Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi, boys & gils!
Twee latten omgeruild voor twee wielen.
full

Nieuw mod. ;Spiegelverbreders.
 
Zo, ook hier ff showen... de radiator cover... piccies zijn helemaal geworden zoals ik had gewild, maar moest ff snel... ;)

Z750-21-01-2006-01.jpg

Z750-21-01-2006-02.jpg
 
Is ie stiekem zwaarder geworden :+ :o toch geen mini zedje erbij geleverd gekregen (Zed in verwachting :P ) want dan ie van mij O-)
Mini Zedje erbij zou wel cool zijn... mini bike, helemaal als een Zed... *D

maar nee, zal wel RDW screw up zijn... ga ze maandag maar eens bellen denk ik... :+
 
Nog ff iets anders, ik heb op m'n kenteken papieren staan dat het ledig gewicht van het voertuig 211 kilo is... maar volgens alle info op internet en het boekje van Kawasaki is het 195 kilo droog... is dit iets wat zou moeten worden gewijzigd, volgens mij stond het bij m'n vorige namelijk wel goed, en is dit iets waardoor ik later eventueel een probleem zou kunnen krijgen?
ja gaat toch niet de marketing bla-blah uit de folders geloven??
dat is het gewicht zonder olie, koelvloeistof en accu enzo
op mijn Z750 kenteken staat 218 kg

andere motoren hebben hetzelfde;
ZX-6R (2000) volgens kenteken 196 en volgens folder 171
ZX-9R (2002) volgens kenteken 197 en volgens folder 186
dus ook de opgave van het kenteken kan niet kloppen; de 6 is echt wel duidelijk stuk lichter dan de 9
 
ja gaat toch niet de marketing bla-blah uit de folders geloven??
dat is het gewicht zonder olie, koelvloeistof en accu enzo
op mijn Z750 kenteken staat 218 kg

andere motoren hebben hetzelfde;
ZX-6R (2000) volgens kenteken 196 en volgens folder 171
ZX-9R (2002) volgens kenteken 197 en volgens folder 186
dus ook de opgave van het kenteken kan niet kloppen; de 6 is echt wel duidelijk stuk lichter dan de 9
full


op mijn kenteken staat oo 218 kg.
speciaal nog ff gecheckt.
 
Mini Zedje erbij zou wel cool zijn... mini bike, helemaal als een Zed... *D

maar nee, zal wel RDW screw up zijn... ga ze maandag maar eens bellen denk ik... :+


-O- geen motortje voor mij -O-

maar [me]It's just me gaat schlafen :Z :z
[/me]


En het licht is weer eens niet uit he :( Keb net weer de rekening binnen gehad B| Dus klik, licht uit :P
 
* Aan * 8-)

Moggeh *D

Itsie hoe gaat t met lessen :] Al aangevraagd :?


Stond ergens in het vorige deeltje :P 16 maart *O* Mijn AVB heb ik al gehaald :Y

[me]It's just me heb echt te kort geslapen en begint nu alweer in te kakken :X Lekker middagdutje dan maar vanmiddag :9 [/me]


Lessen gaat best goed :P ik mag geen pionnen meer mishandelen ;( Maar rijden in het verkeer is toch moeilijker als dat ik dacht met een motor :z Toch heel anders als met de auto :? Maar ik ken de hele verkeerssituatie ook helemaal niet in Tilburg en omstreken das best lastig -O-
 
Laatst bewerkt:
Ziet er errug gaaf uit!
Wil ik ook, maar uhhh....
Pas(send) gemaakt; en dan hoe vast gezet?
:?
haal je covers er maar af...zieje allerlei uitsteeksels...die uitknippen in het gaas en dan het gaas er overheen en dan maar vouwen en drukken...bij de covers heb ik schuimrubber blokjes gebruikt om het geheel vast te "zetten"
bij de injectoren iets ruimer knippen en naar binnen vouwen...de randjes klemmen dan vast

gewoon proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan