nou we zitten niet bij een club ofzo maar we rijden wel eens samen en gaan af en toe naar mega meetingen enzo.

ben jij nooit bij scheuten geweest eigenlijk????
 
Onze club MC Highway heeft een website: www.motoclub.nl
Jammer is wel dat de meeste niet meer echt actief rijden. Veel kinderen, dus thuisblijvers. Daarnaast zijn er maar een paar ritten per jaar. Wel zijn er geregeld activiteiten. Het lijkt wat dat betreft meer op een vriendenclub dan een motorclub. Ook leuk, maar het gaat mij met name om het rijden. Dat valt wat tegen. Is wel jammer. Ben er daarom over aan het denken om daarnaast bij een andere club te gaan.

Een club met ook veel racers zit in Sevenum: MC Matou.
Daarnaast heb je in Velden MC 't Murke.

Bij Scheuten ben ik idd wel eens geweest, maar niet vaak. Zat vroeger wel vaker op het klaverblad, maar nadat er daar een aantal zijn verongelukt (vangrail) en ikzelf in de Eifel in 2003 met 80-100 de vangrail ben ingegaan, was die lol eraf... :N

Misschien dat ik daarom dit jaar maar weer es op het circuit ga rijden :Y 8-)
 
De topicstarter en ik zijn afgelopen jaar maar weer eens op zolder gaan rijden. Op zich was het wel leuk maar het asfalt was slecht en hobbelig (lees glad). Dit jaar wordt het vervangen misschien dat het dan weer leuk wordt om echt hard op zolder te gaan. Ik ben op het moment li van de fazer club en ben nog op zoek naar een actieve club in de buurt. Ik heb het wel gehad met de rondjes op "circuit" scheuten.
 
Is inderdaad jammer als je clubbie niet meer zo actief is..
Wij gaan ook geregeld met een man of 5-6 de eiffel in, gewoon niet teveel
verplichtingen maar gezellig iets afspreken.

Bydeway, wij komen ook allemaal uit horst eo. En allemaal racers... :} :} :}

Misschien kunnen we eens wat afspreken via het forum, maar ja... daar is dit topic eigenlijk weer niet voor he...

Grtzzz
 
Is inderdaad jammer als je clubbie niet meer zo actief is..
Wij gaan ook geregeld met een man of 5-6 de eiffel in, gewoon niet teveel
verplichtingen maar gezellig iets afspreken.

Bydeway, wij komen ook allemaal uit horst eo. En allemaal racers... :} :} :}

Misschien kunnen we eens wat afspreken via het forum, maar ja... daar is dit topic eigenlijk weer niet voor he...

Grtzzz

Ook al uit Horst?? Ken ik dan zoveel motorrijders uit Horst niet? En ook nog met een nieuw model R1. Hoe heet je dan als ik vragen mag.

Altijd goed om meer mensen te kennen die rijden. De club is qua rijden wat passe, maar ik rij daarnaast nog veel. Mijn vriendin rijdt een R6 2004. Een vriendenstel van ons rijdt ook allebei, hij Fireblade 2004 en zij CBR 2004. Daarnaast nog een maat van mij, John van Kuijck, die had een Fireblade 2004, maar is vorig jaar gestopt.

En idd komend voorjaar afspreken is altijd goed. Net wat je zegt gewoon voor de kleug en geen verplichtingen. Altijd handig om wat meer lui in je omgeving te kennen met diezelfde liefhebberij.

PS heb je je al ingeschreven voor de R1 2004/2005/2006 meeting? Wordt gehouden op 23 april. Ben zeker van plan om te gaan. Lijkt me wel prachtig om al die nieuwe modellen bij elkaar te hebben in een grote meute. En ervaringen uitwisselen.
 
Laatst bewerkt:
Is inderdaad jammer als je clubbie niet meer zo actief is..
Wij gaan ook geregeld met een man of 5-6 de eiffel in, gewoon niet teveel
verplichtingen maar gezellig iets afspreken.

Bydeway, wij komen ook allemaal uit horst eo. En allemaal racers... :} :} :}

Misschien kunnen we eens wat afspreken via het forum, maar ja... daar is dit topic eigenlijk weer niet voor he...

Grtzzz

Ik ben import, woon er pas 1,5 jaar. Het bevalt ons zeer goed in Horst. Leuk dorp, aardig volk.
Afspreken is OK. Maar niet met -6graden bbbbbbrrrrrr.
Oh ja, ik reed voorheen een wit/rode R1 en heb sinds kort een blauw/witte 1000K5
 
Ook al uit Horst?? Ken ik dan zoveel motorrijders uit Horst niet? En ook nog met een nieuw model R1. Hoe heet je dan als ik vragen mag.

Altijd goed om meer mensen te kennen die rijden. De club is qua rijden wat passe, maar ik rij daarnaast nog veel. Mijn vriendin rijdt een R6 2004. Een vriendenstel van ons rijdt ook allebei, hij Fireblade 2004 en zij CBR 2004. Daarnaast nog een maat van mij, John van Kuijck, die had een Fireblade 2004, maar is vorig jaar gestopt.

En idd komend voorjaar afspreken is altijd goed. Net wat je zegt gewoon voor de kleug en geen verplichtingen. Altijd handig om wat meer lui in je omgeving te kennen met diezelfde liefhebberij.

PS heb je je al ingeschreven voor de R1 2004/2005/2006 meeting? Wordt gehouden op 23 april. Ben zeker van plan om te gaan. Lijkt me wel prachtig om al die nieuwe modellen bij elkaar te hebben in een grote meute. En ervaringen uitwisselen.


Heej,

ik heb zelf geen R1 (helaas, zit wel in de planning voor komend jaar), maar een ZX9-r, maar ons clubke is cbr600, fireblade, R1(2000), R1(2002) en ikzelf dan he. Ken jullie van gezicht wel volgens mij via de motor-zegening. Heb jullie vaker bij Arno (t) zien staan volgens mij.

R1-meeting... ik hoop dat ik er dan eentje heb..., we zullen zien.

Maar dan zullen we eens kijken of we iets kunnen plannen om de eiffel in te gaan of zo, ben er namelijk niet zo'n voorstander van om veel in nederland te rijden. Net over de grens kun je trouwens ook lekker gummen.

Komt allemaal goed....

Mzzl :]
 
Laatst bewerkt:
Heej,

ik heb zelf geen R1 (helaas, zit wel in de planning voor komend jaar), maar een ZX9-r, maar ons clubke is cbr600, fireblade, R1(2000), R1(2002) en ikzelf dan he. Ken jullie van gezicht wel volgens mij via de motor-zegening. Heb jullie vaker bij Arno (t) zien staan volgens mij.

R1-meeting... ik hoop dat ik er dan eentje heb..., we zullen zien.

Maar dan zullen we eens kijken of we iets kunnen plannen om de eiffel in te gaan of zo, ben er namelijk niet zo'n voorstander van om veel in nederland te rijden. Net over de grens kun je trouwens ook lekker gummen.

Komt allemaal goed....

Mzzl :]

Yep, Arno is miene maat. Plannen we wal wat een keer.

Maarre, ik was straks ff niet zo slim om mijn naam in het bericht te noemen en naar die van jou te vragen. De laatste tijd lijkt het erop dat er veel motoren van bezoekers van dit forum gejat worden. Kan toeval zijn, maar toch... Ik heb in mijn vorig berichtje al mijn naam weggehaald. Kun jij in je berichtje van 13.06u waarin je mijn quote hebt staan ook ff mijn naam deleten? Thanx!!
 
Yep, Arno is miene maat. Plannen we wal wat een keer.

Maarre, ik was straks ff niet zo slim om mijn naam in het bericht te noemen en naar die van jou te vragen. De laatste tijd lijkt het erop dat er veel motoren van bezoekers van dit forum gejat worden. Kan toeval zijn, maar toch... Ik heb in mijn vorig berichtje al mijn naam weggehaald. Kun jij in je berichtje van 13.06u waarin je mijn quote hebt staan ook ff mijn naam deleten? Thanx!!

Heej Peter, is gebeurd..., inderdaad, je hebt groot gelijk. Thanks voor de tip, in de gaten houden dat ik diezelfde fout ook niet maak. Dan zouden we inderdaad van een koude kermis thuiskomen, maar dan moeten we toch nog wachten tot mei. (voordat het kermis is.. ;-) )
 
Ook al uit Horst?? Ken ik dan zoveel motorrijders uit Horst niet?
dat zelfde gevoel krijg ik nu ook, Ik kom ook uit Horst, sind ik hier af en toe op t forum rond blader zie ik steeds vaker berichten van mensen hier uit de buurt, wat natuurlijk nooit verkeerd is om een goede tips uit te wisselen over waar het de moeite is om te rijden !

Ik heb voor komende zomer alvast een dagje Zolder geboekt (2-6) ,kan ik mn bike eens wat beter leren kennen (ik heb m nog maar net), Ben benieuwd hoe dat daar gaat bevallen ! })
 
dat zelfde gevoel krijg ik nu ook, Ik kom ook uit Horst, sind ik hier af en toe op t forum rond blader zie ik steeds vaker berichten van mensen hier uit de buurt, wat natuurlijk nooit verkeerd is om een goede tips uit te wisselen over waar het de moeite is om te rijden !

Ik heb voor komende zomer alvast een dagje Zolder geboekt (2-6) ,kan ik mn bike eens wat beter leren kennen (ik heb m nog maar net), Ben benieuwd hoe dat daar gaat bevallen ! })

He Randy, wat ga je op Zolder rijden?
 
aangezien ik dus nog maar een beginneling ben met zoiets, heb ik circuit cursus niveau 1 gekozen (samen met nog een cbr600f rijder uit Serum). Maareh als t goed bevalt boek ik (als dr nog plek is dan) voor in de zomer meteen een vervolg aan.
Ze hebben daar (als t goed is) nieuw asfalt gelegd, ik ben zeer benieuwd, ik heb dr in ieder geval erg zin in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan